PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hey Meisjeje, ook al wakker zie ik. Hier ook op die prachtige tijdstip achter de pc. Had ik in m'n vorige berichtje natuurlijk niet moeten zeggen dat ik een paar goede nachten heb gehad. Dat is natuurlijk de goden verzoeken ;)

Vervelend dat je nog steeds zo verschrikkelijk verkouden bent. Hopelijk helpt de warme choco een beetje. Sterkte!

Hier wakker geworden van het zeer soepele draaien in bed door m'n zere bekken. En nu ik wakker ben heb ik buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Zo van de vervelende krampen laag onder in je buik, bah :( meer mensen hier last van?

Hopelijk is de rest hier wel lekker in dromeland. Slaap lekker :)

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Goedemorgen. Weer wat nachtbrakers zie ik.

Troela en Meisjeje, ik hoop dat jullie toch nog lekker hebben kunnen slapen.
    Meisjeje, is het een idee om via de huisarts een neusspray te krijgen? Dan heb je het in ieder geval wat minder benieuwd.

Ik heb zeer onrustig geslapen. Ik ben vaak door een rivier met allemaal dingen die we nog moesten doen gevaren. Alles zwom door elkaar en ik kwam er maar niet doorheen. Qua namen kwam ik er ook niet uit. Telkens kwam de naam Bientje naar voren, maar dat bleek de naam van een algeneter uit mijn aquarium te zijn (de vissen in mijn aquarium hebben geen namen)
    Ook werd ik telkens wakker omdat ik de dekens van mij af had gegooid en het daardoor koud had.
    Uiteindelijk ben ik in mijn droom alles gaan sorteren en kon ik daarna lekker slapen.
    Maar waar een mens allemaal over kan dromen zeg!
    We droom ik steeds vaker over een meisje. Nog even wachten en dan weten we het.

3. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Klets gefeliciteerd!! Echt superleuk nieuws! Klopt het dat de bevalling 4 uur heeft geduurd of lees ik het verkeerd? ;)

Roderoosjes jij hebt dus ook veel vruchtwater? Ze willen mij over 2 weken een extra groeiecho geven omdat ze de kleine niet heel goed kan voelen hoe zwaar/ groot ze is.

Meisjeje wat vervelend om zo te moeten vliegen. Hopelijk voel je je vandaag wat beter.

Nana wat fijn dat de eerste dag zo goed verlopen is! Jammer vd familieberichten.

Troela, jij ook als vannacht gespookt.. Echt vervelend :(

Die nachten breken mij ook op. Ben zo toe aan verlof. Ik word op werk ook totaal niet gespaard. Het is heel druk en ren van hot naar her. Idioot.
    Nog 1 week.
    Voorlichting over de bevalling was echt leerzaam. We gaan proberen om het toch thuis te doen.

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Troela, haha ja ik ben er inmiddels wel klaar mee. Al realiseer ik me goed dat ik dat getrappel in mijn buik erg ga missen.
    Ik heb net maar een lijstje gemaakt voor het vluchtkoffertje. Dadelijk even de stad in om wat dingen te halen haha. Kan maar klaar staan.

Leuk om te lezen hoe jullie de bruiloft hadden. Klinkt ook als een erg leuke dag. Geloof het of niet, maar hier is de man die er moeite mee heeft om concessies te moeten doen en het klein te houden. To be continued haha.

Herkenbaar wat je zegt qua boodschappen doen etc. Niet leuk. Heb het met je te doen hoor, want jij hebt echt flinke last/pijn. Take care meid.

Die pijn die je zegt heb ik ook vaker. Men zegt dat het bij mij van het indalen is. Maar het kan natuurlijk ook uitstralingspijn van je bekken zijn.

Meisjeje wat rot dat de verkoudheid zo blijft hangen zeg. Misschien eens laten checken of het geen voorhoofdholte ontsteking geworden is of zo. Maar fijn dat je weer naar Nederland komt. Welkom terug :D.

Qua tekst op het geboortekaartje heb ik het gewoon kort en krachtig gehouden. Toen ik bij de ontwerpster (vriendin) zat vroeg ze wat ik wilde. Dus ik zei gekscherend daar is hij dan, onze kleine man, maar die hebben we er eigenlijk in gehouden haha. Gedichtjes en versjes passen niet bij ons.
    Super leuk om die proefdruk dadelijk binnen te krijgen. Dan wordt het steeds 'echter'.

Roderoosjes hahaa die dromen van jou!! Benieuwd of je droom over een meisje klopt. Zou leuk zijn.

Hier heb ik besloten om het vluchtkoffertje maar zover klaar te maken. Ga vandaag nog wat dingetjes kopen. Kan maar klaar zijn denk ik dan. Van het weekend ga ik de box ook opzetten. Het box kleed is inmiddels ook gewassen.
    Dan zet het ik FamilyFix systeem voor de maxicosi binnenkort in de auto en dan eeeh... ben ik echt klaar. Dan is het een kwestie van de voorraad kasten vullen, misschien wat vooruit koken, huis en was op orde houden en de kleine man naar buiten kijken :D.

5. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Het is helaas al een holte ontsteking. Bij mij zit het altijd in mijn kaakholtes.
    Heb eigenlijk standaard holte ontsteking bij verkoudheden... erg feestelijk.

Wij zijn ook niet zo van de gedichtjes.
    Ik doe ook geen tijd van geboorte en lengte maar wel als grapje de hoeveelheid vlieguren die de kleine er al op heeft zitten.

Op de voorkant staat ook een vliegtuig met een beertje. (vriendlief is piloot)

Als tekst hebben we: If you were born without wings, do nothing to prevent them from growing. is een quote van coco chanel haha.

kortom een vliegkaartje

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh jakkes dat wist ik niet. Dat is niet om te hebben lijkt me. Kunnen ze je er iets voor geven?? Beterschap meid. Hopelijk voel je je snel beter.

Wat een leuk thema voor het geboortekaartje zeg. En wat een leuke tekst. Zul je veel complimenten en leuke reacties op krijgen lijkt me.
    Die kleine heeft nu al meer gevlogen dan veel mensen op hun hele leven inderdaad haha.

7. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Meisjeje, vervelend dat je er een holte ontsteking bij hebt. Krijg je daar medicijnen
    voor?

Ik ben vanmiddaggaan llunchen met de meiden van de zwangerschapsyoga. Echt super gezellig. 2 worden er maandag al ingeleid dus die zullen er de laatste lesnniet bij zijn.

Ik zie trouwens dat mijn telefoon soms woorden met dubbele letters plaatst. BBijzonder.

Morgen 34 weken. Het gaat zo hard!

8. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    En ja hoor, ik zit weer beneden.... nu weer maagzuur :( En ik wil zo graag slapen. Ben zoooooooo moe...

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat balen Troela! Rennies en vanillevla werken niet?
    Anders toch een keertje langs de huisarts.
    Je hebt je rust nu ook goed nodig!

Ik kwam er gisteren achter dat ik nu echt verlof heb! Niet meer in de ziektewet,. maar nu echt in mijn zwangerschapsverlof. Dat klinkt toch echt wel beter!

Gisteravond zijn we ook weer met namen bezig geweest. We hadden voor een meisje een hele leuke naam die we allebei mooi vonden. Toen kwamen we er achter dat de naam wat lijkt op die van mijn vader. We hebben al jaren geen contact meer met heb vanwege dingen die in het verleden zijn gebeurd. Het kind kan ook nog op zijn verjaardag geboren worden en dan lijkt het veel op een vernoeming. Wel balen, maar we hebben er een hele leuke andere naam voor terug gevonden. Van het weekend ook nog maar eens mee aan de slag.

10. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee Troela ik gebruik gaviscon voor maagzuur. Dat werkt als een trein!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Troela, balen dat die maagzuur je slaaprust in de weg staat. Misschien inderdaad eens kijken of de huisarts je niet een paardemiddel voor kan schrijven als de huis tuin en keukenmiddelen (rennies e.d.) niet werken.

Roderoosjes, fijn dat jullie tevreden zijn over de nieuwe naam. Ik kan me voorstellen dat je inderdaad niet op zit te wachten dat mensen die link kunnen maken.

Hier gaat het weer lekker. Not. Gisteren voelde ik me al de hele dag niet goed. Even de stad in geweest voor de laatste spullen te halen en moest nog boodschappen doen. Dat kreeg ik dus niet meer voor elkaar. Op bed gaan liggen en hopen dat ik me beter voelde. Was niet zo. Toch maar gebeld naar het ziekenhuis na een paar uur en moest meteen komen.

Hebben urine en bloed afgenomen, bloeddruk gemeten en half uur aan de CTG. Omdat er wat twijfel bestond wederom paar x bloeddruk gemeten. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn (gelukkig). Maar ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging.
    Uiteindelijk ben je zo 2 uur in het ziekenhuis:(. Goed, beter te veel controle dan te weinig natuurlijk.

Er waren ook duidelijk weeën activiteiten te zien, maar die voelde ik dus niet door mijn gespannen buik. Diegene die ik omschrijf als harde buiken, zorgen voor enorme pieken op het papier. Dus nu snappen ze me als ik zeg dat ze misselijk aanvoelen als ze heel frequent komen.
    Vandaar dat mijn baarmoederhals wat aan het verkorten is natuurlijk.
    Maar de kleine reageerde goed op die activiteiten dus kan wat hebben :).

Niet dat ik me inmiddels beter voel. Dus ik houd me maar weer rustig.
    Iets met laatste loodjes...

Wel grappig: in het ziekenhuis zijn ze soort van lyrisch over mijn buik haha. Ik mag hopen dat je die buik hebt laten vastleggen. Ja hoor, heb ik gedaan :). Leuk om te horen haha.

12. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Niet leuk Leen :(
    Echt stom dat je laatste loodjes zo heftig zijn, bovenop alles wat er al gebeurt is om zwanger te raken.
    Betekent die weeënactiviteit ook dat je binnen een korte tijd mama bent?
    Sterkte!
    Hopelijk ga je je iets beter voelen door de rust.

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0

Dank je wel voor de lieve reacties meiden. Ik gebruik idd gaviscon en dat werkt idd wel goed. Maar niet meteen. Dus als ik dat neem dan ga ik meestal ff beneden zitten totdat het werkt. Want als ik meteen na het innemen ga liggen wordt ik echt niet blij. En toen ik beneden was ook nog maar wat vanille vla naar binnen gewerkt. Is uiteindelijk wel weer gezakt. En ben ook vrij snel weer in slaap gevallen.

Toch voel ik me vandaag echt alsof ik een flinke kater heb of zo. Gaar, duf, beroerd, slap, bah niks aan :(

@Leen: Jeetje meid, het gaat bij jou ook niet echt van een leie dakje he. Maar idd liever teveel controle dan te weinig. Gelukkig niks aan de hand. Maar zo worden de laatste loodjes wel heel erg zwaar...

@Roderoosjes: Lastig dat jullie weer op zoek moesten naar een andere naam, maar wel fijn dat je jullie snel geslaagd zijn voor een andere goede naam :)

@Meisjeje: Klinkt leuk jullie geboortekaartje. Wel balen van die holte ontsteking. Hopelijk knap je snel op

Ik ga maar weer eens op bed liggen. Kijken of ik me zometeen wat minder gaar voel.

Fijn weekend!

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    maria ja redelijk bagger momenteel haha. Ach ja. Doe je niks aan. Houd me maar rustig, maar verveel me kapot. En voel me helaas nog steeds waardeloos.
    Nee die weeën zeggen nog niks. Je kunt weken voorweeën hebben. En ik voel ze niet eens. Alleen de harde buiken so to speak. Baarmoederhals wordt wat korter en de kleine daalt in. That's it eigenlijk.

troela voel jij je al weer wat beter? Hopelijk wel. Fijn dat de gaviscon wel werkt, maar jammer dat je er voor uit bed moet ja.
    Vermoeiend.

Fijn weekend dames. En succes met al het geneuzel! X

15. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat vervelend Leen. Hopelijk voel je je al wat beter. Kalm aan doen.

Ik heb vanavond een zwangerschapsshoot gehad. Echt heel leuk! Ik heb 1 foto in mijn profiel gezet. Ik ben heel benieuwd naar de andere foto's.

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Leuke en grappige foto zeg Roderoosjes.

Pfff nu ben ik diegene die wakker is van het maagzuur...
    Ga maandag ook maar eens Gaviscon halen. Rechtop en Rennies doen nu niet echt hun werk.

Hele dag al flink last van.

Hopelijk liggen jullie allemaal op 1 oor :)

17. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    He meiden wat balen dat maagzuur. Merk dat he de laatste dagen bij mij ook steeds meer is.

Leen ik hoop dat je niet meer te lang hoeft te wachten want de lol is er zo natuurlijk wel vanaf! Leef met je mee hoor!!

Grappige foto roderoosjes!!

Verder nog nieuwtjes of iedereen een rustig weekend?

Ik post via telefoon en vind et geen doen!!

Ben kleertjes aan t wassen, wat een werk! Met name t ophangen van dat kleine spul!!

Fijne zondag! Wij nu 60e verjaardag van mijn pa vieren.

18. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Het is toch wel een gemeenschappelijk kwaal hier geloof ik, dat maagzuur. Heb er vandaag ook weer last van. Gelukkig vannacht wel weer eens goed geslapen.

@Leen: Ben wel weer redelijk opgeknapt sinds gisteren, mede door een goede nacht. Lief dat je het vraagt.

Echt vervelend dat jij nu vannacht de pineut was. Hopelijk helpt de gaviscon een beetje bij je.

@Roderoosjes: Leuke fotoshoot. Gezellige foto :)

@Meisjeje: Hoe is het met de verkoudheid? Succes met al het wassen en fijne verjaardag :)

@Hier: Vanmorgen oma van m'n man op bezoek. Had ons nieuwe huis nog niet gezien. Toen ze weg was, even boodschappen gedaan. Nou daarna kon je me wel weer opvegen. Dus,.. maar weer naar bed geweest. Hier de rest van de dag geen spannende plannen. Fijne zondag

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Leen, vervelend dat je vvannacht last had van maagzuur.
    Ik mag afkloppen dat dat iets is waar ik (tot nu toe) nog weinig last van heb.
    Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen .

Meisjeje, ik ga van de week beginnen met wassen. Van de week komt ook de kast, dus dan kan alles er gelijk in.

Troela, wel gezellig dat de oma van je man op visite was.

Hier, vanmorgen was er in de kerk een jubileum dienst voor de cantor organist die 40 jaar in dienstis en de cantorij die 40 jaar bestaat. Ik ben niet bij de dienst geweest (was 1,5 uur zitten op van die harde houten stoelen). Maar omdat wij ook bevriend zijn met de cantor organist ben ik na de dienst nog even geweest.
    Ook weer leuke reacties op mijn buik gehad.
    Oh, wat leuk! Hoe lang nog? Nog 6 weken. 6 weken?

Daarna nog even lekker geslapen

Nu heeft de kleine bedacht om weer lekker tegen mijn pijnlijke ribbenaan te dduwen. Straks maar even een warme kruik er tegenaan.

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Maak me zorgen.. Heb sinds gister lage rugpijn en pijnlijke onderbuik..
    Zijn dit de banden??

Deel Deze Pagina