PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lets Wauw, gefeliciteerd! Wat super bijzonder en gaaf dat je zwanger bent! Hopelijk voel je jezelf goed, spannende tijd ook voor jou. Hopelijk kan je toch ook beetje genieten! Aftellen naar de eerste echo, wanneer mag je?

Nana wat naar van je zus! Spannende tijd, dan heb je wel even hele andere dingen aan je hoofd. Sterkte en hopelijk komt er goed nieuws uit de onderzoeken.

Opzich is het met de twee meiden best te doen, eind van de week voor het eerst dagje met z'n drietjes, morgen laatste vrije dag van m'n man, dus even afwachten hoe het dan gaat! Voeden gaar erg goed, gelukkig geen kloven en ook geen noemenswaardige stuwing gehad :) Heerlijk! Hoe gaat het met jou met kolven en voeden nu je weer werkt? Beetje te doen?

Roderoosjes lekker zo'n voetbehandeling, even lekker relaxen en altijd fijn gevoel als het er netjes uitziet, al maak je jezelf daar vast straks tijdens bevalling niet druk om :)

leen Spannend................ weet je al zeker dat ze willen inleiden bij 38 weken? Wel spannend lijkt me dat hor, maar wel fijn dat je jezelf ergens op kan richten, hoop wel voor je dat ze kleine man zich stiekem toch paar daagjes ervoor spontaan meldt!
    Wel merk ik zelf dat ik nu bij 41 weken relaxtere start met de kleine heb gehad dan bij de vorige met 37 weken. Het is toch stukje makkelijker omdat ze ouder en zwaarder is. Gelukkig heeft jullie mannetje in elk geval meer spekkies, dat maakt ze toch minder kwetsbaar! Wel lekker dat je zo relaxt omgaan met de grootte, dat haalt er wel wat druk af! Maken ze nog schattingen?
    Je kan gewoon al heel erg snel lekker gaan knuffelen, heerlijk voorruitzicht! Je wasmand lekker leeg aan het houden?

Slaap lekker allemaal

2. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Bedankt voor de felicitaties dames! Zijn/waren jullie in het begin van de zwangerschap ook zo onzeker?

3. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Lets: Wow meid, Gefeliciteerd!!!! Wat super fijn dat je weer zwanger bent. Super blij voor je :D

@Truelove: Gezellig joh, weer een mannetje erbij :)

@Klets: Wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet en dat het allemaal zo goed gaat. Zo te lezen heerlijk aan het genieten met je meiden :)

@Nana: Wat een vervelend nieuws van je zus en spannend allemaal. Hopelijk is er snel duidelijkheid. Sterkte!

@Light: Werken is je toch wel weer zwaar gevallen zo te horen? Was het wel vol te houden?

@Leen: Wat spannend Leen dat ze gaan inleiden als de kleine man dat zelf niet eerder doet. Nu wordt je toch echt wel bijna mama, spannend! :) En fijn voor je dat het einde nu toch bijna in zicht is. Je wordt trouwens wel goed in de gaten gehouden zo bij gyn. Dat lijkt me toch wel heel fijn dat je een beetje weet van hoe, wie, wat, waar. En natuurlijk top dat het allemaal nog goed gaat met jullie kereltje :)

@Meisjeje: Vannacht wel een beetje kunnen slapen? Of heb je de katten weer gezelschap kunnen houden ;)

@Roderoosjes: Jouw voeten zijn helemaal 'beval proof' ;) Jij bent ook al een eindje op weg. Alweer ruim 35 weken. Begint toch wel op te schieten nu.

@Maria: Hoe gaat het met jou? Alles goed? Bedankt voor de tip van het voedingskussen. Ga ik proberen

@Vissie: Leuk he, zo'n groeiende buik en steeds meer leven voelen. Geniet ervan ;)

Geloof dat ik nu iedereen heb gehad, zo niet sorry..:)

@Hier: Weer vanaf 5 uur wakker en beneden. Probeer me er maar niet druk om te maken. Zo maar weer even terug en kijken of ik weer ik slaap val. Was gisteren toch ook gelukt.

Gisteren groei echo gehad. Harstikke leuk om weer eens even naar binnen te kunnen kijken. Kleine doet het goed. Ligt ondertussen met het hoofd naar beneden. De romp was gemiddeld qua lengte en de benen iets boven gemiddeld (papa's genen ;)) Het hoofdje kon de vk niet meten want de kleine wilde maar niet in de goede positie gaan liggen. Dus doen ze de volgende keer. (Over 4 weken weer een echo) Vruchtwater was allemaal goed. En nu is het echt zeker... we krijgen een meisje :D

Ik ga nog even proberen te slapen, truste!

4. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Troela, ja het schiet nu echt op. Ben er ook wel klaar mee.
    Vannacht weer wat meer last gehad van harde buiken en rond 5 uur kwamen weer de fijne voorweeën. Kruikje werkte niet, dus maar onder de douche gegaan. Daarna werden ze weer minder. Nu ook nog wel wat harde buiken, maar niet meer regelmatig.
    Ik heb nu opdracht van mijn man gekregen om helemaal niets meer te doen in huis. Over 1,5 week mag het kindje legaal komen, daarvoor niet. Dus hopelijk komt het dan. Zou fijn zijn.

5. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Roderoosjes, ik snap het hoor dat je helemaal klaar mee bent. Ik ga voor de duimen dat het over 1,5 week gaat komen ;) Nachten die jij beschrijft lijken mij ook nogal slopend :(

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Truelove wat onzettend leuk. Geweldig. Proficiat :). En fijn dat de kleine het nu dus toch goed doet. Hopelijk in de toekomst geen enge bloedingen meer.

Klets lijkt me toch wel spannend om er eind van de week even 'alleen' voor te staan met 2 meiden. Maar dat komt vast wel goed.

Wat betreft inleiden zei de gynaecoloog de vorige keer dat we met 38 weken zouden kijken of ik überhaupt inleidbaar ben. Deze keer zei hij dat ze met/rond 38 weken gingen inleiden. Dus ik laat me verrassen. Zal ergens in die week gekeken worden hoe de boel er voor staat. Kijk, als ik me uiteindelijk 'goed' voel, dan mag de kleine best blijven zitten. Maar als de boel beneden al verweekt is dan heb ik zoiets van; begin maar. Ja ik probeer ook zo relaxt mogelijk te zijn over de grootte van de beeb. Kan ik vrij weinig aan veranderen haha. Dus go with the flow :).

Er worden ook geen schattingen meer gemaakt omdat dat volgens hem ook weinig zin heeft en moeilijker te zien is op deze termijn. Dus ik laat me verrassen :D

Hihi, ja net nog even wat grote boodschappen gedaan. En nu de boel thuis bij houden. Merk alleen dat stofzuigen nu ook (te) zwaar is. Dus gevraagd of mijn wederhelft met wat dingen wil bijspringen. Wel ben ik onderhand iedere dag aan het wassen haha... nesteldrang?!

Troela wat fijn dat je weer even hebt mogen spieken. Fijn ook dat ze goed ligt. En dan toch echt 100% een meisje!! Leuk hahaha.

Roderoosjes, voor jou ook echt de laatste en zware loodjes zo te lezen. Hopelijk houd je het toch nog eventjes vol. Sterkte meid.

Hier gaat het dus wel okay. Gisteren heb ik alleen een flink gevoelig lijf gehad. Continu flinke harde buiken wat doortrok naar mijn rug. Alsof ook daar mijn spieren samen trokken zeg maar. Uiteindelijk werd het wat pijnlijk door de continue spanning. Ik zou het ook geen weeën of zo willen noemen. Meer een combi van harde buiken en druk wat doorschiet naar de rest van mijn lijf. Kruik haalde weinig uit maar was wel fijn. Dus ik noem het maar wat voorwerk. Nu na het doen van de boodschappen is het er weer.
    Op zich heerlijk geslapen en dan zie ik alles veel rooskleuriger in. Ik voel me nu ook niet meer schuldig als ik tot 10.00 uur in mijn nest lig. Heb zoiets van, nu kan het nog, alsnog wat slaap inhalen van de gebroken nachten. De week is weer door midden dus we taffelen zo rustig aan richting de 37 weken haha.

En ik hoop stiekem ook dat de kleine zich tijdig bedenkt om te komen. Dus dat ik uiteindelijk niet ingeleid hoef te worden. Ach ja, we'll see. In ieder geval ben ik over minder dan 4 weken gewoon mama. Heel apart en bijzonder haha.

7. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik ben heel blij dat min schoonmoeder vanmorgen mijn keukenkastjesheeft gedaan. Vorige week de hele bbuitenkant.
    En mijn man doet nu bijna alles in huis. Wel frustrerend, want ik wil ook wel wat doen.
    Maar ik probeer me erbij neer te leggen dat het gewoon niet meer gaat.

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor alle lieve reacties!
    Moet er hier nog even inkomen, best druk hier! Das een goed teken!

Truelove. Leuk weer een jongetje! Stoer mannengezin krijg je!

De rest zwaai zwaai!

Ow nog een vraagje, iemand van jullie in het begin ook kast gehad van darmkrampen snachts? Dat je zeg maar naar de wc moet, dat heel veel buikpijn geeft en kang duurt en daarna weer over is??

9. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Truelove wat leuk voor je andere zoontjes! Dat wordt vast veel voetbalkleren wassen later ;)

*Zwaait terug naar Lets* Ik denk dat die pijn komt van de groei van je baarmoeder, waarvoor je darmen plaats moeten maken. Dat kan best pijnlijk zijn.
    Ik heb het in de eerste weken wel eens zo erg gehad dat ik dacht dat het niet goed zou gaan. Het leken wel weeen die ik weg moest puffen.

Roderoosjes wat fijn dat je man zo meehelpt. Mijn man heeft nooit zo veel gedaan, want hij vond het goed voor mij om in beweging te blijven hihi.

Ja hoor Leen, ik hoor het al, jij bent ook besmet met het lege-wasmanden-virus haha.

Eenwenseendroom Ik was eigenlijk helemaal niet zo onzeker. Ik had mijn foliumzuur geslikt en lette op wat ik at. Ik had de gedachte dat als het mis zou gaan, ik er niets aan zou kunnen doen. Dus probeerde ik er vertrouwen in te hebben. Maar ja ieder mens is weer anders.

Klets Succes met jullie eerste dagje zonder papa.
    Het voeden en kolven gaat erg goed. Ik kolf wel tussen de 180 en de 220 cc. Mijn voorraad breidt zich alleen maar uit dus!

Bedankt dames voor jullie hartverwarmende reacties. Het zijn inderdaad spannende dagen. Ik heb afleiding van het werken en mijn kleine meisje. Hopelijk weten we begin volgende week meer. En positief nieuws graag!

10. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ja, ik had het ook. Begon een paar dagen voor m'n NOD. Ik had er overdag, maar vooral 's nachts veel last van. Het voelde als hevige menstruatiekrampen (die ik idd ook weg pufte, geen idee hoe dat moest, maar toch), waarbij ik echt kronkelend en kletsnat van het zweet op de badkamervloer lag. Ik ontdekte op een gegeven moment dat het me hielp om zo ontspannen mogelijk op de wc te gaan zitten. Meestal kwam er dan ook wel een kleine of een grote boodschap ;) Tussen de zes en zeven weken werd het stukken minder, toen kwam de misselijkheid :(

Sorry dat ik even niet op de rest reageer. Voel me erg beroerd. Moet binnenkort eens naar de tandarts want ik geloof dat mijn tandvlees/kaak begint te ontsteken.

11. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Nana wat een spannende dagen zo! Ik hoop dat je zus snel duidelijkheid heeft en natuurijk dat het goed nieuws is! Sterkte voor jullie allemaal!

Lets Super gefeliciteerd! Wat fijn dat je er weer bij bent!

Leen er rommelt al aardig wat bij jou dus.. Hopen idd dat het inleiden niet eens nodig is! Wel erg benieuwd aan t worden naar jullie mannetje!
    Merk dat er toch overwegend meiden geproduceerd worden op dit forum! Blij dat je een beetje tegengas geeft haha!

Lijkt me leuk om over een maand of wat eens met een groepje af te spreken.. Jullie man tussen alle dames haha.

Dat lege wasmand syndroom kijk ik erg naar uit.. Ik heb juist het tegenovergestelde nu... Huishouden verslonst... Ook omdat stofzuigen idd zwaar wordt en pijnlijk is en dan nog maar niet te spreken over soppen en dweilen..
    Gelukkig doet die wederhelft van mij nog wel eens een dansje met de stofzuiger.. maar dweilen vind ie stom haha

Troela wat leuk dat je weer even mocht spieken, en nu zeker weten dat et een meid is! toppie! ik mag vrijdag weer.. Beetje miscalculatie gedaan.. vlieg morgen weer naar NL. Had net zo goed kunnen blijven.. nu in een week weer op en neer.
    Hoe is het met de pijntjes??

Hier gaat et met slapen op en neer. De ene nacht hoef ik er bijna niet uit en van de week tot 8.30 op de bank gehangen alvorens ik echt in slaap kon vallen in bed..

Klets succes van de week met je eerste dag met zijn 3en! Girls only!Gezellig allemaal vrouwen dingen doen met je meiden hahaha (nog even wachten voor dat kan helaas)

Ik ga maar weer eens een tasje inpakken en morgen weer naar NL..laatste ritje op en neer voordat ik definitief naar NL kom voor de bevalling.

Slaap ze allemaal!

12. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana, ik hoop op goed nieuws, sterkte in ieder geval

Light, jeetje meid wat heb jij toch een last! Ik heb echt met je te doen. Zwangerschap zou iets leuks moeten zijn. Je zit nu op 11 weken, als het goed is wordt het beter straks. Ik had sowieso weinig last maar voel me nu kiplekker

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Roderoosjes, fijn dat je die hulp in huis krijgt inderdaad. Zou ik ook wel willen. Maar goed, heb alles al eens schoon gemaakt afgelopen tijd. Zou sommige dingen weer opnieuw willen schoonmaken, maar dat lukt me niet meer. Da's dan gewoon jammer haha.

Light, hopelijk kun je snel bij de tandarts terecht. Lijkt me niks zo inderdaad.

Meisjeje haha ja een van de weinige die een jongetje krijgt in ons topic. Maar in mijn omgeving worden juist veel jongetjes geboren.

Oh daar zou ik best voor open staan om elkaar eens te treffen. Maar ik geloof dat we echt allemaal kris kras door Nederland wonen.

Welkom weer op Nederlandse bodem zou ik zeggen :). Hoe lang blijf je? En wanneer kom je weer terug voor de bevalling? Is er al nieuws over de baan van je vriend?? Duurt wel erg lang nu hè?

En kom maar voor jezelf op bij de VK en laat niet zo over je heen walsen. Hopelijk heb je nu een betere afspraak daar!!

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteren weer last gehad van harde buiken en dat samentrekkende gevoel in mijn rug. Maar heerlijk geslapen voor zover dat gaat.

In mijn droom hadden m'n wederhelft en ik besloten om de kleine er maar even uit te halen om te kijken. De beeb was ENORM!! Groot, dik en best zwaar. Wel knap, lief en beweeglijk. Alleen moesten we na onze knuffelsessie de beeb weer 'terug doen' en wachten tot de bevaldatum :(:$. Serieus... hoe krijg je het verzonnen in je droom hahaha.

Oh en net loeihard m'n linkervoet bij de tenen gestoten. Normaliter pak je in een reflex de pijnlijke plek vast en duw je er hard op, maar dat lukt me nu niet. Kom er niet bij. Zéér dat het doet. Loop nog als een manke nelis. Trekt hopelijk zo bij. Heb de schade nog niet bekeken, was al blij dat ik vanochtend sokken aan kreeg haha.

Ik begin nu serieus een dik gezicht te krijgen. Echt zo'n plofkop. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven. Is dat iets wat normaal is?
    En mijn nichtje van 3 bekeek me van de week eens goed. Bekeek mijn buik, liep vervolgens naar mijn achterkant, keek aandachtig, ging weer terug naar mijn gezichtsveld en zei: "tante... je hebt een dikke buik, maar ook héle dikke billen hoor"! Dus... :D. Heerlijk die eerlijkheid hahahaha. En de rest zegt maar; oh nee hoor, valt reuze mee ;)

14. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Haha Leen, die dromen herken ik wel! Wel fijn dat je redelijk hebt geslapen.

Ja, hulp in de huishouding is zeker fijn. Ook omdat mijn schoonmoeder er zo blij van wordt. Ze gaat zelf al klusjes bedenken wat ze wil gaan doen. Gisteren moest ik haar echt stoppen. Nee, nu niet verder, ik moet nu echt rusten. Volgende week gaan we weer verder.
    En wat je zegt, laat de boel de boel verder. Je hebt er niets aan als je huis straks tiptop in orde is en jij gebroken moet gaan bevallen.

Meisjeje, wat een gereis. Kan me voorstellen dat je het wel zat begint te worden. Hebben jullie al iets gehoord van de baan van je man?

Hier, zometeen de liggingsecho. Dan wordt de kleine ook weer opgemeten. Ben benieuwd. Vorige week zat de kleine op 37,5 week qua groei.

15. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, heerlijk zo'n nichtje Leen Zolang het maar lekker vocht is, is het er echt snel weer vanaf! Ik zit nog drie kilo boven startgewicht, gaat best snel!
    Heerlijke droom, er kwam een peuter uit dus :) Als je hem er bij bevallingsdatum ook gewoon even uit zou kunnen halen, zou wel relaxed zijn, hier zou mijn neefje altijd "even wiebelen en dan komt de baby eruit"
    Wel spannend hor zo richting dan 38 weken, hier hebben ze bij 41 gecheckt of ik dus inleidbaar was, was niet het geval zou eerst nog geprimed worden, dus dat weker maken is ook geen belemmering :) Maar ja, waarschijnlijk is door "fijne" onderzoekje van de gyn toen alles op gang gekomen, misschien gaat het bij jou ook wel z'n werk doen :)

Heerlijk dat je ook last heb van de-lege-wasmand-drang. Voor de bevalling had ik het nog een dag uitgesteld omdat ik toch pas die dag daarna ingeleid zou worden, met als gevolg toen de kleine dus toch kwam dat ik samen met m'n ziekenhuis was, een volle wasmand had toen kraamzorg kwam, stond in het boekje "veel was weggewassen" Mijn goede voornemen is dus helemaal niet uitgekomen :)

True love leuke en jongetje, stoer mannengezin! En hier nog jongetje op forum, meidenboel hier :)

Nana Heerlijk dat kolven zo goed gaat, best een boel idd! :) Altijd wel fijn om wat voorraad te hebben :)
    Hoop voor jullie op goed nieuws volgende week!

Al die meiden hier, ik vraag me altijd af of dat iets met behandeling te maken heeft omdat je zo bewust de daad plant, nooit nagevraagd bij gyn....

Meisje succes bij vk deze week, veel vlieguren nog deze week dus! Hopelijk heb je dit keer leuker bezoekje! Beetje zin in?
    Spannend hor om straks weer in even lange periode in NL te zijn, kijk je er naar uit?

light Succes bij tandarts, fijn zwangerschapskwaaltje ontstoken tandvlees! Schijnt vaker voor te komen.

Troela Fijn dat de echo goed was en kindje lekker groeit. Heerlijk ook weer een bevestiging dat het meisje is, kon je het zelf nu ook goed zien? Lange benen is altijd fijn :)

Roderoosjes Veel plezier bij echo!

16. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Nana wat zullen jullie in spanning zitten. Ik hoop dat alles goed is met je zus! Gelukkig heb je een beetje afleiding.

Light sterkte! Het gaat bij jou niet van harte! :( een zwangerschap is een aanslag op je tanden. Ik had maar liefst 2 gaatjes! :$
    Hopelijk geen kaakontsteking.

Meisjeje succes met de laatste heen en weer trip naar NL! Respect hoor, dat je dat vol houdt! Ik vind het knap :)

Troela fijn dat alles goed is met jullie dame! Haha tis hier inderdaad een kippenhok! Misschien is het inderdaad wel de medicijnen ofzo dat je dan meer kans hebt op een meid? Wij hadden ook IUI dus bewerkt zaad en als je google moet geloven is meisjeszaad sterker, maja ik weet niet of ik dat helemaal geloof ;)

Truelove gefeliciteerd! Nog een jongetje! Leuk hoor!

Roderoosjes succes met de echo straks!

Klets wow 3 kilo nog maar? Dat gaat snel!!

Leen haha die droom :D grappig dat je begint over je gezicht.. Mensen zeggen dat ik ook een bollere toet en billen krijg dus het zal wel normaal zijn :D heerlijk zo'n nichtje :p

Hier: morgen een groeiecho. Waarschijnlijk echt de laatste keer dat we ons kind op echo zien. Raar idee.. We hebben der gevolgd vanaf dat ze alleen nog maar een eitje in m'n rechtereierstok was ;)

17. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hahaha ja is idd echt een kippenhok hier met al die meiden. Ik had mezelf eerder gezien als jongens moeder dan een meiden moeder. Zo zie je maar heb je niks over te zeggen. Niet dat ik ook maar enige voorkeur heb voor een geslacht. Ben na het hele ziekenhuis gebeuren blij dat er überhaupt een kindje is ontstaan :)

@Meisjeje: Wat een gedoe met al dat heen en weer vliegen. Gelukkig 1 van de laatste keren

@Roderoosjes: Hoe was je echo? En fijn zo'n schoonmoeder die lekker komt helpen. Mijne komt binnenkort ramen zemen. Super :D

@Light: Meid toch, het zit jou niet bepaald mee :(

@Klets: 3 kg nog maar joh, dat gaat snel

@Leen: Bizarre droom hahaha, en altijd fijn de eerlijkheid van kinderen. Hier wordt mijn kont ook steeds dikker hoor ;)

@Hier: Net eindelijk de stap gezet om m'n werk te bellen om toch echt te zeggen dat het niet meer gaat. Poeh, want vond ik dat moeilijk. Want ja ik hoef nog maar 2 weken en ik werk ook maar 2 halve dagen. Dus wilde het eerst nog proberen uit te zingen. Maar heb zoveel last van harde buiken dat ik toch heb besloten nu er al mee te stoppen.
    En zoals altijd reageren ze alleen maar lief en begripvol van m'n werk uit en toch blijf ik het moeilijk vinden om te bellen. Suf eigenlijk... M'n man was ook een beetje boos geworden dat ik meer voor mezelf en de kleine moest kiezen en zorgen.

Nu maar even boodschappen doen.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hihih ik wil ook wel zo'n schoonmoeder. Mijne heeft al moeite om dr eigen huis schoon te houden ;)

Misschien dat mijn eigen moeder tegen die tijd kan bijspringen.

@ troela Je werk is indd ontzettend begripvol.
    Ik hoop dat ze dat hier straks ook doen. Ik heb net een grote reorganisatie overleefd. Ik denk niet dat ze blij zijn als ik straks de zomer weg ben.. :)

Truelove Super leuk dat jullie een jochie erbij krijgen. Hoe reageren je andere zoons er eigenlijk op? En hoe gaat het verder met je? Is de bloeding inmiddels gestopt.

Leen & Roderoosjes De laatste loodjes voor jullie. Ik hoop voor jullie dat de laatste dagen ook snel voor bij gaan. Ik hoop het namelijk ook. Nog 3.5 week tot mijn eerste echo. :(

Hier: Symptomen schommelen heel erg. Borsten zijn lichtgevoelig en heel soms doen ze zeer. Vooral nu wat krampjes in onderbuik. Het ene moment ben ik super relaxed en het andere moment ben ik weer zo bang.
    Maar in de tussentijd probeer ik zoveel mogelijk te genieten.

Ben zooo blij dat het weer gelukt is. :D

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    De echo was goed. Onze Uk was weer goed gegroeid.
    We hebben al eens te horen gekregen: ik denk dat het een 8 ponder wordt.
    We hebben al eens te horen gekregen: ik verwachtdat het een 8 ponder wordt.
    Vanmorgen kregen we te horen: dit wordt zeker een 8 ponder! :$
    Qua groei zit de kleine nu op bijna 39 weken. Geschat gewicht: bij 3200 gram.
    Volgens de echografiste is Uk zo goed als volgroeid.. Nu maar hoorde hij/zij al eerder de wereld buiten de baarmoeder wil ontdekken :)

Maria, als het goedis krijg je toch ook nog een liggingsecho rond de 36 weken?
    In ieder geval veel plezier morgen!

Troela, wat goed van je! Goed voor jezelf en de kleine zorgen!

Daantje, spannend. Het gaat allemaal zo snel!

20. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Meisjeje, een goede vlucht gewenst! Gelukkig nog maar één keer op en neer.

Leuke droom Leen, haha. Hoe gaat het met je tenen?

Wauw Roderoosjes, wat een kanjer. Fijn dat alles goed is!

Gek dan, Maria, dat je nog maar één echo hebt. Ik heb van ons Frupke ook een foto toen 'ie nog een ei was :)

Troela, wat goed dat je naar je werk gebeld hebt. Kan me helemaal voorstellen dat het lastig is om je af te melden (heel herkenbaar), maar ik hoop wel dat je je nu opgelucht voelt en dat het je rust geeft.

Verder: Dankje voor de meelevende reacties. Ik heb vanmiddag zo hard moeten huilen. Niet alleen van de misselijkheid en de pijn, maar ook omdat ik ontzettend het gevoel heb dat ik faal als echtgenoot, werknemer en zelfs als aanstaande moeder zijnde. Ik heb me altijd voorgenomen om niet te klagen als ik ooit zwanger zou raken, maar het valt me zo tegen tot nu toe. Iedereen zegt maar dat ik moet genieten en dat lukt me gewoon (nog) niet. Daar voel ik me dan gelijk weer schuldig over, want ik ben heus wel gelukkig en dankbaar dat er een wondertje in m'n buik groeit. Ik hoop dat het gauw beter mag gaan.

Deel Deze Pagina