Mooie buiken dames! Leen, wat een geweldige opmerkingen van je nichtjes! Vraagje, wanneer kwam bij jullie de misselijkheid? Ik heb eigenlijk maar weinig kwaaltjes wat me dan weer erg onzeker maakt..denk de hele tijd dat het weer mis kan gaan... Kon je maar ff zelf kijken hoe het ging daar binnenin he? Gelukkig over een weekje de eerste echo..dan is nog niet zoveel te zien maar kunnen we iig zien of er iets zit. Zo dat was ff een egobericht..kan jullie nog niet zo goed bijhouden en durf ook nog nie zo goed... Dus vergeef me
Hee dames, Allemaal fijn weekend gehad? Light ik herken die emoties wel hoor. Zwanger zijn is gewoon hard werken. Ik vond het tweede trimester heeeeerlijk! Maar het eerste en laatste deel is meer ongemakkelijk geweest dan leuk, hoewel het wel echt scheelt dat ik nu verlof heb. Schaam je niet voor zulke gevoelens hoor! Ik was trouwens misselijk tot 13 weken en rond de 15e week was ik er vanaf en begon ik meer trek te krijgen in dingen. Troela, vervelend meis ontzettend balen dat je je zo voelt. Ik heb zelf volgens mij weinig tot geen harde buiken Ik merk er in ieder geval niet veel van. Roderoosjes waar heb je zo'n matje gekocht? Want dat klinkt ook wel wat voor mijn rug Lets bij mij begon de misselijkheid rond de 7e week. Ik had ook weinig symptomen in week 5 en week 6 (behalve bloedingen en een btje zere tepels). Snap dat je onzeker bent.. Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat voor je! Leen, leuk kermis! Goed dat je even gegaan bent. Ik merk dat ik me steeds meer opsluit nu ik verlof heb. Even eruit zijn is best lekker dus ik ga vanavond mee met m'n kerel hardlopen (hij dan en ik fietsen). Hier: groeiecho was helemaal top. Ze wordt geschat op 3000/3500 bij de geboorte. Lekker gemiddeld kind dus! Nog niet ingedaald maar dat verwachtte de vk de komende weken. Ik ben een gelukkige momma to be
https://m.bol.com/nl/p/inventum-verwarmingskussen-hnk20/9000000012021877?Ntt=inventum%20verwarmingskussen Ik heb hem nu geleend van mijn moeder, maar ik ga hem vandaag bestellen. Ik had al het idee dat de kleine aan het indalen was, minder snel benauwd, minder last van mijn ribben, maar nu weet ik het bijna zeker. Ik ben net even op de fiets boodschappen wezen doen. Ik heb een wat sportiever model dus zit iets voor over gebogen. Maar dat lukte bijna niet. Mijn buik zat zo in de weg, terwijl ik vorige week nog geen moeite had met fietsen. Woensdag moet ik weer naar de verloskundige en dan weten we meer.
Maria, thnx! Wat een geruststelling ook, dat m'n eetlust weer terug kan komen. Lets, ik had de eerste weken al meteen wat kwaaltjes zoals flinke buikpijn, slecht slapen en veel plassen. Ik weet nog dat ik tegen manlief zei: "nu de buikpijn wat minder wordt kom ik er toch goed vanaf"! (...) Misselijkheid en pijnlijke borsten kwamen met zeven weken, hoewel dat laatste ook erg wisselend is.
Hey meiden! Zo moest weer even bijlezen na mijn weekendje nederland. Besefte ineens in het vliegtuig dat het mijn laatste reisje oost europa was! Ik heb nu alleen nog een one way ticket naar NL staan voor over 3 weken. Wel met vriendlief afgesproken dat als ik me niet meer prettig voel (merk dat ik het spannend vind nu ik hier ben en bang dat de bevalling hier begint) ik eerder naar NL ga. Kwamen er ook achter dat we hier helemaal niks hebben mocht het toch misgaan hier! Geen rompertje of niks! Lekker handig haha. Naja daarmee moeten we maar afdwingen dat het hier niet gaat beginnen Leen hoe is het met je blauwe teen? Jeetje dat rijmt. wat fijn dat jullie de bruiloft 2.0 zo snel geregeld hebben! Misschien moet ik tzt eens bij je in de leer want bij ons is er na een aanzoek niks meer gebeurd.. Leuk die uitspraken van kinderen he! Wij hadden ons neefje (5) en nichtje (3) meegenomen naar de vlk afgelopen vrijdag. Ze wilde zo graag hun kleine nichtje op de televisie zien haha. Bij thuiskomst vroeg mijn schoonzusje aan mijn nichtje of de baby al staartjes had. "nee" zei mijn nichtje "maar ze had wel een mooi roze jurkje aan".... "mama, mag ik ook zo een roze jurkje?" Dus al met al hoef ik me hier niet druk te maken als de bevalling hier zou zijn... mijn kind is vast aangekleed haha. Light wat ontzettend vervelend die misselijkheid! Ik hoop dat het snel minder wordt en anders even langs de huisarts idd. Troela Hoe is je gemoedstoestand vandaag?? Hoop dat je de baaldag achter je hebt gelaten! zo niet, alsnog een dikke knuffel! Lets ik werd pas met een week of 8 misselijk en dat duurde tot een week of 11. daarvoor ook weinig kwaaltjes, alleen erg moe. Maria fijn dat je echo weer goed was! Altijd mooi om naar binnen te mogen gluren! Hier Vrijdag bij mijn oude vlk geweest. Wat een verademing met de praktijk waar ik nu zit! Super vriendelijk enzo! Kleine meid dus mogen bekijken, wat ze in de nieuwe praktijk niet meer wilden doen. Alles was prima met onze dame, lag al mooi naar beneden. De vlk zei dat ze nog wel zou kunnen draaien maar dat het dan wel een flinke verbouwing zou worden daar binnen... Ze zat precies op schema met groei. Jammer alleen weer mijn arm helemaal blauw van t prikken.. Ze hadden in de nieuwe praktijk vergeten om ijzergehalte te prikken dus dat hebben ze vrijdag ook nog maar gedaan.. Ben alleen zo lastig te prikken dat ik altijd eindig met iig 1 maar vaak 2 bonte blauwe armen.. Verder laatste weken hier. Hoop echt te weten of de nieuwe baan van vriendlief doorgaat voor ik naar NL moet. Want dat zou waarschijnlijk betekenen dat ik hier niet meer terug kom om te wonen maar alleen om alles weer in te pakken voor de verhuizing. Nu dus lijstjes aan het maken voor alles wat er mee moet naar NL over 3 weken.. vooral de kat niet vergeten, want die gaat met mij mee. Ik had de laatste weken zoveel last van mij bekken dat ik niet meer kon liggen. Ik was toevallig met mijn moeder mee naar de ostheopaat en die zei dat ik maar eens moest beginnen met de piercing uit mijn oor te halen(binnenkant oor). Volgens haar staat dat in verbinding met je bekken. Ik dacht meteen WAT EEN ONZIN! maar ja na 3 nachten weer niet slapen heb ik het uiteindelijk toch maar gedaan en ik kan gewoon met veel minder pijn omdraaien in bed.. te bizar!!! Nou ik heb weer genoeg over mezelf gekletst.. excuses!
Hallo allemaal, Poe het is even bijlezen hor, heerlijk al die laatste loodjes verhalen en ook die verhalen over begin van zwangerschap. Lets Bij mijn eerste zwangerschap niet misselijk geweest, ondanks dat het fijn is, maakte het ook wel onzeker. zwangerschap wel misselijk geweest, vond wel prima bevestiging Succes met aftellen naar je eerste echo, spannend! Roderoosjes Ik kan redelijke inschatting maken hoe groot de kleine van je is, ons meisje loopt denk ik redelijk gelijk qua groei met jullie baby Leen Wauw, vandaag ben je alweer 37 weken zwanger! Spannend hor, komt nu wel steeds dichterbij! Zeker omdat je eerder ingeleid wordt, komen er al zenuwen of kan je er relaxt naar toe leven? Balen van al het vocht, maar het zijn wel de kilo's die er als eerste weer afvliegen. Hier echt zoveel gezweet eerste week, vooral 's nachts, niet zo fris maar ja alles moest er weer uit. Daantjuh Heerlijk die lekkere trek! Krijg er ook spontaan zin in! Heb "fijn"net allemaal verantwoorde boodschappen gedaan..... En fijn dat je jezelf goed voelt. Buikomvang en kilo's Wat een maten van die buiken, klinkt goed. Ik heb dat nooit echt opgemeten, maar zal vast ook de nodige cm's zijn geweest. Gelukkig nu complimentjes over hoe mijn buik alweer weg is Die drie kilo die er nog op zit, klinkt overigens mooier dan het is hor! Moet echt nog wel in shape komen Maar komt vast als ik zo weer lekker mag sporten, heb er al weer helemaal zin in! Nana Hoe is het met je? Hopelijk heb je goede uitslag te horen gekregen mbt je zus! Maria Wat fijn dat je goede groeiecho achter de rug heb, mooi startgewicht straks! Spannend wanneer de kleine gaat indalen! Meisje Wat fijn dat je prettige controle achter de rug heb en dat je lekker heb mogen gluren! Genieten! Kan je niet terug naar die vk? Wat blijft toch onzeker van die baan van je man! Niets aan, hoop voor je dat je snel meer weet. Wat fijn dat bekkenpijn afgenomen is, bijzonder hoe toch dingen soms werken. Succes met je lijstjes en alles inpakken, spannend hor zo'n bevallingstrip! Hier Gaat het eigenlijk nog steeds heel goed! Kleine meid is wel al twee weken best verkouden, er ligt dus een lief snurkend meisje naast m'n bed 's nachts Vannacht de kleine maar weer eens ingebakerd en ze heeft direct twee keer vijf uur achter elkaar geslapen, (ipv van elke drie uur voeden) wat was dat heerlijk! Maandag cb, benieuwd hoe lang ze is en hoeveel ze aangekomen is! En voor liefhebbers, eindelijk maar eens foto uploaden van ons meisje!
@Meisjeje: Mijn boze bui van gisteren is weer gezakt Ondanks ik me verre van geweldig voel. Maar baaldag is over. Wat een gedoe elke keer op en neer vliegen. Maar nu is alleen nog een enkele reis in het vooruitzicht. En hopelijk luistert de kleine dat ie nog even moet blijven zitten tot je igg op NL bodem bent. Echt vervelend dat het zo lang duurt voordat je duidelijkheid hebt over de baan van je partner. Lijkt me vervelend om zo in onzekerheid te zitten @Klets: Wat hebben jullie toch een mooi meisje. En zo te lezen gaat het allemaal heel goed. Wat fijn. Lekker genieten @Roderoosjes ben benieuwd of gelijk hebt en of de kleine idd is ingedaald. Zo'n warmte kussen lijkt mij ook wel heerlijk. @Maria: Fijn dat je echo goed was. Geeft toch wel een beetje rust. @Lets: Hier ook weinig kwaaltjes gehad aan het begin van de zwangerschap. Ook helemaal niet misselijk geweest. Ene 'symptoom' wat ik had was HONGER. @Daantjuh: Fijn dat je je op wat kleine kwaaltjes na verder goed voelt. Leuk om te horen @Light: Raar he wat zwangerschap wel niet met je doet. Ik ga er maar van uit dat als de baby er is de eetlust vanzelf weer terug komt @Nana: Hoe is het bij jou? Al nieuws over je zus? @Hier: Baaldag weer voorbij. (Bedankt weer voor alle lieve berichtjes, doet me echt goed)Helaas wel een hele slechte nacht achter de rug. Uiteindelijk na uren van alles proberen maar onder de douche gaan staan en dat leek te helpen. Uiteindelijk weer in slaap gevallen. M'n lijf was gewoon helemaal verkrampt van de pijn Vandaag heeft de fysio mij maar even extra onder handen genomen. En vanmiddag is m'n schoonmoeder de ramen komen zemen. Ideaal! Zo, dat was weer een hele lap tekst. Genoeg lees voer weer
Light, thanks . Ja ik ben ook benieuwd wanneer hij komt. Hoop stiekem dat de volle maan volgende week z'n vruchten af werpt haha . Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af. Daantjuh, haha dat vette eten leer je later in de zwangerschap wel af. Ik krijg er in ieder geval flink maagzuur van. Vooral 's nachts. Dus dan laat je het al snel voor wat het is haha. Troela, gelukkig dat je je weer wat beter voelt en vrolijker bent inmiddels . Qua harde buiken doen ze hier ook niet zozeer pijn hoor. Maar misschien ben ik die spanning gewend omdat mijn buik altijd hard is. Alleen benemen ze me de laatste tijd wel de adem. Zo hard wordt alles samen getrokken. En mijn rug doet tegenwoordig mee. Die staat dan volledig op spanning. Dus door die 'extra's' worden ze wel wat pijnlijk als het maar lang genoeg aanhoudt. Maar de samentrekking op zich niet. Roderoosjes haha cool dat jouw buik ook zo groot is. Alleen qua kilo's scheelt het de helft joh. Ben vééééél meer aangekomen inmiddels. Lets, na week 7 werd ik misselijk en heeft tot een week of 14 geduurd. Aftellen naar je eerste echo. Leuk!! Maria ah wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. Heerlijk zeg. Vind het jammer dat ik ze niet meer krijg. Maar goed. Binnenkort kan ik hem in real life bekijken . Meisjeje haha, mooi rijmpje had je. Ja de teen is inmiddels zo goed als normaal. Wel nog blauw maar de pijn is bijna weg. Dus niets ernstigs gelukkig. Hahaha, qua planning; moest voor mijn werk altijd doorpakken en veel organiseren. Zit er in. Doe daarbij een portie ongeduld en wat hormonen en dan krijg je het zo geregeld haha. Ben gewoon begonnen met een datum te prikken en zijn taak was ja of nee zeggen . Uiteindelijk alles in gezamenlijk overleg gedaan hoor. Maar als het aan hem ligt wil/kan hij nog jaren wachten. Maar ik vond dat niet leuk en dat snapte hij gelukkig ook wel. Ik zal al wat gephotoshopt moeten worden en over 5 jaar al helemaal . Wordt spannend bij jou. Fijn alles inpakken op je gemak. Fijn ook dat alle controles goed waren, alleen jammer van het geprik natuurlijk. En wat bizar dat je door de piercing eruit te halen veel minder pijn hebt. Na ja... het werkt. Daar gaat het om. Net zoiets als ik met mijn ijzervijl haha. Ik blijf duimen dat jullie straks snel duidelijkheid hebben over het werk van je vriend. Heeft hij al eens gebeld om te informeren naar de stand van zaken??? Succes met de laatste weekjes daar! Klets, ja alweer 37 weken. Einde is in zicht . Ja ik hoop dat het vocht straks snel weg is. Ziet er niet uit gewoon. Met gemak afdrukken van 1 cm in m'n been. Unglaublich! Wat fijn dat inbakeren zo goed werkt bij jullie meid. Goed voor je nachtrust haha. Aaaaaah wat een poppetje zeg!!! Wat schattig. Mooi meiske!! *smelt* Hier: Gisteren controle gehad en alles was goed. We zijn weer voor een week goedgekeurd haha. Het inleiden is nog niet zeker hoor. Volgende week gaan ze eerst kijken hoe de boel er voor staat. Indien ik al verweekt ben (??) dan gaan ze mogelijk strippen of zo. Indien de boel nog potdicht is, dan gaan ze niets doen. Dus fingers crossed dat er beneden al íets gaande is. Maar goed, volgende week is het volle maan, dus ik hoop dat die z'n vruchten gaat afwerpen . Ik had deze week nog 2 etentjes staan, maar die heb ik maar afgeblazen. Ik pas gewoon echt niet meer normaal aan een eettafel. Een bouwvakker zit nog charmanter. En daarbij echt veel last van mijn rug dus ik blijf lekker in mijn bubbel op de bank. Verder weinig spannende dingen te melden.
Leen, ik was ook all wel een stukje zwaarder als jij toen ik zwanger werd. Even klaagkodus aan. Sorry dames. Ik heb de afgelopen nachten al minder geslapen door veel harde buiken. Elke keer met omdraaien hrb ik het idee dat er een gigantisch blok beton in mijn buik zit. Het omdraaien gaat ook erg lastig. Daarnaast krijg ik steeds meer last van ligpijn vanuit mijn bekken. Vanmorgen werd ik ook misselijk wakker en met behoorlijke hoofdpijn. Nog even geslapen en er toen toch maar uit gegaan. Lekker lang onder de douche gestaan, wat wel hielp tegen de hoofdpijn maar niet tegen de misselijkheid helaas. Met als gevolg dat ik weer moest spugen. Bah! Na het douchen kijk ik in de spiegel. Zie ik een paar kleine oogjes met dikke wallen eronder en een dikke kop van al het vocht dat ik vast hou. Heerlijk! Daarna ging het wel iets beter. Net terug van de supermarkt. Iedereen loopt natuurlijk heerlijk in de weg. Bij de kassa sei ik iemand gedag (zelfbedieningskassa) en daarna was mijn kassa bezet. Nee hoor mevrouw, gaat u maar voor. Ik heb toch verlof. Alle tijd. Vrouw kwaad, maar ging wel voor. Daarna belde mijn baas om te vragen hoe het ging. Nog meer kwade gezichten omdat ik belde tijdens het afrekenen. (Er is daar helemaal geen caissière, dus wat zeuren ze nou) Ik was blij dat ik weer thuis was. Wel heel lief, mijn kater voelt altijd haarfijn aan wanneer ik niet lekker ben. Hij is nu dus heel erg knuffelig en blijft de hele tijd bij mij in de buurt. Zo, klaagmodus weer uit. Ik ga aan mijn middagdutje beginnen.
Arme Roderoosjes. Ik zou me ook wezeloos irriteren bij de supermarkt. Mensen zijn zo selfish! Ik werd van de week bij de bus bijna omver gedenderd door een russische kogelstootster, kon nog net mijn evenwicht bewaren. Want ja mevrouw had toch meer recht op een zitplek in de bus dan een hoogzwangere vrouw!. Je ligpijn in je bekken herken ik, super balen meis! Hoop dat het bij jou ook niet meer te lang duurt voordat je je kleine in je handen hebt en je lichaam weer kan gaan herstellen. Hoop dat je slaapje je goed heeft gedaan! Leen dat zitten als een bouwvakker is zo herkenbaar haha. Vriendlief vraagt steeds of ik niet iets chramanter kan gaan zitten. Dan zeg ik maar: Jahoor, zodra je dochter eruit is en ik weer een beetje in plooi zit dan zal ik weer zitten als een dame... tot die tijd.. mond dicht! We zullen voor je huilen naar de volle maan volgende week haha, wie weet helpt het! Wat super vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt, na de bevalling maar vragen om wat plaspillen hihi. Hoe doen jullie dat eigenlijk met schoenen?? Ik kan echt niks meer fatsoenlijk aan zonder dat mijn voeten volledig worden afgekneld en ik heb naar mijn idee dus helemaal geen dikkere voeten dan normaal.. Volgens mij zijn ze gewoon gegroeid! De enige reden om de zomer te missen is dat ik niet meer op slippers kan lopen.. Laarzen zijn al helemaal uit den boze want daar passen mijn kuiten niet meer in.. k heb trouwens het idee dat mijn melkproductie langzaam opgang komt. heb nu al een aantal keer gehad dat er ´s ochtends wat vlekjes in mijn slaapshirt zaten.. Is dit al mogelijk zover voor de bevalling? Vind het hier verder maar rustig, iedereen een beetje in zijn bubbel gekropen?? Merk dat ik langzaam ook minder behoefte krijg om naar buiten te gaan en dingen te doen. Wacht alleen nog altijd op de nesteldrang.. en vriendlief ondertussen ook want er komt weinig nuttigs uit mijn handen op af en toe een cake na...maja of dat nou zo nuttig is haha. Klets Hoe is het met jullie kleine meisje? zakt de verkoudheid al een beetje af?? De foto s zijn echt te lief! lang niks van Las Vegas gehoord! Troela wat fijn dat de fysio helpt! dat mis ik wel hier! Vorige week in NL heeft mijn schoonzusje wel wat los gemasseerd maar de frequentie is te laag om te helpen. ok genoeg geklept
Meisjeje, slapen had inderdaad iets ggeholpen. Ik voelde me iets minder brak. Gelukkig kwam vrij snel daarna mijn schoonmoeder om te helpen schoonmake, dus was ook weer wat afleiding. (keukenkastje en tv kast zijn weer schoon en er is weer lekker gezogen) Gisteravond nog naar de verloskundige geweest. Ik wist al wel dat ik vocht vast hield, maar ik schrok wel van mijn gewicht! Ik was in 2 weken tijd 3 kilo aangekomen! Slik! Maar de verloskundige zei al: als je in zo'n korte tijd, in deze periode van de zwangerschap zoveel aankomt is dat eigenlijk altijd vocht. De kleine ligt Nog niet ingedaald. En als de kleine nu zou komen zou ze zich geen zorgen maken omdat het zo goed groeit. Ook fijn om te horen. Vannacht heb ik goed geslapen . Voel me nu dus gelukkig een stuk beter! Meisjeje, mijn man corrigeert me als ik niet als een bouwvakker zit. Zo van: zit je wel goed zo? En de lekkende boops zijn herkenbaar. Ze lekken bij mij vanaf week 27-28.zoals mijn schoonzus toen zei tegen mij: ach, dan weet je in ieder geval dat ze werken
Roderoosjes, oh wat een gedoe in de winkel zeg. En jammer dat je zo'n last hebt. Maar gelukkig heb je goed geslapen, is de boze bui over en voel je je weer wat beter . Meisjeje, whahaha, hopelijk heeft jullie gehuil bij volle maan zin . Jullie zullen het vanzelf merken haha. Plaspillen zal ik niet nodig hebben. Ik plas me altijd al een ongeluk. Maar dat komt omdat ik ook veel drink. Dus hopelijk is dat vocht inderdaad snel weg. Verheug me er nu al op haha. Qua schoenen: ik pas nergens meer in, dus weer of geen weer, Leen gaat op haar slippers. Maar nu hebben we mazzel dat het weer hier nog wel te doen is. Ik doe dus verder geen poging om schoenen te passen want dan moet ik a) mezelf zien te buigen wat al niet meer lukt en b) iets aantrekken wat toch niet past . Hier geen lekkende boobs of zo. Lijkt me zwaar irritant. Whaha, nou, dat cake bakken vind ik nog behoorlijk nuttig hoor . Hier gaat alles wel okay. Net toch maar het hele huis gestofzuigd en boven gedweild. Heb de afgelopen 5 dagen aan m'n verloofde gevraagd of hij het wil doen. Hij komt niet verder dan 'ja' te zeggen :x. En nu heb ik natuurlijk weer ram pijn overal. Maar het is wel een stuk rustiger in mijn hoofd nu haha. Goed, ik kan het hem ook niet kwalijk nemen want die arme ziel heeft het al zo druk. Maar dan moet hij ook niet zeggen dat ik dat niet meer moet doen omdat ik het te zwaar is voor me. Mannen... En verder doe ik vandaag helemaal niets, dus kan mijn lijf bij trekken. Ga morgen wel weer wassen. Het is inderdaad een beetje rustig hier. Jammer. Was net zo gezellig. Maar ik reageer eigenlijk alleen als ik achter de pc zit. Met mijn Phone is dat echt geen doen. Even denken of ik verder nog wat spannends te melden heb... Ehm.. nope! Nou, ik ga me maar eens douchen. Ajuu en een fijne dag!!
Leen: Wat heb jij rare dromen zeg. Baby's terugstoppen hihi, zo werkt dat gelukkig niet. Eenmaal eruit is eruit, je zult het maar binnen een korte tijd over moeten doen Ik zou echt mijn benen bij elkaar houden, *vergeet het maar* hihi. Tsja.. de laatste weken houden de meeste mensen echt vocht vast... overal! Toen ik laatst de foto's terugbekeek, zag ik dat ik ook een plofhoofd had, terwijl ik dat op dat moment niet doorhad Maar het vocht vliegt er de eerste dagen wel weer af. Ik leek na de bevalling wel een kraan die openstond.. ik bleef maar naar het toilet (nouja douche) gaan. Dus Meisje, je hoeft echt niet om plaspillen te vragen hoor! Wat ontzettend grappig die opmerkingen van kleine kindjes over bevallen.. alsof ze uit ervaring spreken Volgende week is het volle maan? Dan zou ik dat weekend niet te vol plannen Leen Troela en Light: Voel je absoluut niet schuldig. Je hele hormoonhuishouding is in de war en daardoor ervaar je veel lichamelijke klachten en ook geestelijk ben je niet (altijd) in balans. Ook na de bevalling is het goed mogelijk dat je hier last van hebt. Ook al willen we allemaal heeeel graag een kindje, dat betekent niet dat alles rozegeur en maneschijn is. Als je baby je de eerste weken veel wakker houdt, heb je ook niet alleen maar de meest vrolijke gedachtes hoor. Uiteindelijk zul je natuurlijk niet anders willen, maar even klagen mag hoor. Haha Roderoosjes: Zo herkenbaar om niet meer zelf uit het bad te kunnen komen... weet je nog dat ik uit de hangmat geholpen moest worden? haha. Ach ja.. je loopt wel weer tegen je eigen grenzen aan hihi Ik zou de klachten als misselijkheid, hoofdpijn en veel vocht vasthouden in de gaten houden, want dit kan ook wijzen op zwangerschapshypertensie. Niet om je bang te maken hoor, maar ik wou het even zeggen! Lets: Ik kan me voorstellen dat je eerste de echo wilt afwachten voordat je hier helemaal losgaat op het forum. Veel succes en ik duim dat alles goed is! Bij mij kwam de misselijkheid zo ongeveer rond de 6e week tot de 12e week. Meisjeje: Kom maar snel weer naar ons toe hoor! Lekker in je eigen land bevallen. Ook al duurt het als het goed is nog even, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Maar ze hebben daar toch ook wel leuke babykleren? hihi. Je melkproductie kan zeker al op gang zijn hoor! Vooral na het douchen (warmte) kan er wel eens wat druppeltjes uitkomen. Klets: Wat heb je een prachtig meisje! En nog zooo klein hihi Hier: Ik merk dat het werken veel energie kost, ik val nog steeds af. Ik zit al weer op mijn oude gewicht. Ik ben weer zo'n plank als voorheen. Waar zijn mijn rondingen? Ik mis mijn billen, borsten en buik. (Een mens heeft altijd wat te zeuren hihi) Gelukkig hebben we goed nieuws gekregen rondom mijn zus. Het bleek godzijdank om een infectie te gaan. Pffoe... je haalt je toch best andere scenario's in je hoofd. Maar gelukkig niet van toepassing. Ik kon het niet laten... ik heb ook weer een foto toegevoegd *trotse moeder!*
wauw Nana, wat fijn dat er goed nieuws was! Snel vergeten die spanning! Wat een dotje jullie meisje! Dat shirtje heb ik ook gekregen!
Nana, wat een goed bericht van je zus! Geeft een goed gevoel lijkt mij. Mijn bloeddruk is gelukkig goed en ik heb de verloskundige beloofd dat ik bel als ik het niet vertrouw. Het is waarschijnlijk gewoon een off day geweest. Vandaag voel ik me weer een stuk beter.
Maria, fijn dat de groeiecho top was! Roderoosjes, het wordt nu echt spannend voor jou! Gelukkig Vannacht beter geslapen. Meisjeje, wat een op en neer gereis zeg! Ga je nu definitief weer naar Nederland? (heb dat even niet gevolgd) Wat fijn dat het hielp om je piercing eruit te halen! Klets, leuk dat alles zo goed gaat met je meisje! Troela, gelukkig dat je boze bui weer gezakt is en lief dat je ramen weer gedaan zijn Nana, wat een opluchting dat alles weer goed is met je zus!!!! Leen, leuk dat je bruiloft 2.0 alweer bijna helemaal gepland is! Het wordt geloof ik wel tijd dat je lieve kleine mannetje eraan komt he Trouwens rustig hier? Zijn jullie al allemaal met verlof ofzo haha ik krijg het nie bijgehouden met typen hihi, wel gezellig hoor! Zo ik denk dat ik ongeveer weer bij ben, sorry als ik iemand vergeet! hier gaat alles goed, nog steeds weinig tot geen kwaaltjes. Heb wel moeders voor moeders op bezoek gehad en had een superduidelijke test (zie mijn album) Hopelijk is het een goed teken. Maar het blijft zo spannend nu he... wat duren 12 weken dan lang zeg pff...