Leen wat fijn! Gefeliciteerd meid! Ik denk dat ik het ook ga delen als het hartje klopt 28 maart. Misschien nog niet helemaal openbaar maar wel de broers en zussen. Dus ik snap dat je het al gaat vertellen. 12 weken is belachelijk lang haha. Geniet ervan!
Super mooi leen, wat heerlijk dat alles er goed uit zag! Vast een hele geruststelling! Liep de kleine helemaal goed op termijn qua lengte, of nog verschuiving gehad? Hoe vond vriend het? Wat onwerkelijk he?! 1 cm.... En dus nog fijn een echo in zks, weer wat om naar uit te kijken. Super leuk om te vertellen, geniet lekker van het delen van goede nieuws.
Ja zolang niemand wat op mijn facebook zet of aan iedereen door lult vind ik het prima. Zeker omdat ik ook op zoek ben naar een nieuwe baan . En ik wil het zelf aan de grote klok hangen op een moment dat ik dat wil. Je hebt natuurlijk het risico dat meer mensen het dadelijk al weten dan aan diegene waar jij het aan vertelt. Maar goed. Het is wel ook leuk nieuws natuurlijk haha. Maar wat ik al zei, het kan nog alle kanten op, dus dat is dan wel weer tricky!
Fijn, Leen, dat de echo goed was! Hopelijk voor de andere pril-zwangeren binnenkort ook zo'n mooi resultaat!
Wat een mooie echo, Leen! Ik hoop over 2 weken ook zo'n mooie echo te hebben! Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapskleding gekocht! Een broek, een shirtje en ondergoed. Wel gek hoor, maar ik moet wel. Ik pas mijn gewone broeken niet meer aan.
Roderoosjes...ik zat er net nog aan te denken..ik loop nu alleen rond in leggings. Broeken passen mij nog wel maar krijg het gauw benauwd!
Ik heb nu een broek van noppies. Bos wel wat te wijd aan de bovenkant, maar dat veranderd snel genoeg. Als over 2 weken de echo goed is ga ik meer jurkjes enz dragen. Dan mag iedereen het zien.
nama super fijn dat jullie beide wat herkende, echt bijzonder! Heerlijk ook dat verhaal over de kleine voelen, super leuk als hij/zij op je reageert. Staat de wereld in positieve zin even stil! Voelt vriendlief het ook? Kan niet wachten tot het zover is en m'n buik zien te bewegen! Ik voel net weer wat beweging in de buik! Dus ook genietmomentje! kleding heerlijk om wat te kopen, van broeken krijgt je buik ook vaak meteen mooie zwangerschapsvorm! En spannend voor iedereen die nog op eerste echo wacht... Hopelijk gaat tijd snel en krijg je ondertussen zwangerschapssignalen leen al fijn met je echo geshowd? En hier: weekend: daar was ik aan toe: lekker vrij en een heerlije zonnetje! Nog even leuke dagbesteding in buitenlucht verzinnen...
Mijn schoonzus kwam net langs met "mijn 9 maanden dagboek". Echt heel leuk! Bij elke week kan het dingen invullen over hoe je je voelt enz. Volgende week maar beginnen met invullen!
Leen wauuhh zo blij voor je! Gefeliciteerd! En niet te veel aan denken hoor dat er iets mis kan zijn anders vergeet je te genieten. Nu leef je naar de termijnecho echo, dan dan de 20 weken, dan hoop je dat hij of zij zo lang mogelijk blijft zitten en als het geboren wordt komen de zorgen pas echt haha dus gewoon genieten van al het moois wat er in je buik gebeurd! Ik had m'n eerste zwangerschapsbroek aan toen ik 3 maanden was. Maar omdat ik voor m'n zwangerschap 7 kilo was afgevallen deed ik gewoon even m'n oude broeken aan. Hoop dat het heel snel lente/zomer wordt. Dan alleen maar jurkjes en teenslippers. Zondag pretecho samen met m'n ouders. Geven we als verassing. Schrijf ik een kaartje uit naam van de baby, heb er zin in! Kilo's gaan hier ook hard nana, 9 al! Maar iedereen zegt dat ik prachtig zwanger ben dus geloof het maar. Zal nog ff een fototje uploaden. Als je m'n vriend bent of wordt kan je ff koekeloeren... Fijn en zonnig weekend allemaal!!
Hey meiden sinds gister rond 5 uur smiddags misselijkheid weg...nu heb ik enkel een vol gevoel. Is dit iets om ongerust om te worden?
De misselijkheid komt en gaat. Niet te vroeg juichen wanneer je denkt dat je het hebt gehad, want dan komt het net zo erg of erger terug. Je zult zien dat je klachten niet elke dag hetzelfde zijn, in principe niets om je zorgen over te maken. Roderoosjes: Ik heb ook een negen maanden dagboek, van Pauline Oud, jij ook? Heel leuk inderdaad. Elke week neem ik even een momentje voor mezelf om daar wat in te zetten. LasVegas: Geniet van je pretecho, en hopelijk laat die kleine van jou zich wat beter zien, hihi. Mooie foto op je profiel, je ziet duidelijk weer een verschil met je andere drie foto's Ik vind het soms ook wel irritant dat iedereen er wat over te melden heeft, op het werk schiet het bijvoorbeeld ook niet op, ik doe over alles wel een keer zo lang omdat mensen je ophouden. En iedereen vraagt of zegt hetzelfde. Maar ze bedoelen het allemaal hartstikke lief Een zwangerschap maakt nou eenmaal iets in vrouwen los, ze willen allemaal hun eigen ervaringen vertellen (positief of niet) Klets: ja, mijn man kan het ook al een paar weken voelen. En we kunnen het ook al een tijdje 'zien' bewegen, hihi. Echt raar gezicht hoor, dat je je buik op en neer ziet gaan.. Wat een lekker enthousiast ding zit er toch in mijn buik We gaan vanmiddag op pad voor een kinderwagen, iemand nog tips?
Thanks nana! Ik zat zelf te denken aan joolz...vind ik wel een mooie maar nog niet in het echt gezien. Wij zullen kijken naar gewicht, size bij opklappen en gebruiksvriendelijkheid..want sommige kinderwagens zijn echt verschrikkelijk zwaar en onhandig
Thx voor je reactie. Ja, ik vind een joolz ook wel eens van de mooiste qua design en daarna de bugaboo. Alleen mijn man schrok van de prijs, hij dacht wel even met 300 euro klaar te zijn Hij vond een mutsy ook wel goed genoeg, haha. Hij moet lekker te besturen zijn, niet te zwaar, goed inklapbaar en er mooi uit zien natuurlijk
Ik heb ook een Joolz gekocht nana. Vond hem het mooiste en hoorde en las zo veel goede verhalen. En hij kan echt superklein opgevouwen worden, heel fijn!
Ik moet even lachen om mijn vorige berichtje, het is ook een mutsy geworden! Wij vonden die toch mooier dan de joolz die ze in de winkel hadden staan. Hij rijdt het lekkerst (lichtst) en qua prijs scheelde het ontzettend veel. We hebben deze: Mutsy Evo Black / Urban Nomad Light Grey - Kinderwagen | Babypark
nanaHaha vriendlief heeft gewonnen! Wij hebben ook dezelfde mutsy. Ik vond zwarte frame mooi, hem makkelijk inklapbaar, en een lekkere lage steun wat met mijn lengte handig is! En de prijs is ook net wat vriendelijker.... Ik vond zo'n witte (weet even het merk niet) wel echt heeel erg mooi, maar praktische punten wonnen. Al veel plezier van gehad, de tweede gaat er gewoon weer in!
En lekker van het weer aan het genieten Klets? Zo geweldig hè dat weer. Lekker vitamine D opsnuiven. In mijn geval moet ik mag er ook echt wat kleur op mijn lijf komen. Ik ben net niet doorzichtig haha. Denk dat ik morgen maar in de tuin ga werken. Of gewoon lui met een stretcher niks doen . Wat leuk zeg zo'n 9 maandenboek Roderoosjes. Erg leuk cadeau lijkt me. Hopelijk krijg ik dat binnenkort dan ook cadeau van iemand haha. Ja Lasvegas, ik probeer ook zoveel mogelijk te genieten. Maar ben geschrokken van het bericht van Daantjuh. Dag na de eerste echo was het hartje gestopt. Dan word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt dat er nog vanalles kan gebeuren. Maar ik probeer ook vertrouwen te hebben hoor. Ben gelukkig eerder een optimist dan een pessimist . Wat knap dat je voor je zwangerschap zoveel bent afgevallen zeg. En wat leuk dat je morgen weer een (pret)echo hebt. Hopelijk ligt de kleine goed en kan je het goed zien. En leuke foto, heb net even gespiekt . Nana wat gaaf dat je al geslaagd bent haha. Ik heb er nog geen verstand van en ben er ook écht nog niet mee bezig. Ik heb ook echt geen idee wat die dingen kosten. Ik krijg de link op de een of andere manier niet geopend. Het lijkt me heel apart en bijzonder om de kleine te voelen. Zal voor je partner nu ook wel wat meer gaan leven toch? Is wat 'tastbaarder' nu. Heel gaaf!! About me Ben sinds een week toch echt wel goed misselijk. Dan omdat ik honger heb (en dat heb ik nu best vaak) en dan weer omdat ik zo belachelijk goed ruik. Mijn nieuwe stopwoordje is 'stinkt' volgens J. . Dus ik zit nu maar aan de verse gember thee. En het lijkt wel of dit meteen minder wordt... Denk dat ik hier morgen de dag mee start! Vandaag hebben we het goede nieuws aan de familie verteld. Iedereen super blij. Wel gevraagd of ze het nog stil willen houden aangezien het nog pril is. Daarbij willen wij het tzt zelf wereldkundig maken. En ik ben ook nog op zoek naar een baan natuurlijk. Hopelijk krijg ik die snel gevonden voordat ik m'n buik niet meer kan wegwerken straks. J. snapt echt niet hoe het allemaal werkt. Als mensen vragen hoe lang wij het al weten durft hij met gemak '5 weken' te zeggen haha. Is ook zijn enthousiasme natuurlijk... Mijn klachten variëren echt wel dagelijks/wekelijks. Sinds deze week dus flink misselijk (vannacht zelfs een emmer langs m'n bed gezet just in case), pijn in mijn boobs is gebleven, maar nu heb ik ook weer enorm brandende tepels. Als we seks hebben (eindelijk weer es haha) dan heb ik daarna best flink kramp. Is dat bij jullie ook? Niet echt fijn zeg maar. Heb ik ook als ik ineens flink moet niezen. Edit: oh ja, mijn gezicht is net veranderd in een bubbellandschap. Geen puisten, maar veel brobbels. Het jeukt gelukkig niet, maar mijn huid voelt wel droger. Ooooh en die ZON! Wauwie. Ik word er hyper van. Zo lekker!!! Geniet er van dames!!