Slecht nieuws hier... Vanmorgen een bloeding gehad. Proberen nu zo snel mogelijk naar dd te gaan, maar kunnen daar eigenlijk pas vanaf drie uur terecht.... Pff..
He bah Lets! Ik hoop dat je toch eerder terecht kan en dat het niets serieus is. Ik ga voor je duimen!
Ohlets wat naar! Wat een schrik en onzekerheid. Hopelijk is alles wel goed met je kleintje en kom je met goed nieuws terug uit dd! Duim ook voor je!
Wat een contrasten toch vaak in forum, hoop over 7a8 maanden ook naar jou bevalling te vragen, lets leen en roderoosjes fijn dat jullie zo vroeg posten, was stiekem best benieuwd! Maar helaas geen babynieuws of sappig bevallingsverhaal! Balen wel bij beide van al dat voorwerk, tijd voor serieuze actie! Dan maar mooi datum rijtje maken met z'n allen, ik 9-9 en jullie 10-10? Er zijn vast ook mensen die voor 11-11 willen gaan...
Lets, wat vreselijk eng en spannend. Hopelijk is alles gewoon goed en was het een onschuldige bloeding. Leen en Roderoosjes; het kan nog vandaag hè Spannend. En inderdaad Klets, iedereen zit hier zo in z'n eigen fase met ups en downs. Beetje gek soms.
@Lets: Wat naar zeg. Hopelijk is het niks. Heel veel sterkte en dikke knuffel! @Roderoosjes en Leen: Jammer dat er (nog) niks is. Blijft nog even spannend bij jullie @Klets: Ik ben de 23e uitgerekend. Maar ik wil best voor 11-11 gaan en ik denk meisjeje ook wel. @Nana: Ik hoop dat een draaipoging uiteraard niet nodig is. 2 weken geleden met de groei echo lag de kleine wel weer mooi met het hoofd naar beneden. Nu weer een week (voor mijn gevoel) in stuit. En volgens mij is ze vannacht weer gedraaid. Ik gok naar beneden. Of terwijl lekker draaikont. Jij werkt natuurlijk ook in de zorg. Dus kent het jargon ook. Wel fijn om te lezen dat jij dat juist als prettig ervaarde. @Hier: Na al niet zo'n beste nacht wordt, was ik net weer in slaap gevallen. Wordt ik gewekt door bouwvakkers die in het huis naast ons aan de slag gaan pfffff..... Ok ben uit gemoppert Nu ik toch wakker ben, ga ik me zo maar weer nuttig maken met het huishouden. En nog even naar de fysio en vanavond vk.
Ik denk er nie veel meer van. Kan nu ietsje eerder terecht om kwart voor twee, ze hebben me voor alle andere afspraken van mijn arts gezet nu...
@lets: niet opgeven hoor.. Heb je ook krampen of alleen bloed? Ik heb namelijk ook nog steeds bloedverlies en kleintje doet het goed dus geef de moed niet op hoor!! Denk aan je
Lets, jeetje zeg wat een gedoe weer. Wel fijn dat je meteen vandaag terecht kunt. Hopelijk kom je met goed bericht terug vanmiddag. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor nu. Maria, had gisteren over je bericht heen gelezen. Wat fijn dat het appartement definitief verkocht is zeg. Congrats. Gaat een drukke tijd worden in december zeg. Het strippen deed trouwens geen zeer, eerder een vervelend gevoel. Maar hij kon er niet heel goed bij, dus heb niet de volle lading gehad. Wat een treurig bericht rondom je zus zeg. Hopelijk kan ze straks weer aan om het contact te herstellen en is het een troost voor haar dat ze tante is. Want ook die rol is hartstikke bijzonder om mee te mogen maken. En wat een mooie buik heb je zeg!! Geweldig! Daantjuh ja ik hoop zo dat je 20 oktober een goede echo hebt. In ieder geval zit je goed in de 'symptomen'. Meisjeje ah joh, jullie jubilea en liefde worden straks met een beeb bekroont. Beter kun je het niet hebben . En lekker aan het genieten van je koekjes? Troela oh klinkt goed die massage. Heerlijk. Ik heb toen ook echt super genoten bij Sanadrome. Was helemaal zennnn. En wat goed dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt. Dat maakt echt een groot verschil ja. Vissie oh wauw, maar 3 kilo aangekomen? Netjes. En wat leuk dat je de kleine gevoeld hebt. Ik voelde hem de eerste keer ook 's nachts. Heel bijzonder. Wel foto's maken van je buik he!! Heel leuk om de verschillen te zien straks. Light wat een botte hork. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is: denk aan je zelf. Hoe moeilijk dat ook vaak is. Werk is maar werk. Je wilt niet hebben dat je er dadelijk lichamelijke klachten van krijgt van de stress. Ik hoop dat je tot een goede oplossing komt. Nana ooooh wat leuk dat ze zich al kan omdraaien. Wordt de wereld weer een beetje groter voor haar. Leuk zeg. Iemand stelde een vraag over het bijhouden van de Bikinilijn. Ik scheer het maar op gevoel. En vaak kom ik na het douchen tot de conclusie dat ik de helft vergeten ben haha. Dan doe ik het 'droog' na. Maar ik doe het maar 1 keer in de week. Meestal in het weekend. Kan niet eens fatsoenlijk bukken met mijn buik. Update, zoals ik gisteren al schreef is het wat aan het rommelen. Ik verlies soms wat oud bloed en nu denk ik ook delen van de slijmprop of zo. Net of de boel down under verkouden is so to speak, dan heb je er een 'beeld' bij haha. Gisteravond veel pijnlijke harde buiken en later ook kramp heel laag in mijn buik. Heerlijk geslapen. Nu is het wat rustiger. Wel nog verlies van slijm en harde buiken, maar that's it. En het verliezen van de slijmprop wil ook nog bijzonder weinig zeggen heb ik begrepen. Morgenvroeg weer naar de gynaecoloog. Denk dat hij me dan nog een keer gaat strippen. Benieuwd hoe de boel er voor staat morgen en of dit gerommel nog wat in werking heeft gezet. En op 10-10 bevallen vind ik een prima plan. Dan past de kleine zich perfect aan haha. Op 08-10 ben ik verliefd geworden op mijn verloofde, op 11-11 waren we officieel een setje, het was 09-09 toen hij me ten huwelijk vroeg. Dus 10-10 als onze kleine wordt geboren??? We kwamen er steeds achteraf achter dat het een dubbele datum was, dus was wel grappig. Fingers crossed!!
He Lets! Wat ontzettend spannend en vervelend! Ik hoop dat et meevalt!!! Dikke knuffel en succes vanmiddag! Ik duim weer voor je! Leen wat leuk al die data! die 10-10 zou dan idd mooi int rijtje passen Bedankt voor de update van je verkouden muts! haha Troela Wat 11-11 betreft. Dat is de trouwdatum van mijn ouders. En zou 10 dagen voor de uitgerekende datum zijn, bij jou idd 13.. Alles is welkom natuurlijk maar dan is de vraag of vriendlief erbij is bij mij.. We zitten wel echt super dicht op elkaar! Ben zo benieuwd of dat met de bevalling ook zo zal zijn! Ben trouwens jaloers op je massages! Als ik in NL ben ga ik me daar ook eens op orienteren... Vannacht heerlijk geslapen! Vriendlief werd onverwacht voor een nachtvlucht weggeroepen dus ik had het hele bed voor mezelf alleen. Hij baalde ikke stiekem niet..... Heb me zelfs kunnen omdraaien zonder pijn een hele nacht. Terwijl ik een paar nachten terug nog bijna in tranen was bij elke draaibeurt. Het is hier rotweer vandaag, regen/wind/kou... Dus niet teveel doen. Heb 1 koffer ingepakt. Er staan er nog 3 klaar waaronder een kleine voor kat.
Lets, fijn dat je eerder terecht kunt. Ik duim voor je! Knuffe! Spannend Leen. Hier nu even wat minder harde buiken, maar wel behoorlijke krampen onderin. Alsof je ongesteld moet worden maar dan erger. Ook veel druk daar. En ook nog steeds wat bruin/slijm verlies. Ik heb met de paracetamol nog wel lekker 2 uur kunnen slapen. Ik heb bedacht dat ik mezelf straks maar ga verwennen met zelfgebakken (uit pakje ) brownies!
Lets ik hoop zo dat je ons dadelijk een positief bericht te melden hebt. Moet de hele tijd al aan je denken. Ik vind het knap dat je overdag kunt slapen Roderoosjes en dan 's avonds ook weer. Moet zeggen dat mn energielevel de laatste dagen best goed is. Lekker gebakken? Zooo, tlc staat weer aan
Lets, ik hoop op goed bericht. Net heerlijk weer 1,5 uur geslapen. Ja, ben ook erg blij dat dat lukt. Maar voordeel is dat ik altijd en overal wel kan slapen. De brownies zijn goed gelukt en erg lekker! Ik ga voor de verandering maarr weer eens naar het toilet voor de grote boodschap. Voor de 5e keer vandaag. Het lijkt wel op alles wat ik eet er binnen 1 uur ofzo weer uitkomt. Zal mijn lichaam zich vast aann het legen zijn? (gelukkig niet dun. Hier TLC ook op, maar ga zo pas beginnen met kijken. Staat nu even op pauze.
@Roderoosjes en Leen, jullie houden de spanning er nog wel even in... ben benieuwd wanneer bij jullie de 'dijken' doorbreken en het echte werk begint @Meisjeje: Ook toevallig. Trouwdatum van mijn ouders is 17-11 (en tevens de verjaardag van ons neefje) dus die datum wil ik niet bevallen. Wel spannend hoor of je nog niet weet of je vriend bij de bevalling kan zijn. Krijg je daar binnenkort meer duidelijkheid over? @Lets: Hoop dat je goed bericht hebt uit dd. Ik blijf voor je duimen!
Thanx voor jullie berichtjes maar moet helaas weer afscheid van jullie gaan nemen... T is/was echt een miskraam...
Nondeju zeg wat een klote bericht. Wat erg. Konden ze er iets van zeggen waarom het weer mis is gegaan? Of waar het aan ligt? Verdrietig dit sterkte meid xx
Oh meis toch!!! Wat ontzettend verdrietig nieuws! Ben er gewoon van van slag... Wat is het toch oneerlijk en wat was het je gegund! Heel veel sterkte en ik blijf voor je hopen dat jullie echt snel een mooie zwangerschap mogen hebben...
Shit Lets wat een verdrietig nieuws! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, had je zo erg positief nieuws gegund. Veel sterkte meid!
Wat naar Lets! Op dit soort berichten zit je echt niet te wachten. Heel veel sterkte! En een hele dikke knuffel voor jou!