PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve woorden.
    Zal af en toe nog even spieken wie er bevallen is...
    Voor nu, dag lieve meiden, hopelijk tot snel hier weer... Xxx

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Lieve Lets. Veel sterkte en hopelijk weer tot snel in het topic! X

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Verloskundige is geweest. Totaal geen vorderingen. Ze weet ook echt even niet wat ze er mee aan moet. Vanavond belt ze weer. Als het dan nog niet anders is dan gaat ze met het ziekenhuis overleggen. Ze heeft wel de krampen gevoeld binnenin.

Denk dat ik maar aan de ananashart, tonic, bitterlemon (lust het allemaal niet) en frambozenbladthee ga. En een aantal keer de trap op en af rennen en met de auto hard over drempels ga rijden. Kijken of dat helpt .:)

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    In het andere topic begint het altijd zodra iemand de keukenkastjes gaat schoonmaken;) welllicht ook een optie..

5. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    He, jammer. Die heeft mijn schoonmoeder de afgelopen weken al schoon gemaakt.:)

6. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi hi,
    Jullie houden het wel spannend beide zeg. Wat een gerommel allemaal, vooral bij jou roderoosjes. Herken ik echt van beide bevallingen niet, die begonnen opeens. Lijkt me wel mega spannend om van alles te voelt, maar ook wel wat onzeker van wanneer zet het nu eens door! Maar eigenlijk vooral frustrerend, zoveel gedoe en er gebeurd zo weinig daar beneden! Hopelijk krijg je vanavond wat duidelijkheid.

leen fijn dat ontsluiting toch wat gevorderd is en je nu echt gestript kon worden! Viel het mee? Spanend of dit het gewenste effect heeft en ontsluiting doorzet, voel je al wat?

10-10 kan nog he meiden! Zet hem op! Keukenkastjes herken ik trouwens van eerste bevalling 😊

meisjeje super goed nieuws, wat fijn dat het de zandbak is geworden, precies wat jullie wilden! Kan je net ven wat geruster komende periode in. Kom je dan na bevalling niet meer terug waar je nu bent? Wel echt bijzonder hor elke keer verhuizen en dan helemaal naar ander land. Gaat je man nu ook bij andere organisatie vliegen?

7. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    lets sterkte meid, succes weer met de nieuwe weg.

8. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Het is zeker frustrerend. Aan de ene kant zou ik willen dat het doorzet, aan de andere kant dat die krampen weggaan. Niet er tussen blijven hangen.
    Ik lig nu op bed met een warmtematje en een paracetamol en hoop dat ik wat kan slapen. En dat ik dan wakker wordt van gebroken vliezen ofzo.
    Ik wacht gewoon af. Meer kan ik nu toch niet doen.

9. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is helaas waar, afwachten enige wat je kan doen... Succes!
    Je waterdichte molton is er vast klaar voor! ☺️

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Lets ik ben wel super benieuwd of en wat er uit de onderzoeken naar voren komt. Enig idee wanneer je de onderzoeken krijgt? Ben je nu ook helemaal 'schoon' of moet je nog tabletten krijgen of zo? Nogmaals heel veel sterkte meid. Ik denk aan je.

Meisjeje jaaaaaaa wat een geweldig nieuws!! Proficiat! En wat leuk dat vrienden ook die kant op gaan. Komt alles uiteindelijk toch goed. Fijn zeg. Dubai is te gek. Krijgen jullie woonruimte toegewezen of moeten jullie zelf aan de slag? Bij mijn oud werkgever deden we veel zaken in Dubai, dus ik kan ze vragen of connecties kunnen helpen indien nodig. PB me in dat geval even.
    Betekent dit ook dat je vriend nu wel bij de bevalling aanwezig kan zijn trouwens???

Light hopelijk ben je snel klachtenvrij meid. Jij rolt ook beetje van het een in het ander. Sterkte en kop op. Het wordt alleen maar leuker (tweede trimester dan ;)).

Roderoosjes vervelend dat je zoveel last hebt. Hopelijk zet het snel door bij je. Sterkte ermee. Kan nooit meer lang duren in ieder geval :)

Hier gaat het goed. Eigenlijk nergens last van. Ja pijnlijke rug en harde buik(en) maar dat is niets nieuws. Beetje bloed verloren, verder geen spannende dingen. De was is gestreken, huis is schoon, versiering ligt beneden, koffer is klaar, nagels zijn gelakt.
    Ga nu de buitenkant van de keukenkastjes dan nog maar even doen haha.

Bij het strippen dinsdag kreeg ik ook pas na een paar uur wat meer last geloof ik. Ach ja. We'll see. Voel me ineens über relaxed. Er is een soort van rust over me heen gekomen of zo. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Het begin is gemaakt.

Ik ga nog maar een keer (laatste??) in mijn zwangerschapsboek schrijven. Heb vanochtend nog even wat foto's gemaakt. Deze zet ik zo in mijn fotomap voor de liefhebbers :)

Ciao lady's x

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Klets vergeten te reageren op jouw vraag. Het strippen viel mee ja. De bmm zat wel nog ver naar achteren. Het deed meer zeer bij mijn schaambot zeg maar. Hij moest redelijk ver naar binnen, dus zijn knokkels duwden hard tegen mijn schaambeen. Dat was eigenlijk vervelender dan het strippen zelf.

Hij zei dat ik nu meer bloed en slijm kon gaan verliezen. Straks wat bloed verloren maar niets noemenswaardigs.

Roderoosjes, ik zou gewoon eens voor een goede seksbeurt gaan vanavond. Misschien komt het dan op gang. Ik ken een aantal verhalen waarbij het geholpen heeft.
    Al is dat nu niet aan mij besteed om te doen haha.

12. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Haha, een goede seksbeurt. Dat zei mijn collega ook al. Maar dat zit er echt niet in. Mijn bekken trekt dat echt niet meer. En dan zou ik daarna ook nog eens moeten bevallen.

Klets, die molton is er inderdaad klaar voor! Wat ook nog een mogelijkheid was volgens de verloskundige is dat, omdat ik 's nachts vaak minder slaap, mijn lichaam niet genoeg puf heeft om het door te laten zetten. Misschien dat ik dus vanavond met een slaaptabletje ga slapen om te kijken wat er dan gebeurt.
    Het zijn allemaal speculaties en de verloskundige weet het ook niet.
    Heb net 1,5 uur geslape, dus ben weer Een beetje bij.

13. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Lets sterkte meid. hopelijk kun je je snel weer toevoegen hier!

Meisjeje gefeliciteerd met het goeie nieuws! Wat een avontuur Dubai!
    Ik ben dus niet de enige die gaat verhuizen met een kleintje ;)

Light beterschap! Wat een vervelend eerste trimester heb jij achter de kiezen :(

Roderoosjes en leen jullie houden het spannend meiden!
    Ik voel aan m'n water dat er iemand gaat bevallen dit weekend :p

Leen mag ik even zeggen dat ik het reteknap van je vind dat je zoveel kan op een dag? Ik heb net een uur gedaan over m'n onderbenen harsen en ben helemaal op :D

Troela ben zojuist bij de vk geweest en bij mij was het inderdaad het indalen.

Hier: ze is dus ingedaald en vanaf nu wekelijks op controle. Het voelt nu echt alsof ik de laatste fase inga. We hebben ook besloten om in een geboortehuis te bevallen, want daar is een kamer met een bad en dat is wel echt prettig voor m'n rug.

14. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    en..Roderoosjes had verloskundige nog nieuws of tips voor je?

Leen Fijn dat het strippen meeviel, het is toch best gefriemel in nauw stukkie :) Nou maar gewoon hopen dat gewenste effect heeft. Wel heerlijk dat je jezelf in elk geval lekker rustig voelt, opgeruimd huis en klachten maken nu ook niet meer zoveel (had ik tenminste), bijna knuffelen!

Benieuwd of jullie 10-10 nog redden!

Maria wat fijn dat ze is ingedaald, ligt er alvast lekker klaar voor! 36 weken schiet ook echt op zeg, spannend! Klinkt fijn zo'n geboortehuis, ga je dan voor badbevalling? Kan je na je bevalling ook nog even in zo'n geboortehuis of wordt je als in zks ook gewoon zo snel mogelijk weer naar huis gestuurd?

Fijne avond en hopelijk of een mega onrustige nacht met beloning of een hele rustige nacht om lekker bij te tanken! Hier hopelijk weer lekker aantal uurtjes tussen voedingen door :)

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hopelijk slaap je goed Roderoosjes.

Oh dank je Maria haha. Zo zie ik dat zelf niet aangezien ik niet veel in 1 x kan doen op wat uitspattingen na haha. Maar als het even kan dan doe ik zoveel mogelijk. De ene dag gaat beter dan de andere...
    En dat is dan ook meteen het enige wat ik doe haha.

Fijn dat de kleine is ingedaald. Nu kun je ook langzaam aftellen. Spannend :)

Hier alles okay. Wel zeurende lage rugpijn en harde buiken bij mn al erg gespannen buik. Ben ook wel erg moe nu. Maar het beloofde bloed en slijmverlies is nog niet echt aan de orde. Vanmorgen een beetje.
    Dus we'll see...

Ik wens jullie allen en mezelf alvast een goede nachtrust toe haha.
    Fijne avond.

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Haha nee 10-10 gaan we niet meer redden Klets. Of het moet echt een mega snelle bevalling worden haha.

17. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou idd wel heel rap zijn voor eerste en ik denk ook niet echt fijne bevalling! Hopelijk gewoon dan maar lekker rustig nachtje om bij te tanken! :) Weer fris en fruitig voor een nieuwe dag met nieuwe kansen!

18. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik ga vanavond een nachtje naar het ziekenhuis. Krijg daar een slaapmiddel en er wordt even naar het kind gekeken. Morgenochtend gaan we dan verder kijken.

19. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend roderoosjes heerlijk om even nachtje te slapen, mag je man ook mee? Veel succes, hopelijk houdt de locatie je biet uit slaap, hoor wel eens dat mensen eigen kussen mee nemen voor vertrouwd gevoel! Hopelijk morgen weer nieuwe kansen!

20. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trouwens echt mooie foto's leen, leuk om je buik te zien! Mag je trots op zijn.

Deel Deze Pagina