PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, niet de update waar wij aan dachten leen
    Wel veel succes als er iets gebeurd!

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Hier ook nog geen babynieuws.
    Wel heb ik vannacht, zonder medicatie, goed geslapen. De verloskundige noemde het bijna een wonder.
    Maar nog steeds harde buiken en krampen en sinds vandaag geregeld een zeer gespannen buik.
    Net bij mijn moeder in de Hot tub geweest. Heerlijk relaxed.
    Als er veranderingen zijn horen jullie dat!
    Maar voor nu houden Leen en ik jullie en onszelf nog even in spanning!;)

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ben aan het kolven.. even spieken, maar nog geen nieuwe berichtjes hier! Het is erg druk op het werk, straks maar weer hard er tegenaan! Maar voor nu nog heel even "rust" en mijn potje goed vullen :)

4. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Potje vullen klinkt dubbelzinnig nana! 😉 werkse!

5. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Geen bericht, is goed bericht...?

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wel bericht, geen nieuws.

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Trek je het nog, Roderoosjes?

8. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ja, het gaat aardig. Vannacht wel geslapen, maar zeer onrustig. Dus nu weer wat moe. Maar ik ga zo gezellig met mijn beste vriendin lunchen. Vanmorgen bij de fysio geweest voor een ontspannen massage van onderrug en bekken.
    Verder nog geen veranderingen.

Hoe is het bij jullie?

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    In het weekend is weer iemand van mijn yogalessen bevallen. We dachten dat wij een originele naam hadden voor een jongetje. Een naam die je niet veel hoort. Heeft dat jongetje dat geboren is "onze" naam. Dan moet het maar een meisje worden bij ons ;)

10. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Roderoosjes Tja dat met die namen houd je altijd denk ik! en dan nog! Als je een naam gekozen hebt zal ik daar niet snel van afwijken denk ik. Bedoel iemand van de Yoga is niet iemand die je dagelijks ziet toch.
    Eerst afwachten wat et wordt!

Nana potje vullen klinkt idd wat dubieus haha!

Wat leen betreft... ik denk dat ik weet waarom ze stil is... die ene opmerking gister was ook veel te kort! DUIM DUIM!!!

Hier: laatste weekje is ingegaan. wel licht in de stress.. vriendlief is een paar dagen weg voor werk en alle vrienden die hier in de flat zitten zijn ineens ook weg! vakantie, werk oid.. Heb ineens nog heel weinig escape routes over merkte ik.. Naja kans is natuurlijk klein dat er iets gaat gebeuren maar is wel waar ik me meest zorgen om maak..

Hopen dat de week snel voorbij is!

11. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Meisjeje, we gaan ook de naam niet veranderen. Maar ik had wel even zoiets van: he, die naam komt niet zoveel voor. Vond het wel grappig.

Wat Leen betreft. Ik hoop dat ze bezig is of de kleine man al in haar armen heeft. Zou super zijn!

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Korte update van mama Leen.

Vanmorgen om 6.38 uur is Mason geboren na een helse bevalling van 22 uur.
    Uiteindelijk geboren met keizersnede en ik volledig onder zeil.

Ik ben kapot, niet geslapen, heb veel pijn en heb straks veel indrukken te verwerken.

Onze zoon is een dotje en gedraagt zich super. Hopelijk blijft dat zo.

Ik meld me weer als ik meer energie heb, wat meer pijnvrij en uit de lappenmand ben x

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @leen: gefeliciteerd!!!!!!!

14. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1914 Klets, 13 okt 2014
    Laatst bewerkt: 13 okt 2014
    Mama leen die titel klinkt goed! Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje mason! Stoere naam!

Je verhaal klink erg heftig, wat ontzettend balen dat het zo gegaan is! Neem maar de tijd voor jezelf en je mannetje! Je hebt wat te verwerken en te herstellen! Hopelijk gaat dat goed en snel en helpt jullie nieuwe liefde hierbij!

15. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Klinkt heftig, Leen!
    Maar wel: GEFELICITEERD!
    Doe kalm aan, kom goed bij en geniet van je jonge gezinnetje! Veel sterkte. Hoop dat je snel weer opknapt! X

16. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wow mama Leen! Gefeliciteerd met jullie zoon Mason! Wat een fantastische naam!
    Klinkt allemaal ontzettend heftig. Ben benieuwd naar je verhaal.

Nu eerst focussen op je herstel en het bijtanken. en natuurlijk genieten van je mannetje!
    Hoop dat je je snel wat beter voelt! Denk aan je!

Liefs

17. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Gefeliciteerd Leen!!! :D Geniet van jullie mannetje en we horen de rest nog wel een keer

@Roderoosjes: Ook toevallig dat iemand dan net dezelfde naam heeft als jullie die dan niet vaak voor komt. Hou je het allemaal nog een beetje vol? Je moet wel een hoop voor werk verrichten. Sterkte!

@Meisjeje: Ik snap best dat je hem knijpt zo het laatste weekje. Nog ff volhouden. Je zal wel blij zijn als je op nl bodem bent. Sterkte!

@Hier: Over actieve baarmoeder hier. Veel krampen/steken/pijntjes e.d. Zal er wel bij horen ;)

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Leen, mooie stoere naam voor je mannetje! Hoop dat jij je snel weer beter voelt zodat je optimaal kan genieten!

Roderoosjes....nu jij haha toitoitoi!

Ik lees best mee, haha
    Meisje je, stoer naar dubai lekker warm voor je uk ipv de Hollandse kou hier maar eerst nog hier een beetje overwinteren spannend hoor.

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Leen!!!

OMG.. Wat wel grappig is dat mijn beste vriendin afgelopen zaterdag bevallen is van: Mason met een keizersnede.

Ik dacht echt ff:" Huh" Hahaha

Maar heftig allemaal hoor! Ik hoop dat je snel hersteld en lekker kan gaan genieten van je mannetje!

Super Cute..

20. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Lieve mama Leen, wat een stoere naam, Mason. Past hartstikke goed bij de stoere mama! Gefeliciteerd!

Wat jammer om te horen dat de bevalling niet lekker gegaan is. Hopelijk knap je snel wat op. Rust lekker uit, laat goed voor je zorgen en geniet van elkaar!

Deel Deze Pagina