Gefeliciteerd Leen! Leuke naam ook! wat rot van je bevalling. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
Lieve Leen, ten eerste van harte met de geboorte van je zoontje! Mooie naam! We zaten wel dicht in de buurt met onze volle maan he? Je laatste berichtje hier vond ik ook verdacht kort Wat ontzettend vervelend dat de bevalling niet lekker verliep. Ik ben ontzettend benieuwd naar je hele verhaal en eventueel een foto van de kleine dot Maar eerst de tijd voor je gezin nemen. Wij komen t.z.t. weer aan bod. Probeer zo veel mogelijk te rusten en te genieten van je kleine mannetje. En veel praten over de bevalling helpt om het een plek te geven. (Doe ik nog steeds ) Succes meid! Je moet maar zo denken, het ergste is nu achter de rug.
Goedemorgen, Het is hier nog steeds stil op wat gerommel na. Ik kon vannacht niet slapen, dus heb de medicatie genomen die ik vanuit het ziekenhuis had meegekregen. Ik weet nu dat medicatie om te helpen met slapen bij mij niet werkt. Slechte nacht gehad, veel wakker enz. Zometeen naar de verloskundige. Kijken of zij nog tips heeft.
Net bij de verloskundige geweest. Het ziekenhuis had doorgeven dat ze verwachten dat ik vanzelf ga bevallen (dus zonder inleiden). Dat is fijn om te horen maar, vroeg mijn man, hebben ze ook een idee binnen welke termijn? Nee dat niet. Maar ik moest zelf maar aangeven wanneer ik het niet meer zie zitten, dan regelt de verloskundige een consult bij de gynaecoloog. Lastig als je niet weet wat je te wachten staat, hoe het gaat lopen enz. Ik had liever gehad dat ze zeiden: dan gaan we wat doen. Maar we wachten gewoon weer af. Ik ga nu weer lekker mijn bed in.
@Roderoosjes: Vervelend dat de slaap medicatie niet werkt. Hopelijk slaap je nu nog even lekker. Ene kant fijn dat ze het op z'n beloop laten andere kant ook vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. En dat je zelf de knoop moet door hakken. Zie je het nog wel zitten om het nog even vol te houden? Je klinkt er iig nog vrij nuchter onder. Truste voor nu
Balen roderoosjes niets aan zulke nachten, zo langzamerhand hele dag-nacht ritme weg met al die slaapjes overdag! Je bent vast gewend voor de kleine straks! Afwachten dus nu maar, wanneer het echt gaat beginnen! Hoop snel voor je! Whoehoe hier is m'n meisje alweer 5 weekjes en dat heeft ze gevierd door 5,5 uur achter elkaar te slapen vanacht. Wat heerlijk, m'n boobies waren het er niet mee eens, maar die moeten er ook maar aan wennen 😊
Troela, ik ben er ook vrij nuchter onder. Dat zei de verloskundige ook al. Ik heb me er bij neergelegd. Meer kan ik ook niet doen. Ik neem nu mijn rust wanneer ik die nodig heb en dan ga ik het nog wel even volhouden. Maar ik zou het niet erg vinden als de kleine snel komt. Klets, ja dat en nachtritme liggen een beetje overhoop zo. Maar gelukkig kan ik mijn slaapritme snel aanpassen, dus daar ben ik niet zo bang voor. Je meisje alweer 5 weken! Wat gaat dat snel! En wat super van het doorslapen. Heel fijn! Vanmorgen waren de krampen weer wat meer en toen ik net uit bed kwam waren ze ook echt wat vervelend. Nu ook nog en soms ook wat pijnlijker. Dus wie weet!
wow 5 weekjes al weer Klets! time flies! wat heerlijk van die 5,5, uur ook! Roderoosjes, wat duurt het lang zo. Helemaal als ze in t zkh ook geen duidelijkheid geven. Duim voor je dat jullie kleine zich snel aandient! Light hoe gaat het met jou?? Hier: Gisteravond een leuk akkefietje... Was op skype met vriendlief en ineens hoorde ik een hoop herrie uit de logeerkamer. Vervolgens hoorde ik een raar soort gegil.. Dus ik ben erheen gesprint. Doe ik et licht aan is die kat aan et stoeien met een vleermuis! (en geen kleintje) Die was door het kantelraam binnengekomen en die doerak had dat natuurlijk meteen door en was er tegen aan t meppen. Die vleermuis gillen en tandjes bloot. Eerste wat ik dacht was: Oh nee, als ie de kat verwond heeft ie straks rabiës. (bedacht me pas veel later dat ie daar tegen ingeënt is.) Ik helemaal in de stress, buik meteen keihard en mega pijnlijk. Deken over de vleermuis gegooid, met veel moeite de kat gevangen en in mijn slaapkamer opgesloten en toen een vriend gebeld... Heeft nog een uur geduurd voor we dat beest buiten hadden. Begon rond te vliegen in de kamer en steeds aan t gillen. Super eng! Al met al begon ik me zorgen te maken dat als dit zo door zou gaan ik spontaan zou gaan bevallen. Na een warme douche en een warme pittenzak tegen mijn buik werd uiteindelijk mijn buik weer wat rustiger. heb alleen niet of nauwelijks geslapen... pff ik wou dat et zondag was!
OMG Meisjeje! Wat schrikken zeg! Goed dat dat beest weg is, kan je buikje weer tot rust komen. Roderoosjes, bikkel! Ik kan alleen maar zeggen: hou vol! En sterkte. Hier nog steeds hetzelfde. Blaasontsteking is volgens mij niet over. Moest 2 a 3 dagen na de kuur weer urine inleveren. Verder belde een collega mij thuis op (waar ik dus al niet van gediend ben), min of meer namens een jongere. Kan er hier niet zoveel over zeggen, maar echt ongelooflijk dat collega's mij durven lastig te vallen met zo'n vraag voor juist díe jongere (ook wel weer veelzeggend).
Hahaha meisjeje!! Gatver... Ik vind vleermuizen ook eng! Bizar verhaal!! Gelukkig is je buikje weer rustig!!
Meisjeje, ik herken je verhaal. Wij werden vorig jaar ook een keer wakker van de katten die achter een vleermuis aan zaten. Gelukkig het beestje kunnen vangen en buiten kunnen zetten. En ik ben weer wakker. Gelukkig wel tot 2 uur goed geslapen, zometeen weer proberen. Gisteren valse start nummer 3 gehad. De hele dag krampen die steeds meer werden tot 's avonds om de 4-5 minuten. Heb de verloskundige niet gebeld. Wil het nu pas doen als ik er zeker van ben. Na de zwangerschapsyoga en douchen gingen ze weer weg. Ik denk dat, als valse start 4 een feit is, ik dan met de verloskundige ga overleggen. Wordt er best moe van. Nu alleen de harde buiken en wat krampen, maar niet overdreven. Zucht, ik wil mijn baby in mijn armen!
@Roderoosjes: Ik dacht ff kijken of er al nieuws is. Maar nog niet, helaas. Je geduld wordt zo wel op de proef gesteld. Kan me heel goed voorstellen als op een gegeven moment je limiet is bereikt. Vind toch al wel dat je een bikkel ben met elke keer die valse start. Sterkte weer vandaag en hopelijk mag je snel jullie kleintje vasthouden @Light: Meid toch wat heb jij toch een pech met je werk. En helemaal vervelend dat ze je thuis lastig vallen. Zo krijg je nog geen rust @Meisjeje: Ohh wat eng joh met die vleermuis. Ik zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen. Vind jou wel stoer hoe je gehandeld hebt. Hopelijk is je buik nu weer tot rust gekomen. @Maria: Hoe gaat het met jou? @Hier: Hoera! Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Voel me eindelijk eens geen zombie. Dus vandaag maar eens wat achterstallig huishouden bijwerken
Light, wat een gedoe. Sommige mensen... Troel, wat fijn dat je goed hebt geslapen! Is heel wat waard! Hier, ze zeggen dat je bevalling soms op de bevalling van je moeder lijkt. Mijn moeder heeft bij mij 5 valse starten gehad. Dus ik heb nog even Ik heb in ieder geval nog even lekker kunnen slapen.
Fijn Troela!! Alleen nu niet in een dag al je kruit verschieten he! Ik kwam weer niet in slaap.. lig maar te woelen en om t uur plassen oid. Uiteindlijk ook in een diepe slaap gevallen en pas om 10.30 wakker geworden. Kat even eten gegeven en ben zo weer 2 uur in slaap gevallen. Heerlijk! Roderoosjes, knap dat je er zo rustig onder blijft. Wel fijn om te weten dat je moeder hetzelfde had misschien. Dan begrijp je een beetje waar t vandaan komt. Hopen dat dit de laatste keer was! Light wat ontzettend balen van je werk! Het is ook super lastig om los te weken als je een demanding job hebt. Was zelf manager en zelfs als ik hondsberoerd in bed lig belde ze vaak nog of voelde ik me verantwoordelijk om toch mails oid te beantwoorden. Even een duidelijke mail naar je leidinggevende denk ik zo! Hoop echt dat je je snel beter voelt en ook wat kan gaan genieten van je zwangerschap! Daantjuh hoe gaat het met jou meis??
Hier gaat het goed hoor! Het is een spannende week. vorige x ging is het vruchtje gestopt met 7+3. Dus ben bijna op dat termijn. Maar symptomen zijn heftiger dan de vorige x. Het zit vast goed. Maandag de 1e echo!! Roderoosjes! Super spannend! Ik hoop dat de kleine snel gaat komen!! Troela en meisjeje. Lekker he dat slapen. Ik moet er nu steeds snachts uit. Elke x plassen. Ik vind het nu al vermoeiend. Kom zo slecht in slaap daarna.
Heeel ff kort..ik durf hier nog niet zo goed, Maandag ben ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat mijn hcg waarde flink gestegen was ipv gezakt. Dat zou kunnen door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Meteen een echo laten maken. En wat bleek... Er zit nog een actieve zwangerschap, in de baarmoeder gelukkig, met hartactiviteit! Wel met een kanttekening, er zit ook een grote bloeding, een hematoom in de baarmoeder. Dit kan wel gevaarlijk zijn, dus ik durf nog niet al te veel te juichen. Waarschijnlijk hebben beiden bevruchtingen zich dus ingenesteld en is het met eentje misgegaan. Maar ik ben nu dus nog gewoon zwanger! We zijn nog helemaal beduusd, Het beste nieuws wat we konden krijgen! Maar het is weer zo spannend nu!! (Dat ik me hier toch nog een beetje terugtrek...) Liefs!
Wauw Lets! Gefeliciteerd! Kan je voorstellen dat het spannend is. Maar hartactie is super! Probeer er van te genieten.
Wooow Lets! Wat een wonder! Is er wat te doen aan die hematoom of gaande vanzelf weg? Wat een goed nieuws! Ik hoop dat deze zwangerschap wel goed blijft gaan! Wanneer moet je weer terug? Roderoosjes hou je het nog vol? Lijkt me best irritant, die valse starten steeds Meisjeje haha wat een verhaal! Stoere kat heb jij haha Troela wat fijn dat je eindelijk goed geslapen hebt! Dat voelt dan echt als een kadootje he Hier het gevoel dat ik dat stomme huishouden maar niet op orde krijg. Komt ook omdat ik tussendoor al wat aan het inpakken ben voor de verhuizing. Light wat achterlijk dat je gebeld wordt! Ik werk zelf ook in zo'n cultuurtje (mijn baas belde zelfs m'n collega in haar kraamweek!) dus kan me voorstellen dat je pissig bent. Daantjuh goed dat je zo positief bent! Scheelt vast qua wachten op de echo. Ga je van het weekend wat leuks doen voor de afleiding? Hoe laat moet je? Hier: yes! 37 weken dames gister een rondleiding gehad in een geboortehuis en besloten om daar te gaan bevallen. Het zit vast aan het ziekenhuis dus mocht er wat zijn dan zou er binnen een perswee (zoals de kraamverzorgster zei) een dokter zijn. Ik heb er zoveel zin in om die kleine te ontmoeten!