Wauw Lets! Wat bijzonder! En wat spannend weer!! Idd erg benieuwd hoe dat zit met die hematoom. Wat bizar dat ze dat tweede vruchtje niet hebben opgemerkt dan! Ik ga wederom voor je duimen maar begrijp je terughoudendheid! Jullie verdienen het dat deze kleine spruit uitgroeit tot een mooie baby! Maria fijn dat jullie een rondleiding hebben gehad! Ga ik ook eens achteraan. Dat inpakken voor de verhuizing ken ik.. alleen lukt het hier nog niet echt haha. Voorlopig houd ik het bij lijstjes. Daantjuh spannend hoor nog een paar daagjes tot de echo! En fijn om straks te kunnen zeggen dat je de 7+3 voorbij bent!
Meisje Gatsie, die beesten heb je hopelijk minder in dubai! NU maar afwachten welke beesten je daar gaat ontmoeten Succes met je lijstjes afwerken en daadwerkelijk inpakken! Lets Wauw, wat een megabijzonder verhaal. Zwangerschappen zijn altijd wondertjes, maar dit is zo bijzonder verhaal! Wel spannend van die Hematoom! Gaan er daarom nu nog bijzondere dingen gebeuren? Hoop echt dat alles goed gaat, het is je zo gegund, wat een achtbaan blijf het voor jou! Doe lekker rustig aan en waar je jezelf prettig bij voelt! Daantjuh "Fijn"dat de symptomen heftiger zijn, lukt het je om te genieten? Hoe vind je vriend het? Succes met aftellen tot maandag! Maria Ook al weer 37 weken, er zitten nu best veel bij elkaar met zwangerschapsweken! Leuk en spannend! Niet eerder bevallen dan Roderoosjes he?! Wou jij nu misschien een badbevalling? Wel lekker dat geboortehuis als een goed bevallingsplekje voelt! En binnen perswee, dat is redelijk snel Roderoosjes Blijft beetje hangen he?! Wat naar, hoop echt dat snel doorzet en dat je door al het voorwerk beetje makkelijke bevalling heb! Troela Welkom in de wakkere wereld! Succes met je klusjes! Hier... geen nieuws hor! We gaan lekker door, nu liggen beide meisjes op bed. Dat is stiekem wel heerlijk even relaxmomentje zo midden op de dag! Straks weer gezellige drukte!
Vanmiddag toch even de verloskundige gebeld omdat de krampen en harde buiken op en af blijven gaan. Morgen komt de vverloskundige langs om te kijken of er verandering is en of ik eventueel gestript kan worden. En natuurlijk heb ik net van de week een koortslip gekregen. Nu lees ik dat mijn koortslip waarschijnlijk geen kwaad kan voor de baby omdat ik antistoffen heb doorgegeven aan het kind. Ook weer een geruststelling.
Meiden, wat een nieuws allemaal Leen: gefeliciteerd!!!! Klinkt heftig, hoor graag hoe het met je gaat als alles weer een beetje op rust is. Aansterkse! Meisjeje: ook ik herken het, vleermuizen. dacht dat we de enige waren. Mn vriend trof er smorgens ook een aan vliegend in huis. De kat moet hem door het kattenluik naar binnen hebben gehaald. Lets: Jahoor!!! geweldig nieuws maar hoe bizar, jij gaat ook alle kanten op met je emotie!! ik wil je heeeel graag feliciteren maar begrijp je voorzichtigheid. Vertel het me wanneer het mag! In de tussentijd duim ik heel hard voor je.
Nou, het wordt nog leuker. De verloskundige is vanmorgen geweest en nu is mijn bloeddruk aan de hoge kant. Nog niet te hoog, maar omdat er bij mij toch minder dingen normaal gaan vertrouwt ze het toch niet helemaal. Morgen komt de verloskundige weer en gaat ze weer mijn bloeddruk meten. Is deze nog steeds aan de hoge kant dan gaan ze me toch doorsturen naar de gynaecoloog. Ook bij inwendig onderzoek was er nog geen verandering. Weer afwachten. Als ik klachten krijg die ook maar enigszins met een hoge bloeddruk te maken kunnen hebben moet ik gelijk weer bellen. Pff, wat een gedoe allemaal.
Nou Roderoosje, dat kindje van jou is wel een volhouder zeg! Heb je al eens vriendelijk gevraagd of hij/zij er nu gewoon eens uit wil komen?
Ohh ohhh Roderoosjes toch. Wat een gedoe allemaal zeg. Je zal het ondertussen wel goed zat zijn? Had zo voor je gehoopt dat de kleine er al was. Maar helaas. Hopelijk morgen beter nieuws. Heb je last van je hoge bloeddruk? @Lets: Wat een bijzonder verhaal. Ik snap je voorzichtigheid. Dus ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd Wat ik me wel af vraag hoe ben je er achter gekomen dat je toch nog zwanger bent? @Klets: alweer 5 weken. Wat gaat dat snel. Maar zo te horen wel lekker aan het genieten van je meiden @Meisjeje: Lukt het met in pakken? @Light: Geen last meer gehad van je werk? @Truelove & Vissie: Hoe gaat het met jullie? @Hier: Zo fijn, vannacht gewoon nog een keer de hele nacht door geslapen. Heerlijk! Ik hoop echt zo dat dit nog een tijdje aan houdt. Heb de energie straks nog hard genoeg nodig.
Jeetje roderoosjes, wat vervelend allemaal! Gaan ze inleiden als je bloeddruk niet zakt? Troela, super hee! Alle uurtjes die je kan pakken is mooi meegenomen! Hier: net weer controle gehad. Was een vrouw die ik nog niet gehad heb en eigenlijk ook niet meer wil hebben wat een kattenkop. Ik had een paar vraagjes over symptomen die ik heb (weet ik veel, tis ook de eerste keer voor mij dat ik zwanger ben) en ook omdat mijn ijzergehalte laag is dacht ik, ik vraag even na of het allemaal wel klopt. Ik heb de laatste paar dagen wat last van misselijkheid, benauwdheid en extreem moe. Zegt ze redelijk bot: tsja laatste loodjes he? Daarna hartje luisteren en voor mij is dat toch altijd wel een emo-momentje. Zegt ze: waarom moet je nu bijna huilen? Uhm. Oké sorry hoor
@roderoosjes: hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt.. Wat vervelend dat ze nog niks kunnen doen.. @ Maria: daar zou ik ook nooit meer heen willen naar zon vrouw! @troela: het gaat hier met ups en downs.. Ene dag voel ik me goed en de andere dag hoop ik dat die snel voorbij is..
Troela, fijn dat je weer goed hebt geslapen! Dat doet een mens goed. Maria, wat een aparte vrouw zeg! Je zou toch denken dat ze je een beetje gerust moet stellen. Hier, ik was gisteren al wat duizelig maar niet heel erg. Vanmorgen ook wat misselijk en toen de verloskundige kwam zag ze aan mij dat ik niet helemaal lekker was. Samen met de duizeligheid en misselijkheid heeft ze besloten om mijn bloeddruk op te meten. Maar hij is dus nog niet in de gevarenzone maar wel wat aan de hoge kant. Ik ben net even op mijn werk geweest en nu erg moe. Ook wat hoofdpijn. Als ik last van hoofdpijn kreeg oid moest ik bellen, maar denk dat ik eerst ga slapen. Misschien dat het door de vermoeidheid komt. Ik weet nog niet wat ze gaan doen als mijn bloeddruk hoog blijft. In ieder geval naar de gynaecoloog en dan zien we wel verder.
Troela, goed slapen is zo fijn! Hoop dat het zo blijft. Werk heeft niet meer gebeld maar merk ook dat ik het niet goed los kan laten. Zit me alweer druk te maken over volgende week, of ik dan weer moet gaan werken. Maria, wat een rare, slecht inlevende vrouw. Ik vraag me altijd af waarom zulke types met mensen willen werken. Roderoosjes, het zit je ook niet mee zeg. Vervelend ook, dat ze steeds niets kunnen doen. Veel sterkte!
Ff ego Update: Net een echo gehad.. Was ineens super onzeker. Borsten deden geen pijn. Maar wat een verrassing... Het zijn 2 kloppende hartjes.. 1tje ligt precies op schema en de ander is iets kleiner.. Ben vooral in schok.. Maak me nog steeds zorgen hoor.. Vorige x ging het mis rond dit termijn, maar voorlopig goed nieuws dus..
Wauw, Daan wat bijzonder! Van harte met de goede echo en de twee kloppende hartjes! Wat gaaf! Hoe vind je dat? En je vriend? Goed dat je gebeld! Anders had je vast rotweekend gehad! Mag je nu maandag weer? Mooie foto van jullie twee wondertjes meegekregen?
Ohhhh Daantjuh wat super leuk joh Dat zijn nou nog eens mooie verrassingen!!! @Maria: Wat een rare muts zeg zo eentje zou ik ook niet willen. Ik heb precies zo'n vrouw gehad bij m'n 20 weken echo. Was er toen ook een beetje door van slag en helemaal niet kunnen genieten van m'n uitgebreide echo toen. @Roderoosjes: Truste! @Truelove: Vervelend dat het zo met ups en downs gaat
Ik ga ze straks in mn album zetten.. Het zijn niet echt duidelijke foto's.. Volgende week vrijdag weer terug.. Hoef ook niet naar de VK..
Hier ook iemand met Pcos en zwanger !!!. Alleen ik heb als extra erbij dat ik een langzame schildklier heb. Bij mij werd in 2010 Pcos geconstateerd en met een langzame schildklier werd bij gezegd dat het moeilijker zou worden om zwanger te worden. In 2013 zijn mijn partner en ik naar de huisarts gegaan en hebben kenbaar gemaakt dat we zwanger wilden worden. Ik wilde meteen beginnen met hormonen en traject volgen, maar de huisarts zei dat het gewoon een jaar moesten proberen en het gewoon moest lukken !!!. Tot mijn grote verbazing werd ik binnen drie maanden al zwanger, helaas eindigde deze zwangerschap in een missed abortion. Nu een jaar later ben ik opnieuw zwanger en verwachten we in april 2015 onze eerste kindje. Dames die ook Pcos hebben het kan allemaal en geef de moed niet op en als je sterk in blijft geloven dan gaat het zeker ook gebeuren !!
Daantjuh wat een verrassing! gefeliciteerd! Had je de laatste ronde meerdere eitjes of is dit een eeneiige tweeling? 2 kloppende hartjes, echt super! Ook al snap ik dat je nog wat terughoudend bent gezien de vorige keer. Mag je maandag nu niet nog n keer extra?
Ik mag volgende week vrijdag weer! Dat zitten we wel uit.. Nja 2x zoveel kans nu.. Blijft natuurlijk spannend.. Maar wow!! Bijzonder he.. Symptomen komen weer langzaam terug.. Hadden jullie dit ook.?? Word er echt onzeker van.