En ik heb geen symptomen, en onverwachts toch nog een kloppend hartje, dus het wil niet alles zeggen. (Sja pcos zonder symtomen, zwangerschap zonder symtomen..) maja ik heb dan een hematoom, kan ik helaas niet terugbrengen bij de hema. (Flauw....) Ik moet alleen wel heel rustig aan doen, mag dus vrijwel niks blijkbaar... Gewoon zítten, niet tillen, niet werken, niks actiefs, niet winkelen ofzo.. Achja allemaal voor t goede doel! Dinsdag weer een echo, ben benieuwd! Superspannend!
Daantjuh ik herken dat ook. De ene dag (of paar dagen) voel en merk je niks en dan heb je je weer een dag vol symptomen. Straks als je ze gaat voelen zul je het ook merken.. Dan voel je ze een dag supervaak en vel en dan een paar dagen minder. Die onzekerheid kan echt killing zijn. Lets had gister even gegoogled op hematoom. Maar inderdaad je moet praktisch bedrust houden he? Ik kon trouwens niet heel veel info vinden, behalve op forums maar daar durf ik nooit echt op af te gaan. Vanaf wanneer is zo'n hematoom niet meer gevaarlijk dan? Hopelijk is het snel dinsdag!
Bedrust hoefde niet volgens mij, als ik maar niks actiefs doe Ik kan ook alleen foruminfo vinden, vandaar dat ik het de arts nog ff gevraagd heb... T voelt zo krom, want ik voel me prima verder!
WoW Daan, wat bijzonder! Zou haast denken dat het een goedmaker voor de vorige keer is Lets, zit en blijf!! Ik zal me ook eens inlezen in hematomen
Daan, gefeliciteerd! Wat speciaal! Lets, kalm aan. Die kleine moet wel blijven zitten! Lilyofthevalley, gefeliciteerd! Ook ik ben uiteindelijk zonder behandeling zwanger geraakt. Ik heb 2 maal IUI gehad, maar beide keren mislukt. Ruim een jaar na de laatste behandeling ben ik spontaan zwanger geraakt.
Wat een bijzonder nieuws hier deze dagen! Gefeliciteerd Daantjuh!!!! Wat ontzettend bijzonder. Duim duim dat beide prutsjes blijven zitten en doorgroeien! Lets Hou je goed rustig! Roderoosjes balen van die hoge bloeddruk. Benieuwd wat ze morgen zeggen. Maria zou bijna gaan denken dat we bij dezelfde vlk zitten.. domme horken... Ben bijna klaar met inpakken. Lijstje gemaakt met alle last minute dingen die ik niet moet vergeten dus komt helemaal goed! Mijn oude vlk heeft me netjes een nieuwe fit to fly gestuurd voor aankomende zondag. Dat doet de huidige vlk niet hoor.. Die zeggen niet eens een datum te kunnen aanpassen. Blij dat ik altijd nog bij de oude praktijk terecht kan als ik vragen heb.
Mijn bloeddruk was weer wat gezakt, dus ik hoef niet door naar de gynaecoloog. Ook wel fijn. Meisjeje, je laatste reis met de baby in de buik! Spannend. Wel een aparte verloskundige hoor. Er kan toch in de tussentijd wat veranderd zijn?
Das wel fijn roderoosjes. Het kan echt niet heel lang meer duren hoor! Ik heb wat foto's in mn album gezet van de twins
Roderoosjes je blijft het spannend houden! Je bent er druk mee, en de vk ook Wel fijn dat je bloeddruk gezakt is! Hopelijk rustig of juist heeeeel druk weekend voor je!
Klets, ik hou graag mensen in spanning! Ik krijg nu ook heel veel van die goed bedoelde adviezen. Vooral over de krampen enz. - Nee joh, zijn allemaal voorweeën. Is allemaal voorbereiding. (ook als de verloskundige zegt dat bij de meeste vrouwen het nu zou doorzetten) -Ja, dat heb ik ook gehad. Wel meerdere dagen. En dan soms wel 5 uur op een dag. Maar 2 dagen later beviel ik, dus maak je niet druk. (5 uur? Wat dacht je van 16 uur op een dag) - je moet gewoon naar je lichaam luisteren. (Wat denk je dat doe? Alleen luisteren naar mijn kleine teen?) - die vermoeidheid is nog niets. Wacht maar totdat die kleine er is. Dan slaap je de komende jaren slecht. (ik wil graag ook een beetje opgewekt aan de bevalling beginnen) - je bloeddruk gaat altijd omhoog aan het einde van de zwangerschap. Iets aan de hoge kant? Nee joh, geen zorgen maken. (nee, ik maak me geen zorgen. Waarom zou de verloskundige dat dan wel doen?) - je hoeft echt niet om elk wissewasje de verloskundige te bellen (ik heb te horen gekregen dat ik echt moet bellen als ik me niet goed voel oid omdat ik bijna nooit bel) *tussen haakjes zijn mijn gedachten dan. Zal niet snel dat soort dingen uitspreken Pff, je wordt er zo moe van soms. Zelfs mensen die je totaal niet kent en mijn verhaal weer via via horen. Maar ja, ik luister naar mijn lichaam. Heb vandaag een goede dag. Weinig krampen, net 1,5 uur geslapen, dus ik ben blij vandaag.
Roderoosjes, ene oor in andere oor uit met die opmerkingen. Hartstikke knap hoe je ermee om gaat. En heel fijn dat je vandaag weinig krampen hebt en je blij voelt!
@Roderoosjes: Allereerst wat fijn dat je bloeddruk niet verder is gestegen. Jammer dat de kleine zich nog niet heeft laten zien. Maar vooral dikke klasse hoe je met de situatie om gaat. Lijkt me toch best moeilijk om zo 'rustig' af te wachten. En super irritant die goed bedoelde adviezen. Doe gewoon lekker zoals jij het wilt en laat lekker lullen
Roderoosjes, die goedbedoelde adviezen en ervaringen blijven gezellig als je de kleine er is! Inderdaad vaak maar even tot 10 tellen 😊
Leve de goed (en soms ook niet) bedoelde adviezen.... Proberen van je af te laten glijden.. Maar snap dat et je mateloos irriteert. Typisch Nederlandse betweterigheid.. Zelfde dat iedereen denkt dat je geinteresseerd ben in hun horrorverhalen.. Zeg et nu maar gewoon hoor. Heb geen behoefte aan die onzin. Bevallen moeten we allemaal en hoe dat kan ik pas achteraf vertellen.. en alleen als mensen et willen weten.. niet te pas en te onpas. hou je taai Roderoosjes VANDAAG 35 WEKEN!!!!! aftellunnnnnn troela, jij ook bijna 35 weken! hoe gaat et met jou?
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Maar ik denk ook dat ongeveer iedereen die dit heeft dit zo zou doen. Dus gewoon doorgaan. Meer kan je naar mijn idee ook niet doen. Ik vind het van jullie heel knap dat jullie zover zijn gegaan met behandelingen enz. Daar kreeg ik angst van. Nog hooguit 2 weken en dan is de kleine er. En daarmee ook de volgende stap
@Meisjeje: Ja 35 weken alweer, gaat hard he. Hier gaat wel vrij goed omdat ik eindelijk eens een paar nachten fatsoenlijk geslapen heb. (Wel veel last op het moment van harde buiken/voorwee'tjes.) Begin het wel steeds spannender te vinden die bevalling die langzaam aan steeds dichterbij kruipt. Heb jij dat ook?