Goedenavond. Even een vraag aan de dames die een kijkoperatie gehad hebben. Ik heb hem vandaag gehad en er is niks nada gevonden. Hoe snel konden jullie starten na de operatie met iui? Ik hoor het graag. Gr hope2015
Hoi, Fijn dat er niks gevonden is en je met iui kan starten. Ik kon gewoon starten met iui bij de volgende ovulatie. Ik weet niet of je hormonen gaat gebruiken? Dan gaat het misschien anders. Wij doen iui in natuurlijke cyclus dus hoef ik alleen op een eisprong te wachten zonder medicatie te gebruiken. Succes!
Ik moest wachten op de controle afspraak. Daarna gelijk gestart dus in principe zou je zo door kunnen. Ook met hormonen trouwens..
Dag dames. Bedankt voor jullie reacties. Dat is dus goed nieuws! Kan iemand mij ook vertellen wat precies de gang van zaken is met hormonen en zonder? Mijn cyclus is netjes op tijd en bij allebei niks gevonden. Is het zo dat je op een bepaalde dag naar het ziekenhuis moet voor inseminatie, tussendoor bloedprikken oid? Ik hoor het graag ivm reistijd naar werk. Hier weten ze uiteraard (nog) niks. Gr hope2015
Volgens mij kost het je beide evenveel tijd. Je hebt dan cyclusbewaking. Vanaf dag 10 ongeveer (gemiddeld) kijken ze via een inwendige echo hoe je follikels groeien en je baarmoederslijmvlies zich opbouwt. Vaak ga je dan om de dag terug voor een echo tot je eicel(len) groot genoeg zijn en dan wordt je inseminatie geplant. Enige verschil met gebruik van hormonen is dat ze mogelijk de dosering kunnen veranderen tussentijds..