wat als er geen eisprong is?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamatje, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik zit nu ook bij de afdeling fertiliteit. Eigenlijk was ik er vorig jaar al naar verwezen maar ik had een onverwachte zwangerschap die uiteindelijk een miskraam werd. Maar nu ben ik weer terug bij de fertiliteitsarts. vorige week dinsdag zat ik op dag 8 van mijn cyclus en ben toen ook in het ziekenhuis geweest. We hadden een afspraak gemaakt voor afgelopen vrijdag (dag 11 van mijn cylcus) De arts wil deze maand vaker terug zien om te kijken of mijn eitjes rijp genoeg zijn. Ze waren 11 mm voor een goede eisprong moeten ze 18 mm zijn zei ze. Aanstaande dinsdag moet ik weer gaan. Mijn man heeft zijn zaad ook al ingeleverd dus krijgen we dinsdag ook meteen uitslag. Hoop natuurlijk dat het allemaal in orde zal zijn maar je weet maar nooit. Ik krijg ook een bloedonderzoek. Pfff In een week tijd al 3 keer geweest. Hoe moet het nou als het allemaal niet goed is. En ik elke keer zovaak naar het ziekenhuis moet? Ik werk hoe doen jullie dat en weten ze dat op het werk? Zijn er nog meer meiden die er iets over kunnen vertellen?
    Liefs mamatje

2. ja op mijn werk weet ze dat ik af en toen iets later kom als ik naar het ziekenhuis moet. ze vind dat prima.

maar ik kan je topictitel en je verhaal niet echt mixen eigenlijk ;)

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ze meten de follikels. Of er eitjes inzitten kunnen ze nog niet zien. Even er vanuitgaan dat er na je eisprong een eitje vrijkomt, dan is het het beste als ze 18/20mm groot zijn.

Het is goed te weten of je inderdaad een eisprong hebt. Maar als hier het probleem zit, kunnen ze je met hormonen wellicht helpen.

Bij mij op werk wisten ze er van. Mijn echtgenoot ging ook altijd mee en bij hem ook geen problemen op werk.

Succes mamatje.

Groetjes,
    Danielle

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Mamatje, ik snap wat je bedoeld over je werk. Ik heb hetzelfde probleem. Ben ook 4x in ander halve week tijd geweest. Moet iedere keer een smoes verzinnen, omdat ik het eng vind om te vertellen. Ben bang dat het dan het halve bedrijf doorgaat. Mijn baas is af en toe een flapuit. Ze vonden het nu al raar dat ik zo vaak iets eerder weg moest. Zit nu op het wachtbankje, hopelijk is het gelukt, anders weet ik ook (nog) niet hoe ik dat de volgende ronde moet oppakken.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en geluk.

5. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ja vervelend is dat he op je werk. Ik moet morgen weer na de ziekenhuis. Afgelopen vrijdag was het 11 mm. Ik heb nu wel doorzichtig slijm dat is toch goed? Ik had ook wat steken vandaag. Maar nu weet ik niet of dat het komt van mijn slechte stoelgang..
    Morgen krijgen we ook uitslag van de zaad. Hoop maar dat alles goed is.
    Alle meiden succes!

Deel Deze Pagina