Ovulatiebloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by kleintje88, Jan 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Afgelopen maandag ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis tot gisteren middag... Ik had namelijk enorme pijn rechts onderin mijn buik, moest braken en had koorts in het ziekenhuis zagen ze op de Echo en ct-scan vocht in mijn buik wat kon duiden op een Blinde darm ontsteking, omdat dat er niet echt uit te halen was moest ik voor de zekerheid een nacht blijven....
    De volgende dag kwam er ook een gynaceoloog bij (na een hele dag wachten met veel pijn!) en die zei dat als zij het moest beoordelen ze het zou gooien op een ovulatie bloeding (zij vertelde me dat een eitje dan ergens een bloedvat ofzo raakt waardoor er een bloeding ontstaat), dat vrije vocht in mijn buik zou dus bloed van de ovulatie bloeding zijn....

Maar omdat mijn ontstekingwaarden verhoogd waren pastte dit niet helemaal bij een ovulatiebloeding...
    Toch zei mijn chirurg dat we daar even van uit moesten gaan (mijn bloed waardes waren ook weer dalende) tot de controle volgende week wanneer ik weer op controle moet en mijn bloed weer gecontroleerd wordt...

Maar nu mijn vraag: Heeft iemand dit vaker gehad? en hoelang duurt de pijn dan ongeveer?

Ik heb namelijk nog steeds ontzettende pijn..... en vroeg me daarom af of nog iemand dit heeft gehad en hoelang die pijn dan duurde?

Ik heb overigens geen tussentijdige bloeding ofzo gehad maar bij mij zit het bloed / vocht nog in mijn buik.... Vraag me af wanneer dat er dan uit zal komen?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    niemand dus last van gehad?

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje heftig hoor! Ik heb er geen ervaring mee...

4. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Geen ervaring mee of ooit van gehoord :(

Succes!

Share This Page