Buikpijn bij ovulatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sunny79, Jun 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunny79

Sunny79 Lid

May 11, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Even een vraagje: zijn er meer meiden die voor hun eisprong last hebben van buikpijn? Bij mij is het best heftig. Heel anders dan menstruatiepijn, maar constant aanwezig. Voel het bij iedere stap en duurt echt wel een dag of twee. Is dit uitzonderlijk of herkent iemand dit?

Overigens had ik m'n ei pas over een dag of 6 verwacht, maar zo te voelen is hij wat eerder. Gisteren geklust, dus dat was goed getimed ;) flink aan de klus de komende dagen. Ronde 6, fingers crossed!!

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel herkenbaar. Ik heb het ook. Doet echt heel erg zeer. Bij mij is het een dag of 2 en dan ineens weg. Ik denk dan dat het eitje gesprongen is :(. Exact 14 dagen later ben ik ongesteld.
    Ik vind het erg handig. Ik weet precies wanneer ik vruchtbaar ben :D.

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja ik heb het ook, een dag of 5, eerst minder en dan steeds erger. Heb t wel eens zo erg gehad dat ik amper kon gaan zitten. Verschillend. Maar pijnlijk altijd wel! En idd na 14 dagen ongi, wel handig.

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik voel mijn eisprong meestal ook.. maar deze keer ook vrij pijnlijk.. dag 1 was het ergste en bij lachen of iets doen deed het pijn.. de volgende dag ook nog wel maar minder, en halverwege de dag was het weg.. Idd handig! Weet je precies wanneer je goed zit met klussen.. gelukkig hebben wij de hele vruchtbare periode elke dag geklust en de dag erna ook nog:D...

5. Sunny79

Sunny79 Lid

May 11, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie dames. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Eens kijken of vriendlief vanavond nog te verleiden is ;) ik merk dat ik ongeduldig begin te worden na een half jaar proberen. Soms wel lastig om zelf zin te 'maken' met mega buikpijn rond je ei. Herkennen jullie dat ook?

6. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi,ik herken het ook. helaas heb ik in mijn 2e ronde ongeveer 5 weken last gehad van buikpijn. uiteindelijk naar de ha geweest, zij kon niks vinden en ze heeft me op mijn verzoek ingestuurd voor een echo. de gyn kon geen verklaring vinden voor de buikpijn. uiteindelijk na 5 weken een eisprong gehad, toen was ik zwanger. helaas is dit misgegaan.
    nu zit ik op cd 12 en loop ik alweer een paar dagen met buikpijn rond. vooral vanavond is het erg.ik ben er ook erg opgeblazen bij.

en idd doet gemeenschap ook behoorlijk pijn in mijn buik helaas. het wordt er dan niet makkelijker op.

ik hoop voor je dat het raak mag zijn deze ronde!

7. Cupido

Cupido Fanatiek lid

Jun 19, 2011
    2,205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 1x eerder gemeenschap gehad tijdens die buikpijn en daarna niet meer. Ik kan me herinneren dat het alles behalve ontspannend was in het begin. Deze maand wordt ronde 1 voor een 2e. Ik kan niet wachten tot ik buikpijn krijg :D

Share This Page