Pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca88, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    ik had verhalen gelezen dat vrouwen met pco altijd wel negatief of positief kunnen teste met ovulatietesten dus ik zag het somber in. Maar gister avond eindelijk een positieve test gehad!!!:D meteen mn vriend wakker gemaakt (had nachtdienst gehad). Ik was al vanaf dag 8 aan het testen en heb nu op de 19de dag eindelijk een positieve test gehad, ik was helemaal door het dolle heen. ben zo blij en wou dat eff delen

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Dat geeft hoop pink 99!

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

#23 Gerbera, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2011
    Ik heb een posi ovulatietest! Dag 18. Joepie!!!

4. doraflora

doraflora Lid

1 aug 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

ik heb ook pco, en wil jullie een hart onder de riem steken!
    ik heb namelijk drie kindjes mogen krijgen, wel met een beetje hulp van een ferteliteidsarts in het zh, doormiddel van clomid drie tabl en pregnyl te spuiten is het bij ons gelukt en mocht ik drie keer mama worden..
    maar wat ik niet snap ik las hier dat iemand hier bij de ha onder controle is ik moest met mijn pco naar het zh omdat je ook cyste vorming in je eierstokken kan krijgen door je pco omdat je eitje dan niet goed rijpt, komt best wel vaak voor met pco...ik zou de ha vragen of je onder de gyn mag....want cystes zijn niet leuk...

dames veel sucses en veel geluk

dikke knuffel doraflora

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    In oktober 2009 ben ik gestopt met de pil. Eind februari was ik zwanger.. Nu een gezonde prachtige dochter van inmiddels al 8 maanden! Alleen werd ik na de bevalling niet meer ongesteld tot heden.. Ik was er al 2x voor naar de huisarts geweest. Eergisteren heb ik uiteindelijk een echo gehad in het ziekenhuis en hieruit blijkt dat het PCOS is.. Ik ben dus gewoon zwanger geraakt zonder enige middelen te hebben gebruikt.

Vanmiddag moet ik naar de gynaecoloog om te kijken wat we gaan doen nu aangezien we nog een 2e kindje willen hebben..anticonceptie of niet.. en voor wat meer vragen van me te beantwoorden.

Zo zie je maar, je kunt gewoon zwanger worden! Misschien heb ik geluk gehad dat het zo snel en zonder enige middelen gelukt is maar het kan dus wel!

Liefs Guusje

Deel Deze Pagina