Wanneer testen na eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Taaamaaar, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Hey meiden.

Ik vraag me af hoeveel dagen na je eisprong je kan testen?
    Ik ga waarschijnlijk vrijdag (09-03) Pregnyl injecteren, dus wanneer zou ik dan kunnen testen?

Groetjes Tamara.

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamaaaaaar

wat gaaf!! is ie groot genoeg?? hoeveel was ie!! fijn dat je er weer bent, al is chatten nog veel leuker met je dan hier op ZP hahaha!! je kunt testen 15 dagen na de spuit, dus zelfde als ik maar dan 2 weken later!! zaterdag over 2 weken dus!! good luck wijffie.. eindelijk!!
    Liefs

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hey tamaarrr!!!! Ik miste je al een tijd op ons topic, begon me bijna zorgen te maken! Maar wat sween zegt! 2 weken na de IUI. Als je rond 10DPO even een testje doet kan je kijken of de pregnyl uit je lijf is. Stel je hebt dan een omo witte test en je test later nog es, dan weet je in elk geval dat t je eigen hcg is!!! Heel veel succes met de wachtweken. zal voor je duimen!!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Oh wacht je doet geen iui.... 40u na de pregnyl heb je je eisprong. dus daarvoor ff een feestje tussen de lakens houden ;). Vanaf die dag 2 weken later testen!

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja bij mij zeiden ze 32 tot 36 uur na pregnyl eisprong!
    nee gaat goed met Tamaaar, wij hebben contact!! ik houd haar in de gaten!! Liefs :DD::DD:D:D:D

6. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Dank je wel meiden!! Ik vind het heel spannend allemaal!!

@Sween vandaag weer FM gehad en het eitje was nu ongeveer 1,55cm dus ze verwachten dat hij vrijdag 1,8 cm is ongeveer.
    Dus groot genoeg om Pregnyl te mogen zetten.
    Vrijdag moet ik sowieso weer even terug voor een FM en dan kunnen we gaan knutselen hahaha
    Ik vind het echt dood eng!!!
    Maar hopelijk gaat het helemaal goed komen! :)
    Hoe is het met jou en de zenuwen?
    Nog maar een paar nachtjes en dan kan je gewoon gaan testen!!
    Ik hoop het echt zo voor je meis!! Zou echt zo leuk zijn!!!
    IK duim heel hard voor je!!

@Chantal Dank je wel voor de info. Ja klopt dat ik er al een tijdje niet meer ben geweest. Ik trok het gewoon allemaal even niet meer zo goed, iedereen had maar kansen om zwanger te worden en bij mij deden de medicijnen helemaal niks. Maar nu eindellijk gebeurt er wat!! Ik loop de hele dag al met een big smile haha waar je al niet blij mee kan zijn he?! ;)
    Hoe is het verder met jou? Lees in je handtekeking dat je je eerste IUI hebt gehad. Spannend hoor! Wanneer zou je kunnen testen? Heel veel succes!

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Tamaar: dat kan ik me goed voorstellen dat je even afstand hebt genomen. En die smile snap ik ook helemaal! Denk dat je mn handtekening niet helemaal goed hebt gelezen ;) heb er al 3 gehad. Nu bezig met spuiten voor de laatste poging. Bij ons doen ze er maar 4, dus ben me geestelijk al een beetje aant voorbereiden op ivf.

@sween; het is 40 u, daarom doen ze puntie na 36 u want dan mogen ze nog niet gesprongen zijn :)

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar wij hebben geen IUI he, gewoon klussen tussen de 32 en 36 uur moesten wij! dus Tamaar, jij weet wat je moet doen hahah :d komt goed lieverd!! xx

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Misschien omdat het er bij jullie nog nrtoe moet zwemmen? Maar daar doen ze toch geen 4-8u over zou je denken? Ach, zaad kan lang overleven schijnt dus komt vast goed ;)

10. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Het komt vast wel goed meiden.
    Aan het klussen zal het iig niet liggen ;) hahaha
    Nogmaals bedankt voor de info!

Deel Deze Pagina