Blijft je temperatuur altijd hoog als je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesin, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hallo dames!

Ik vroeg mij af of er ook vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap temperatuur schommelingen hadden. Ze zeggen namelijk dat op het moment je ei innesteld(je zwanger bent) je temperatuur de gehele zwangerschap hoog blijft.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!!

Groetjes:)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Volgens mij blijft je temp idd de hele zwangerschap hoog. Dat komt door progesteron.. Het kan altijd wel wat schommelen, maar je temp zal hoger blijven dan voor je eisprong.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja klopt,na de eisprong gaat je temperatuur iets omhoog en als je zwanger bent blijft dit zo;)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn temperatuur bleef wel hoog. Zat normaal in de 36,7 ongeveer met me 2e kindje. En na de eisprong enz was ie 37,4 en bleef dat ook. Toen had ik ook door dat ik zwanger was. Bij de 3e overigens nooit gedaan, bij de 2e wel vraag me niet waarom haha....

5. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Mijn temp bleef idd hoger dan voor mijn eisprong toen ik zwanger was, maar we met wat schommelingen (zie kaartje in mijn handtekening) deze zakte pas echt weer na mijn miskraam (volgende kaartje)

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Bedankt meiden.

Mijn temp blijft nu steenvast 36.4 en mijn NOD is maandag.
    90% kans op een menstruatie dus!

Komt mooi uit, want ik ga vanavond naar een feestje waar waarschijnlijk wel wordt gerookt.

Groetjes!

7. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Tja die vraag heb ik nu dus ook. Ik zit nu in de week waarbij er een innesteling plaats zou kunnen hebben gevonden. Zo niet dan word ik gewoon ongesteld. Maar m'n temp is dus ook iets omlaag gegaan terwijl ik me zo anders voel dan anders!

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @ Leanne 2, dat heb ik dus ook!

Ik heb me de afgelopen twee weken wel wat anders gevoeld. Iets wat ik nog nooit had is rommelende darmen, geuren ruiken die mijn man niet ruikt en bij vlagen misselijk.

Voor de rest af en toe menstruatiepijn, krampen, opgeblazen gevoel, felle kriebelige steken in mijn liezen, lage rugpijn en hoofdpijn.

Ondanks dat ik maandag pas mijn NOD heb, test ik vrijdag 21 dec pas, als ik nog niet ongesteld ben geworden.

Wanneer ga jij testen? Mocht je niet ongesteld worden:)

Deel Deze Pagina