pcos- solutions! dat was het ja!! joh en die mesoloog? wat houd dat precies in? hoe doe jij dit nu met je voeding? want ik heb zelf wel dat ik het heel moeilijk vind om dat allemaal goed te doen!
Ik heb DCI via Pcos-solutions. D Chiro inositol. Sinds ik dat gebruik heb ik met clomid een regelmatige cyclus. Ik heb een vermoeden dat ik het zelfs zonder clomid zou kunnen doen, maar durf niet te testen Het is wel duur, maar ik heb er veel baat bij. Al mijn bijwerkingen in de vorm van pukkels e.d. zijn geheel verdwenen met DCI. De mesoloog heeft me doorgemeten en hoe ik reageer op bepaalde voedingsmiddelen. Daar kwam ze uit op een aanvulling van twee middelen, Ignatia Amara en Natrium Phosphoricum of zoiets. Dat is wel specifiek op mij gemeten natuurlijk. Sinds ik dat er bij gebruik (sinds januari) voel ik me echt lekkerder en kan ik het zwanger worden echt af en toe los laten. Eten? Tja, wat zal ik zeggen. Als ik op gewicht wil blijven gaat het goed. Maar ik wil dus afvallen. Ik was door de onwetendheid best wel aangekomen. Ik eet niet vaak zoetigheid meer in de vorm van koekjes (mijn struikelblok) Wel af en toe pure chocolade. Maar nu even niet, want ben nu aan het afvallen. Zit nu in de koolhydraatarme weken. Zodra ik 61 kg ben ga ik weer wat koolhydraten toevoegen in de vorm van speltbrood, rijst en fruit en dan val ik hopelijk nog een klein beetje af tot 58 kg. Maar natuurlijk hoop ik vooral dat het neit zover komt, omdat ik zwanger ben Maar wat je zegt, het is niet altijd makkelijk. Ik heb veel baat gehad bij 2 boeken. The ultimate handbook for PCOS (in het engels via bol.com) en het South Beach dieet. Hoe doe jij het?
Nog een tip met DCI. Ze zeggen dat je er 2 moet slikken vanaf 60 kg lichaamsgewicht. Ik woog dus 70 en neem er al vanaf het begin af aan 1 en dat gaat prima hoor. Het is eigenlijk 100 mg per 10 kg lichaamsgewicht dus ik heb ook een tijd 5 dagen 1 geslikt en 1 dag 2. Maar dat verschil merkte ik niet, Ja aan de besteltermijn haha. Met 1x per dag, doe je 2 maanden met een potje
Mijn gyn zegt wel dat het niet normaal is als je een andere cyclus hebt dan gem. 28 dagen. Alles wat afwijkt van het normale, mag je in principe al mee doorverwezen worden.
Beepje- vreemde dokter heb jij dan... want dat is niet helemaal waar. Sommige mensen hebben een langere cyclusmaar wel gewoon een eiaprong. Hoe k t doe, ja k ben net bevallen dus ben niet echt 100% bezig met proberen zwanger te worden. Wel hoop k dat t ooit (of dit nu morgen is of over 2 jaar) op een natuurlijke manier zwanger te worden. Daarom geen voorbehoedsmiddel. T lijkt goed te gaan met mn cyclus! Afvallen speel k een beetje vals. Ben geopereerd. Heb een maagband ik woog 130 kg *shame on me* en voormn zwangerschap 89 kg. Nu zit k op de 96kg. (Na mn zwangerschap 106) dus gaat weer de goede kant op. Probeer gewoon goed gezond te eten en bewegen. En natuurlijk net allemaal ff wat minder door mn maagband. Die koekjes heb k ook. Echt een verleiding! Chocolade kan best alleen als het min 70 % puur is. Dan is t zelfs gezond schijnt! Ja jammer dat die pillen best prijzig zijn! Geloof zeker dat je er baat bij heb. K kan t alleen niet missen in de maand.... jammer wel..
Ken je mensen die wel eens naar de states gaan? Als je ze daar besteld is het goedkoper. Als je er bijvoorbeeld 4 daar besteld, is dat gelijk aan de prijs van 3 hier. (omgerekend dan, want in dollars lijkt het juist meer)