Pcos

Discussion in 'Zwanger worden' started by YasmijnN, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Hallo iedereen,

Mijn naam is Yasmijn en mijn vriend en ik zijn nu 11 maanden bezig.

Ik ben in heel mijn leven nooit ongesteld geweest, toen de wens voor kinderen er was is er onderzoek gedaan. Ik heb PCOS.

Na een kijk operatie leek alles er wel goed uit te zien, het zou een kwestie zijn van een eisprong opwekken en dan zou het goed komen.
    Na 5 rondes Chlomid werkt deze niet meer en gaan we nu prikken met Menopur en Pregnyl.

Hoe gaan jullie om met het verdriet dat zwanger worden zo moeilijk gaat?
    Ik ben zo bang dat ik over een jaar nog steeds geen succes heb, als ik sommige verhalen hier lees dan breekt mijn hart.

Advies is welkom, Bedankt!

Groetjes

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Ik was 1 of 2x per jaar ongesteld. Ik wist al langer dat ik pcos had en mocht gelijk bij een kinderwens terugkomen bij de gyn. We zouden " even' met hormonen een eisprong opwekken en dan kan ik gewoon zwanger worden werd gezegd.

Eerst 3x clomid geprobeerd, dat deed niks. En ik dacht al: ohja, die gyn. heeft makkelijk praten.
    Toen 1 ronde puregon geprikt icm pregnyl en ik had een mooie eisprong (helaas niet zwanger). En dacht gelijk dat het probleem ook bij mn vriend zou liggen maar de gynwilde mn vriend zn zaad pas testen na 3x eisprong.

De 2e ronde puregon, teveel eitjes en kreeg geen pregnyl en mocht eigenlijk niet klussen. Wij hebben ervoor gekozen toch te klussen en nu ben ik 8 weken zwanger van 1 kindje! Ik ben precies 1 jaar bezig geweest in de mmm en heb ook maar 2 eisprongen gehad en dat was genoeg.
    Geef dus niet te snel op!

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Fijn te horen dat het met het prikken goed is gekomen, ik kan alleen maar hopen.

De chlomid deed ook echt niets voor mij.

Nu ik dan moet prikken volgende maand vind ik dat ook wel wat eng, haha! Tis toch best een naald.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Ik prikte puregon met een speciale pen die ik daarvoor in het ziekenhuis had gekregen. Die had maar een klein naaldje. Is die van menopur groot?

5. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Hij lijkt wel groot. Moet nog prikles krijgen en dan weet ik hoe ver hij erin moet etc. maar ik schrok er wel van!

Share This Page