overtijd en test negatief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempje22, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Hallo dames! Ik zit ergens mee en snap het zelf niet meer. Ik ben altijd regelmatig ongesteld en nog nooit overtijd geweest. Nu ben ik 2 dagen overtijd en heb ik vanmorgen een test gedaan met zwanger en kids dipstick deze was negatief. Verder heb ik al vanaf vrijdag vlagen van hoofdpijn en menstruatie krampen. Maar nog niet ongesteld. Ik heb op dag 18 een positieve ovulatie test gehad en daarna 3 dagen vruchtbaar slijm. Volgens me temperatuur heb ik zondag pas me ei gehad. Bijna een week later. Maar ik heb begin dit jaar ook wel eens mee eisprong later gehad en werdt toch op de datum ongesteld. Ik weet het nu even niet wat ik moet denken want vanaf dag 17 is me temperatuur ook gaan schommelen Tot me eisprong Toe. Dat heb ik ook nog nooit gehad. Ik draag sinds deze maand een maansteen om me nek weet niet of die iets kan beïnvloeden? Want wanneer zou ik weer een test kunnen doen en welk merk? Want ik heb ook nog een test van kruidvat en clear blue plus. Ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven:) want ik ben echt nog nooit overtijd geweest en ben altijd regelmatig ongesteld

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Wat moet deze onduidelijkheid toch frustrerend voor je zijn zeg! Maar helaas is hier geen duidelijk antwoord op te geven. Je zegt zelf dat je je ei later had, dus misschien is je nod hierdoor verschoven. Het is volkomen normaal dat je cyclus eens in de zoveel tijd schommelt, hoe regelmatig deze ook is. Verder kan t zo zijn dat je zwanger bent maar te weinig hgc aangemaakt hebt voor een positieve test. Ook speelt stress een belangrijke rol bij het uitblijven van je ongi. Misschien is dat t geval? Van dat maansteen heb ik geen verstand en kan er nix over zeggen...

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid. Als je over twee dagen nog niet ongi bent, zou ik nog eens testen. Als deze negatief aangeeft de ha raadplegen. Succs ermee :)

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor je berichtje:) Ja ik hoop snel op duidelijkheid want hier wordt je onzeker van. Ik heb niet zoveel stress gehad deze maand alles ging prima:) ik voel me echt ongesteld, hoofdpijn, menstruatie krampen en moe in me benen. Maar ik ben het nog niet. Als ik over 2 dagen test welke is dan het meest betrouwbare? Kruidvat, cb plus of de dipsticks van zwanger en kids? Ik vindt de dipsticks wel klein je moet wel goede ogen hebben haha

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb dit ook weleens gehad, ik heb een redelijk regelmatige cyclus variërend van 28 tot 30 dagen. Ik zat toen op cd 34 en nog niks te bekennen! Kv test gedaan negatief. Toen de ha maar gebeld, bloed laten prikken en toen ik thuis kwam pats boem ongesteld?
    Ha belde volgende morgen om mijn (negatieve) bloeduitslag door te geven toen even gevraagd hoe dat nou kon, maar volgens de beste man kan dit gewoon gebeuren door factoren als stress oid. Vrouwenlichaam zit raar in elkaar! Maar wel irritant!

5. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Heel vervelend allemaal maar je kan alleen maar afwachten.
    Ik had dit ook de maand voor mijn eerste zwangerschap . Altijd een regelmatige cyclus en toen een week over tijd . Negatieve testen. Flink balen ........ Maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat je gewoon nog net iets te vroeg bent voor een positieve test

Share This Page