Hallo allemaal! Gisteren had ik mijn NOD. Nog niks te zien, wel wat lichte menstruatiekwaaltjes. Vanochtend wilde vriendlief toch graag dat ik zou testen. (We wilden eigenlijk vandaag nog afwachten) Cyclus is nu 27 dagen. Had ei op dag 13 mbv ovutest. De digi CB test gaf aan 'niet zwanger' maar toen ik de stick eruit haalde, zag ik wel twee duidelijke streepjes! Is er misschien toch nog hoop dat ik een late innesteling had en er nog niet genoeg HCG was vanmorgen? Bedankt voor jullie reacties!
Die streepjes zeggen totaal niks, sorry. Dit staat ook in de bijsluiter. Ook als je niet zwanger bent, krijg je twee duidelijk zichtbare streepjes. (Zelf ook meegemaakt en was 100% niet zwanger). Maar je kunt ook te vroeg getest hebben natuurlijk. Geen bloed geeft moed.
Je mag de streepjes inderdaad niet aflezen. Misschien een gewone test doen, die digitale hebben meer hcg nodig geloof ik.
Goedemiddag, Je mag helaas niet naar deze streepjes kijken. Geven altijd 2 streepjes! Je kunt beter een kruidvat 2v5 test doen.