PCOS'ers in de MMM

Discussion in 'MMM clubs' started by Victoire, Nov 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Succes pitahaya you can do it!

Sorry geen verstand van progesteron maar als waarde tussen 12 en 60 zou moeten zijn lijkt 51 erg mooi! Spannend hoor meandewoud

2. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Pitahaya & Mofantje.. bedankt voor jullie berichtjes..

Moet zeggen dat het een fijn gevoel is dat ik een goede eisprong heb gehad.. en nu is het zeker spannend..
    Heb nergens last van dus ik denk dat het deze keer niet raak is..
    Wacht het geduldig af.. en maandag opnieuw overleg met mijn Gyn..

3. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dan is hier mijn voornemen voor 2015. Zwanger raken in dit jaar!

4. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    GOOD FOR YOU!!!
    merry xmas! 😘

5. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    A159 ik doe mee!! Vind dat een prima voornemen!!!

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Beste voornemen wat er is, we gaan allemaal voor een zwanger 2015!!!!

Zo lief alle familie die me een fijne kerst en mooi 2015 wensen, geven me een knuffel en fluisteren in mijn oor dat ze een wens voor ons doen dit jaar. Zo lief voelt als steun

7. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle, onze buurvrouw is ook al zwanger.. Net als mijn schoonzus en vele vrienden.. Pffffff

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Dat is lief Mofantje!!

Hebben jullie goede kerstdagen gehad?

Hier gister begonnen aan de primolut, maar weer geduld.

9. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Ik begrijp precies wat je doormaakt!! Hier ook een zwangere schoonzus! Die het leuk vond de hele 2de kerstdag er over te praten. . :( snap het ergens ook wel hoor.. maar het voelt zo rot!!

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik moest voor het eerst werken met kerst (nachtdienst) en dat vond ik best een beetje gek gevoel.
    Maar ook bij familie geweest. Voor t eerst kerst met mijn nichtje van 9 maanden en het ging de hele avond over haa, ze is een geweldig mooi meisje dat vind ik zeker maar ik was best verdrietig dat we een nieuw jaar in gaan en we niet weten of het ons komend jaar al gegund is om zwanger te raken. Ik zie mijn Fam niet zo veel wonen 160 km uitelkaar dus zou dan graag over wat anders willen praten als ik ze zie. Maar miss ligt het aan mijn hormonen.

Maandag eerste meting van clomid 150 mg

11. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou ons op de hoogte, mofantje!
    Ik moet nog tot 2 februari wachten voor ik naar de gyn kan.. Voorlopig kan ik dus nog niets doen..

12. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Mofantje.. wat spannend dat je maandag je eerste meting hebt.. hou ons idd op de hoogte..

A159 waarom moet je wachten tot 2 feb? Als ik het vragen mag hoor..

Ik zit op het wachtbankje.. moet 1 deze dagen ongesteld worden en dat zal ook wel gaan gebeuren heb namelijk echt nergens last van :(..
    1 positief feit is er wel door clomid 50 van een cyclus van 40 dagen na een cyclus van rond de 26 dagen :) en dat heb ik nog nooit gehad..

13. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meandewout, omdat ik dan pas ten vroegste een afspraak kon krijgen.. Mijn man moet mee omdat we dan alle uitslagen gaan bespreken en kijken wat we moeten gaan doen..

14. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    A159 ik snap het... Spannend en afwachten tot 2 februari :)

15. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.
    Flinke domper hier, niets aan groei te zien. Vrijdag nog een keer terug maar kans dat er dan ineens mooi einis is minimaal.
    Had zo gehoopt op een ei. We hebben gewoon nog nooit een echte kans gehad om zwanger te raken. Bij stap 1 gaat t al mis een ei en eisprong. Zucht Pff vol goede moed nieuwe jaar is maar vind t ff lastig

16. meandewoud

Aug 6, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    Duivendrecht
    Mofantje wat een vervelend nieuws zeg.. :( Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen met PCO naast clomid ook moeten spuiten om een EI/eisprong te krijgen, is dat een optie?

Ik heb vandaag even telefonisch contact gehad met mijn Gyn en ze was erg tevreden hoe de Clomid aanslaat.
    Ik krijg nu voor 3 maanden clomid 50 mee en moet het zelf proberen.. en eerlijk gezegd kijk ik er een beetje tegenop omdat ik geen folikkelmeting krijg dus niet precies weet wanneer ik een eisprong heb. Mijn gyn raadde me af om ovulatie testen te gebruiken omdat ze verwacht dat het allemaal wel goed komt..

Hebben meer mensen ervaringen mee dat ze geen folikkelmeting krijgen??

17. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Ken je gevoel helemaal, zelfs dat lukt hier ook niet en dan is er gewoon geen kans.

Zit er momenteel ook beetje doorheen wat dat betreft, het slaat steeds niet aan en ben bang dat het gewoon jaren gaat duren en weet niet of ik dat trek.

Zal het op het werk bijna ook wel moeten vertellen, kan het niet meer altijd om het werk heen plannen.

18. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien moet je jouw gyn even bijscholen? Vrouwen met PCOS hebben ALTIJD een (vals) positieve ovulatietest. Het staat zelfs in de bijsluiter dat je deze testen met PCOS niet kunt gebruiken!

Hier kan ik zoooooo geïrriteerd van raken! Een gyn die dit niet weet....daar valt je be...uh...mond toch van open...

TIP vraag dan om progesteron meting. Dat is bloedprikken, welke dag weet ik precies niet meer, maar daaraan kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad.

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Ik werd bij de 100 na 1x ook weggestuurd van je mag het 3 maanden proberen. Bij ons mag je wel echo's maar hoeft dus niet. Ik hen het wel gedaan en toen deed 2de keer 100 dus niks.. Blij dat ik toen wel ben gegaan.

Is het bij jullie geen keuze?

20. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh heb je heel je cyclus een positieve ovulatietest met pco? Elke dag dus? Of hoe bedoel je dat?

Share This Page