PCOS'ers in de MMM

Discussion in 'MMM clubs' started by Victoire, Nov 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Spannend weer, ik kan me inderdaad best voorstellen dat het op een gegeven moment echt opbreekt.

2. A159

A159 Lid

Dec 15, 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Ik wist dat helemaal niet van die ovulatietesten en pcos.. Ik gebruik ovulatietesten van clearblue met smiley. Die pinkt als er een eisprong aankomt en blijft branden bij een piek.. Ik was dus gewoon om de 2 dagen aan het testen en altijd negatief. nu gisteren begon die te pinken wat wil zeggen dat ik dus een eisprong ga gaan krijgen.. Zou ik het durven geloven?

3. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vraag om een brekertje!!!! Er schijnen speciale hulsjes voor te bestaan, waarmee je het ampul probleemloos opent. En geloof me, die van mij brak kapot op het moment supreme, écht niet fijn!!! Halsbrekende toeren, met ijzel naar het ziekenhuis om 23u savonds in de hoop dat de apotheek daar voorraad had (wat niet zo was sonds je deze medicatie alleen nog bij de apotheek van je behandelaar kunt halen, hebben niet alle apotheken het op voorraad!) dat geeft heel veel stress dus...

Hoe vond je het prikken met de pen aanvoelen?

4. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan natuurlijk goed signaal zijn, maar zoals de gebruiksaanwijzing al zegt, kan get ook vals positief zijn...ik hoop het niet voor je. De enige manier waarop je het zeker weet is je progesteron laten prikken, daaraan kan men zien of er een eisprong is geweest.

5. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Ik heb zo'n breekding gekregen idd, maar met dat ding had ik nog het bureau onder t glas haha.

Prikken gaat nu zomaar, nu 5 dagen geprikt en nergens last van, met clomid zat ik nu alweer half in t gekkenhuis :p.
    Vrijdag zou ik prikken, durfde weer niet dus ogen dicht en prikken, had ik de spuit al in mn vinger hahaha. Maar sindsdien gaat t goed, bevalt me tot nu toe stuk beter dan clomid.

6. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou wat fijn, hé! Good for you! Op naar een prachtig ei!!

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,613
    165
    63
    Hey dames mag ik hier ook mee kletsen? Afgelopen nov pcos geconstateerd...een jaar na mijn bevalling...ik werd maar niet ongi...daarvoor altijd al onregelmatige cyclussen gehad.

Nu eerste ronde clomid maar denk niet dat het raak is deze ronde. Vandaag getest omdat ik gokte dat mijn ei voor oud en nieuw was. Maar deze test was omo wit. ..zucht...

Nu wachten tot de 20ste...want dat is cd 35...maar denk dat ik daarvoor al ongi ga worden. Ben weer lekker aan het hormonen...rawwrrr..kan er niet zo goed tegen :(
    Ik krijg btw geen controles bij zh...

8. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn te lezen dat t prikken beter voelt voor je Pinac

Welkom Bodien, tuurlijk mag je hier meekletsen, ik heb helaas geen positieve verhalen voor je betreft clomid.

Om 15 uur gaan wij bij de gyn bespreken welk pad we kiezen, injecties of een Leo operatie. We hebben veel vragen dus hopenlijk krijgen we veel antwoorden zodat ik echt achter de keuze kan staan.

9. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes met jullie gesprek straks. Het is inderdaad het allerbelangrijkst dat je kiest voor de optie waar je 100% achter kan staan!

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

May 16, 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Plannen besproken en helder en goed gevoel erbij.
    Eerst een hsg en daarna starten met injecties met iui.

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,613
    165
    63
    Mooi dat je er een goed gevoel bij hebt Mofantje :) Dat is zeker belangrijk. Klinkt allemaal wel spannend....hoop dat het succes heeft meid. :)

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,613
    165
    63
    Wat ik me ook nog afvroeg he.....de dames die clomid gebruiken of hebben gebruikt...Hebben jullie daar ook een hele regelmatige cyclus mee gekregen? Wat waren jou cyclussen er mee?

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,505
    13,797
    113
    Female
    Noord- Holland
    Echt veel te weinig tijd om al het geschrevene op ZP bij te lezen!! :$

Dus reageer nu alleen maar ff op de laatste post:

Ik kreeg een ontzettend mooie (maar even goed nog een tikkie onregelmatig, dat wel) cyclus met Clomid!
    Ergens tussen de 28 en 33 (meestal het laatste) dagen!

Bij persoonlijke vragen; pb me maar, Bodien!

Wij gaan dus nog (onverwacht) een half jaar langer aan de Clomid! :)

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,613
    165
    63
    Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn meis.....misschien is het dat nu al wel met al die symptomen die je hebt. Ik duim iig voor je. Hier beginnen wat ongi krampen te komen en wat steken in me borsten dus ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik ga er iig geen testje meer tegenaan gooien voor de 20ste. Ik wacht het gewoon ff af.

15. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij was het een grote doffe ellende met Clomid, zie eerdere posts begin van dit topic.

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Hier ook niks met de clomid, bij de 50 deed het echt helemaal niks. Bij de 100 cyclus te lang maar nog wel iets, 2de keer 100 deed het ook niks meer. Daarnaast had ik echt erg veel bijwerkingen, dus ik vind t echt troep. Maar lees veel waar het wel bij helpt.

17. Susannemb

Susannemb Nieuw lid

Jan 14, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

ik ben nieuw hier op deze site. Ik heb sinds vorig jaar april te horen gekregen dat ik PCOS heb. Ik heb Chlomid 50 en 100 mg gehad. Bij 50 mg gebeurde er niks. Bij 100 mg kreeg ik overstimulatie en moest het helaas worden stopgezet. Ik heb ook Primolut en Duphaston geslikt voor mn menstruatie.
    Ik heb gister een leo kijkoperatie gehad. Zijn er meerdere dames die deze kijkoperatie ook hebben gehad? Wanneer kregen jullie de eerste menstruatie na de operatie? Vonden jullie het tegen- of meevallen?

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Welkom, gelukkig geen operaties gehad hier. Viel het je mee? Veel last nu of niet?

Mijn gevoel was goed, op dag 10 een eitje van 15 mm, dat heb ik nog nooit gehad! Had al veel beter gevoel bij spuiten dan clomid maar het werkt dus ook echt.

19. Victoire

Victoire Bekend lid

Mar 29, 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh wauw! Te gek!

Gaan jij thuis klussen of ook gelijk IUI? En ga je de eisprong timen met Pregnyl?

Mijn ervaring is dat als een eitje eenmaal 12mm is het de 'magische grens' heeft bereikt en 9 vd 10 keer doorgroeit. En dan met 2-2,5mm per dag, ongeveer. Ben benieuwd bij jou!

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,145
    432
    83
    Boven de 14 groeit ie sowieso door zei ze. Nee geen IUI, heb hier wel pregnyl liggen maar in het weekend zijn ze niet open. Dus nu gewoon klussen en maandag weer komen. Zit ie er dan nog dan pregnyl.

Ik dacht dat pregnyl altijd nodig was bij spuiten, maar ze kunnen dus wel zelf springen.

Ben echt opgelucht, dit geeft weer hoop! Voelde al steeds wat steekjes rechts, maar klopte dit keer ook nog eens :D

Share This Page