Bedankt! Het viel me gelukkig heel erg mee! Nee heb weinig last gehad . Nu hopen dat het gaat helpen. Heb gelijk een andere vraag. Bij wie van jullie is er bij jouw vriend/man een semenonderzoek (zaadonderzoek) geweest? Hoe kregen jullie de uitslag? En na hoeveel dagen kregen jullie hiervan de uitslag? Bij mijn vriend is het nu een week geleden en de assistente had gezegd dat het dan vandaag bekend was. Mijn vriend heeft gebeld, maar ze zei dat alleen de arts de uitslag mag geven. Ik moet er dus speciaal een afspraak voor maken? Is dat bij jullie ook gebeurd?
Pinac wat fijn zeg!!!! Hopen dat het goed gaat komen!! Moet je maandag maar even laten weten hoe het was, ben benieuwd.
Mijn vriend heeft ook zaadonderzoek gehad. Volgens mij hadden we na 3 weken ofzo de uitslag, maar toen hadden we al een afspraak staan. Toen waren al mijn bloeduitslagen ook binnen dus hebben ze alles in 1x behandeld. Dus geen idee hoe dat anders gaat..
Ja, klopt ze kunnen zelf springen...alleen doen ze dat niet altijd...rare pco-eitjes van ons... 😳🐣🍳
Sorry ik weet dat er veel van jullie al veel langer in de mm zitten dan wij maar moet ff van me afschrijven, herkennen jullie dit gevoel? Ik denk dat het door doet wachten komt dat ik weer meer ga nadenken. Ik ben zo bang dat wij bij de stellen horen die kinderloos blijven. En dat gevoel maakt me zo bang en verdrietig. Gister zei mijn schoonzus iets over vakantie dus informeerde ik naar hun vakantiewensen. Zegt ze doodleuk dat ze nog niet so goed weten waar ze heen gaan en dat als ze er niet uitkomen dat ze maar zwanger gaan worden. Alsof je dat zo beslist?! Ook ben ik aangekomen door clomid, anderen ook die ervaring? Terwijl ik net 23 kilo was afgevallen voordat we het hele traject in gingen. Nu probeer ik de kilo's eraf te krijgen en lukt het me niet. Sorry voor mijn geklaag maar ik wil zo graag positief denken, soms lukt dat niet
Gewoon lekker klagen, Mofantje, daar zijn we voor, ja toch! Niks geen sorry. Je schoonzus klinkt erg naïef. Ik hoop voor haar dat ze geen vruchtbaarheidsproblemen zal ondervinden, want daar zal ze een zware dobber aan krijgen, als ik het zo moet inschatten. Mofant: Wees trots op jezelf. Jij kan dit! Jij gaat dit doen! En niet alleen. Maar met je lief, met het ziekenhuis, met ons, met professionele hulp als het nodig is. Je kunt het!! Tuurlijk is het kut met peren, maar het is niet het einde van de wereld. Je staat aan het begin van een heel arsenaal aan mogelijkheden waarmee je jullie droom kunt gaan verwezenlijken. En het zal lukken, misschien al heel snel, misschien duurt het nog even. Maar het lukt jou. Jullie. Jij bent 23 kilo afgevallen?! Holy sh*t!!! Dat is echt een tóp-prestatie. Met dezelfde discipline kom je ook in de mmm zeker weten op het gewenste eindresultaat, bikkel! Je hebt dus eigenlijk zelfs al bewezen dat je het kan! En natuurlijk mag je af en toe flippen, balen, schreeuwen, janken en jaloers zijn, maar het is wat het is en JIJ gaat het doen!!! Clomid kan idd wel zorgen voor wat gewichtstoename. Of dit door vocht is of massa, weet ik eerlijk gezegd niet. Het is de dooddoener van de week, maar ga sporten! Niet te veel ofzo, maar gewoon matig bewegen, 2 a 3 keer per week, het zal je goeddoen qua 'state of mind' en zal je iig ook helpen met je gewicht op peil houden. Knuf!
Dank je victoire voor je oppeppende woorden zijn fijn om te lezen. Natuurlijk weet ik dat we er alles aan gaan doen. En ik ben altijd een doorzetter geweest dus nu komt de moeder leeuw in me los die vecht voor hummeltje wat nog niet geboren is maar af en toe heb je gewoon z'n baal bui. Ik sport al 3a4 x in de week. Hardlopen, fitnes, soms zwemmen en sportlessen. Lijkt nu niet te helpen maar meer dan mijn best kan ik niet doen. Hoe voel je je nu?
Wilde van alles zeggen maar Victoire heeft t perfect verwoord.. Weet je schoonzus trouwens van jullie mmm? Ik heb er ook al meerdere keren best doorheen gezeten en kan zeggen dat het fases zijn, maar het is wel heel vervelend. Maar na regen komt altijd weer zonneschijn. Al irriteer ik me verschrikkelijk aan mensen die er over doen of koop je een pak suiker en moet er dan echt om denken om niet erg raar uit de hoek te komen. Na mn clomid drama was ik er helemaal klaar mee, dacht dat het nooit zo lukken. Nu slaat de Gonal F aan, voel me weer stuk blijer. Had vandaag trouwens meting, zit nu op dag 14. Had een ei van 22 en een van 18! Dus net de pregnyl gezet. Die spuit deed verrekte pijn, is dat normaal? Voel met die gonal f nooit wat.
Gefeliciteerd met je dubbele eisprong!!! Spannend hoor!!! Misschien wel... En yep...pregnyl hurts like sh*t!! De truc is om het heeeeeeeeeeel langzaam te doen, streepje voor streepje...op het gemakje.... Daarna is de plek zelf wel nog steeds beurs, maar het scheelt de helft!
Okee dat is dus normaal, stuk buik doet nu nog best wel zeer. Waarom zou ene zeer doen en andere totaal niet..apart! Nou ja als het maar helpt, heb nu voor eerst gevoel dat het beetje echt word .
Ja pinac iedereen in onze naaste omgeving weet er van. Wij zijn er heel open over juist omdat iedereen een kindje bij ons verwacht, minder pijnlijke reacties dachten wij. Wauw wat mooi ei 22 en 18! Ik hoop dat het bij mij ook gaat werken. Balen dat pregnyl zeer deed. Hopelijk laatste x voor je ik zal duimen, Ik heb volgende week die hsg baarmoederfoto en ik lees best veel dat hij wat tegen valt. Ik dacht foto met vloeistof ach zal niet heel comfortabel zijn maar komt goed. Om info papier van ziekenhuis staat ook dat ik iemand mee moet nemen voor het naar huis rijden. En ik wilde gewoon gaan werken daarna. Hmmmm 5 febr krijg ik alles mee voor gonal en dan hopelijk snel beginnen, moest jij ook weer eerst aan primolut pinac?
Dan is het extra sneu zo'n opmerking.. Ja die hsg hoor je veel verschillende verhalen over, zou toch maar iemand meenemen! En de rest van de dag thuis blijven.. Heb het zelf gelukkig niet gehad. Ik moest ook eerst weer aan de primolut idd en dan dag 3 beginnen te spuiten.
Ik wil me niet zomaar eegens mee bemoeien... Maar pregnyl moest bij mij altijd in mn bil (spier) ipv buik?
Ja? Oh hier in de buik, heb ook een boekje meegekregen daar staat ook buik. Denk dat het voor jezelf makkelijker is in de buik, maar voor effect niet uit maakt.
Hey dames hoe is het hier? Hier weer een nieuwe ronde....vriendlief had semenonderzoek gehad en dat was gelukkig allemaal goed. Vond het best spannend ondanks dat we al een kindje hebben
Fijn dat het in orde is Bodien Ik heb de hsg achter de rug. Het viel tegenover alle verhalen erg mee al was t wel ff pijnlijk en voelt t nu een beetje vreemd. Mijn linker eileider liep prachtig door. Rechts niet meteen vloeiend dus na halfuurtje nog controle foto gemaakt. De voorlopigheid uitslag was gewoon goed zei ze niets om me zorgen over te maken. Op naar 5 febr kom maar op met de gonal F!
Hoi dames ik wil graag mee kletsen. Ik Ben met de eerste ronde gonal f begonnen we hadden 3 eitjes. Nu vrijdag langs voor een echo spanned.! Heb echt last van me borsten en Ben ook vaker misselijk. Donderdag middag de ovitrelle gezet kan het daar door komen? Had er geen last meer van tot na de eisprong.. We hebben kans op een meerling.. Hoe gaat het met iedereen.? Gr