Gelukkig heb je het gehad mofantje! Hier op het wachtbankje, zit mezelf gek te maken dus probeer er maar weinig aan te denken haha.
Hadden veel dames trouwens hier ook zo'n last van stemmings wisselingen met clomid? Hier wel lijk wel een emotioneel wrak
Pinac, spannend, wanneer is je nod? Bodien, ja...dat hoort er wel bij, ja...Clomid is wat dat betreft heel vervelend spul. ik had zoveel bijwerkingen, fysiek en emotioneel, het was voor mij echt afschuwelijk destijds. Ik kreeg pillen voorgeschreven tegen de bijwerkingen om deze pillen te kunnen slikken... Hoe is het met de rest?
Spannend pinac ben ook benieuwd wanneer je mag testen?! Ja Bodien clomid was ook niet mijn ding maar ik moet zeggen nu na maandje zonder clomid zijn de buien afgenomen maar niet weg, ik reageer gewoon emotioneel heel wisselend op de hele molen. Hoe voel jij je victoire? Al veel mensen verteld dat je zwanger bent? Ik wacht totdat het donderdag is dan krijg ik als het goed is alles mee om te starten met gonal F. Vraag me af of ik eerst aan primolut moet maar dat zie ik donderdag wel.
Clomid was een ramp, rijp voor t gekkenhuis haha. Nou heb gister op 9dpo in een opwelling een test gedaan en die was positief! Pregnyl 5000 was gister 11 dagen geleden, dan is die verdwenen toch? Vanmorgen was test nog duidelijker, dus ben heel voorzichtig heel blij.
Yeah gefeliciteerd na 10 dagen moet het eruit zijn . Had je klachten ? Want ik zit 1 week voor nod en heb echt gevoelige borsten maar het is 8 dagen geleden met pregnyl moet nog even geduld hebben hihi Geniet ervan meid liefs
Ja mn tepels al vanaf de eisprong, maar dat had ik vorige 2 keren bij eisprong ook. Maar gister was ik aan het paardrijden en werd niet blij haha, toen kreeg k opeens die opwelling. Vanaf maandag ben ik erg hongerig en snel flauw, maar dat begint nu ook te dagen haha. Donderdag was ik nog in tranen omdat ik 100% zeker wist dat het weer mislukt was, daarvoor had ik wel weer hoop. Dus beetje vaag. Kan het nog niet zo geloven en hou ik mijn achterhoofd dat het ook nog best niet goed kan gaan.. Maar dit is al een hele overwinning voor mijn gevoel. Maar het is woensdag pas mijn nod en had gister al een best duidelijke test dus al erg vlot. Oeh spannend! Duim voor je mee!
Het kunnen er 2 Zijn pinac dan maak je meer hcg aan . Ik hoop volgende week ook op goed nieuws .. Alles kan fout gaan maar positief denken is beter .. Je geeft Me hoop in ronde 1 al raak geb vaak meegelezen ik dacht nu ga ik reageren gr
Ik voel me goed, wat lief dat je het vraagt. Wel erg misselijk en moe. Maar alles voor het goede doel, heh we hebben het inmiddels aan ditecte familie verteld en aan wat vrienden. Komende donderdag weer een echo, daarna -als het goed is- mag iedereen het weten (werk etc) Goed hé, van de gonal f...ben benieuwd hoe het je zal bevallen. Ws wel eerst primolut, wanneer je begint met spuiten op CD3 (je kunt ook vragen om duphaston, heeft veel minder bijwerkingen, vond ik zelf...van primolut werd ik althans altijd erg verdrietig en huilerig) Ik duim voor je!!!!
Dit was gister en eergister (9 en 10 dpo). Vond net nog een action test dus die net gedaan, ook die was positief. Blijf maar testen hahaha, geloof het nog niet echt.
Fijn dat je je wel goed voelt victoire. Nog even geheim dus tot donderdag. Lijkt me zo fijn weer even te kijken hoe het gaat. Bedankt voor je info, ik reageerde heel heftig op provera dus nu over op primolut en dat gaat stukken beter. Eigenlijk moest voor de hsg ook een menstruatie opgewekt worden maar dat hebben ze niet gedaan. Ik moest testen of ik niet zwanger zou zijn. Wauw pinac dat ziet er hartstikke positief uit! Super
Echo vandaag was goed, termijn klopte precies, heel geruststellend dus vooral Hoe gaat het met jullie meiden? Wachtbankje? Medicatie?
Heel fijn die geruststelling victoire! Ik heb voor 10 dagen primolut mee en woensdag krijg ik prik instructie dan hoor ik ook welke dag na menstruatie ik moet beginnen. Duurt dus nog DF maar hopelijk krijgen we er een ei van!
Kan niet missen, Mofantje, dat daar een ei van komt. En hopelijk voor jou net zo snel twee streepjes als Pinac!
Hallo. Hier ben ik na een lange tijd nog eens. VPrivé week bij gyne geweest en men man se helemaal in orde. Ik heb PCOS zoals we al wisten. Vandaag schuimecho gehad (lastig) en eileiders zijn in orde. Morgen starten met duphaston en dan clomid! Ben benieuwd!