Wanneer nou beginnen met ovutesten??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liset25, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Hai meiden,

Na mijn miskraam en curretage afgelopen mei, had ik even ' mijn buik vol van zwanger worden'. Na een paar maanden rustig aan gedaan te hebben, gaan we nu weer vol voor het maken van een lief klein wondertje.
    Ik heb de digitale clear blue ovulatietesten besteld en ben begonnen met het slikken van de etos zwanger worden pillen.

Mijn cyclus was voor en ook na mijn miskraam altijd regelmatig geweest ( tussen de 28 en 32 dagen) alleen deze maand was mijn cyclus afwijkend. Wel 41 dagen...wat voor mij erg lang is en ik me meerdere malen afgevraagd heb of ik weer niet zwanger zou zijn...( helaas niet)

Wat ik me nu afvraag... moet ik me nu gaan houden aan de cyclus van 41 dagen en dus later gaan starten met de ovutesten of me gewoon houden aan mijn normale cyclus en dus eerder beginnen met testen...
    Wat zouden jullie doen?
    Liefs, Liset25

2. Maia

Maia Niet meer actief

herkenbaar. Na mijn curretage heb ik ook een wisselende cyclus. Ik ben vorige maand begonnen met ovutestjes en ik ben gewoon deze keer vroeg begonnen naar m'n kortste cyclus en wat langer doorgegaan, want ik had idd deze maand weer een langere cyclus. Maar ik gebruik goedkope testjes, dat scheelt wel.
    Ik zou gewoon je normale cyclus aanhouden.

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Dat vroeg ik me ook af. Ik heb even lopen googlen en vond het volgende. Hier begrijp ik dus dat je je kortste cyclus moet aanhouden.

Ovulatietest 7 tests

Hopelijk allen snel zwanger! Ik ga overigens voor de eerste... en heb vroeger altijd onregelmatig gehad, dus kan mn lol op!

Succes :)

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ik was trouwens van plan ovu testen te gaan gebruiken van zwangerenkids. Eén van jullie ervaring welke het beste is? Cassette, dipstick?

5. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Haai Debby1
    Ik kan je daar niet mee helpen...ik heb hiervoor de ovutesten van sensitest gebruikt....in die ronde was ik ook gelijk zwanger. ( wat helaas uitliep op een miskraam..)
    Wat me alleen een beetje tegen staat, is het constant moeten turen naar lijntjes en me bedenken of deze nouw wel of niet positief is...
    Daarom heb ik besloten om nu over te gaan op de digitale testen van clear blue...dat geeft mij wat meer zekerheid.
    Heel veel suc6 met zwanger worden!
    Thanx voor je antwoord!
    Liefs, Liset

Deel Deze Pagina