menstruatiekramp.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kiimberleeyy, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    hallo,

ik ben 7 weekjes zwanger en heb sinds 1,5 week menstruatiekrampen, weet iemand of dat hoort bij een prille zwangerschap ?
    ik ben zo bang het een miskraam wordt! :(
    7 Maart moet ik naar de verloskundige voor de eerste echo.

2. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Hoi,

Ik heb dat ook gehad rond die tojd.. ene dag heel erg andere dag niet.. jouw lichaam/baarmoeder is erg druk met veranderen en groeien.. dus dat zal zo'n gevoel geven.
    Ben nu zelf bijna negen weken zwanger en die menstuatiekrampen zijn bij mij zo goed als weg.
    Zolang je geen bloedverlies hebt zal het er wel bij horen... ik vond dat ook een eng en spannend gevoel!

3. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Hey meid

Heb het sinds week 8 en nu nog altijd af en toe. Heb vorige week gevraagd aan de vk en ze zei dat het de banden en bm was die druk bezig zijn voor plaats te maken dus geen zorgen hoort erbij...:)

4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,802
    541
    113
    Female
    Utrecht
    Hai allen,

Ik heb dat ook vandaag al wat minder. Ben pas 4 wkn maar heb hier op het forum begrepen dat het inderdaad bandenpijn kan zijn. Heb het gegoogled en houdt in dat je bm idd oprekt.

5. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    okee nou dan hoop ik dat dat bij mij ook zo is, heb namelijk 2 jaar geleden rond deze periode ook een miskraam gehad, dus ben zo bang dat ik weer een miskraam krijg! :(
    maar ik zal het 7 maart wel zien dan ben ik 9 weekjes zwanger!

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb het ook. Ene dag wat meer of minder. Schijnt toch normaal te zijn hihi:)

7. stresskip86

stresskip86 Actief lid

Nov 12, 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Heel herkenbaar hoor en ik vind het ook een best eng gevoel ;) het is een gevoel dat we niet helemaal kunnen plaatsen hé :)! Ik heb er ook de ene dag meer last van dan de andere en soms ook helemaal niet.

8. Iriz

Iriz Lid

Feb 9, 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook best vaak krampen, zaterdag zelfs zo erg dat ik even op bed moest gaan liggen. Ik ben nu 5 weken zwanger.
    En ik voel mijn buikspieren, vooral al ik mijn rug helemaal recht, dus voor mijn gevoel loop ik een beetje voorover gebogen.
    Zijn er meer meiden die dit hebben?

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ik heb/had dat ook. Toen ik nog niet wist dat ik niet ongesteld zou worden dacht ik echt dat ik gewoon ongesteld ging worden, ik was er vol van overtuigd! Maar bleek dus zwanger. Heb die krampen nog een aantal weken bijna de hele dag gehad, maar met 8 a 9 weken werd het minder. Nu heb ik ze af en toe..

Spannend allemaal he

10. Chelle26

Chelle26 Lid

Feb 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook aanwezig, nu 5.4 zwanger.
    Elke keer weer erg eng gevoel, ene dag heb ik geen last, andere dag wel last, het blijft super onzeker, maar ik heb voor mezelf nu maar gezegd, zolang ik geen bloed verlies dan zal het wel goed zitten.

Vorig jaar bbz gehad, dus nu echt bang dat t weer niet goed zit zodra ik die kramp weer heb.

Ik heb ook 7 maart een echo, wat kunnen 2 weken nog lang duren zeg :)

Succes!!

11. Iriz

Iriz Lid

Feb 9, 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg herkenbaar.
    Als ik kramp heb denk ik dat t niet goed zit, maar als ik niks voel, maak ik me ook druk.

Share This Page