Hoe lang huilen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bull terrier, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Hoe lang laten jullie de kleine huilen als ze op bedje liggen..?
    Vind het zo zielig als ze huilt dus heb de neiging om haar gauw weer te pakken!

2. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Gewoon lekker pakken hoor, ze is nog zo jong. Ze heeft zolang veilig in je buik gezeten. En dan ineens helemaal alleen op een stil kamertje. Bij mama of papa voelt ze zich veilig en geborgen.

Sven is nu bijna 11 maanden en ik laat hem nog niet huilen. Gelukkig doet hij dat ook niet zo vaak.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    je heb huilen en huilen!
    Ik hoor precies wanneer ik Tijn kan laten huilen en wanneer niet.
    Als hij zo een jengel, zeur huiltje heeft laat ik hem gewoon liggen..soms duurt het 5 min. soms een half uur, maar slapen gaat hij altijd..
    Maar als hij overstuur huilt, krijzen etc. dan haal ik hem er gelijk uit, weet dat het geen zin heeft, hij houd dat zo een uur vol namelijk...

Volg je eigen gevoel, maar jouw kindje is nog wel heel klein om te laten huilen hoor! Lekker knuffelen!

kus miek

4. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ja vind dat jullie gelijk hebben het is ook zon klein frummeltje.. hiih

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

zo'n kleintje nooit laten huilen joh. lekker bij je pakken en knuffelen. verwennen kan je haar voorlopig toch niet. dat is pas veel later.

ik vond het heel onnatuurlijk voelen om hem te laten huilen mijn hele lijf deed zeer als hij huilde.

ja nu is hij 5 maanden dus weet precies wanneer het huilen of jengelen is. dat leer je vanzelf.

6. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Ik laat hem nooit huilen, ook omdat er dan altijd wel wat is. Zeker met zo'n kleintje, lekker knuffelen! Of voeden (9 vd 10 keer bij ons ;))

7. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik laat Tijn ook nooit huilen. Het advies dat ik kreeg van het CB 5, of maximaal 10 min. laten huilen. Ik doe het zelf eigenlijk nooit langer dan 5 min. Als hij ligt te mopperen laat ik hem wel liggen.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fenna is pas ruim een week! Lekker bij je nemen. Er komt vanzelf een tijd dat je dat ook even niet meer aankunt en misschien ga je dan proberen te laten huilen, gewoon voor jezelf. Maar als dat dan ook niet bij je past, doe je het niet.

Als ze ouder is, leer je haar vanzelf beter kennen en kun je je acties op haar wensen afstemmen. Met Angel Eyes eens dat je haar huiltjes gaat begrijpen.

Succes!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: dwing jezelf niet om haar binnen no-time te kunnen begrijpen. Siem is ruim 11 weken en sinds vorige week begrijp ik hem pas echt een beetje. Dat anderen dat eerder onder de knie hadden, is geen doelstelling he!? Er wordt zo vaak een race van gemaakt.

Succes en geniet lekker van deze prille weken. Het gaat zo snel ! ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Gewoon bij je nemen hoor! Ik kreeg van het CB het advies om minimaal 30 min. te laten huilen, want er kon toch niks zijn.. Nou na 15 min. kon ik het echt niet meer over mijn hart verkrijgen en Jesper was helemaal overstuur.

Tja, als het echt jengelen is, zou ik hem misschien laten liggen, maar dat doet Jesper niet. Die krijst gewoon, inmiddels zo'n 6 uur per dag..

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Als hij zo een jengel, zeur huiltje heeft laat ik hem gewoon liggen..soms duurt het 5 min. soms een half uur, maar slapen gaat hij altijd..
    Maar als hij overstuur huilt, krijzen etc. dan haal ik hem er gelijk uit, weet dat het geen zin heeft, hij houd dat zo een uur vol namelijk...

sluit ik me bij aan

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Niet laten huilen.
    Hijis net uit je buik, waar hij 24 uur per dag jou voelde hoorde en rook. Dan is het toch niet raar dat hij je vraagt aandacht te geven met de enige manier die hij heeft om je aandacht te trekken?
    Lekker tegen je aanhouden. Zo'n ukkie heeft niet alleen melkhonger, maar ook mamahonger.

13. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    je hebt idd huilen en huilen meestal is het bij die kleine van mij dat ze huilt dat ze eruit wilt maar ik haal die kleine er nu niet mee uit ze is nu 9 maanden ik loop dan wel naar har kamertje aai ik over haar bolletje en dan is het goed maar als het veel langer duurt heeft ze meestal dorst maar nu is het geval dat ze last heeft van haar tandjes.

Deel Deze Pagina