PDD-NOS en medicatie

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Senninha, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    maar voor alles is een eerste keer, hoe ging dat dan, of zijn het van het begin af aan bekenden geweest?

Ik zou dit dus ook best wel willen, voor hem goed maar ook voor ons, maar als hij zo hysterisch doet als hij achtergelaten wordt dan heeft het weinig zin.

heeft hij een keer bij me moeder gehad, nou schaamde me echt rot joh, helemaal gillen en janken in die straat, ben toen wel gewoon weg gereden, omdat ik weet dat hij bij oma is..

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanuit het PGB gaat hij op woensdagmiddag naar groepsbegeleiding toe. Daar leert hij omgaan met allerlei dagelijkse zaken waar hij tegenaan loopt. Bijvoorbeeld ze gaan met een paar jongens (max 4/5) een spelletje spelen. Dan leren ze op dat moment, omgaan met verlies, op je beurt wachten en dat soort zaken.
    En dat is een stel hier uit het stadje bij ons die dat begeleiden en zij organiseren ook voor die jongens (max 12) diverse vakantiekampen waar al dat soort thema's weer terugkomen.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Klinkt goed. Wist niet dat die PGB zoveel deed, dacht alleen dat het bestond uit die logeerweekenden en idd af en toe een vakantie!

Heb jij mischien de site voor mij waar ik info kan opzoeken en eventueel me kan aanmelden?

Deel Deze Pagina