Effe nieuwsgierig. Wie doet er mee aan een loterij. Bvb postcode loterij, staatloterij, noem maar op. Ik zag net dat een lot bij de postcode loterij ca 10 per maand kost en dat valt me wel mee. Tot nu toe doen we eigenlijk nog nergens aan mee! Jij wel???
ik speel al vanaf het begin mee met de postcodeloterij.. voor de prijzen hoef je niet mee te doen, geloof dat ik in 20 jaar 2 keer 5 euro gewonnen heb.. maar ben mee gaan doen omdat je ook nog wat goede doelen steunt. verder speel ik samen met mijn ouders mee met de staatsloterij een paar keer per jaar.
Wij doen mee met de Postcodeloterij. Om 2 redenen: 1.) ik zou het toch bijzonder balen vinden als de jackpot op mijn postcode valt en ik heb geen lot en 2.) op deze manier steun ik nog wat goede doelen. Oh ja, en af en toe kopen we een staatslot. Met Oud en Nieuw en Koninginnedag enzo.
mijn man doet op het werk mee met de staatsloterij. Dan halen ze met zijn allen een straatje. dus elke 10e van de maand hopen we miljonair te worden (kan vast niet lang mee duren)
wij (mijn man, hij was al voor mijn tijd lid) speelt al 15 jaar mee in de staatsloterij..maar nog nooit echt grote prijzen gewonnen...het hoogste wat hij ooit gewonnen heeft is 500 gulden! verder spelen wij ook mee in de nu Vriendenloterij (voorheen bingoloterij) hebben 1 keer een taart gewonnen, 1 boek en iets van dove! maar nog geen geld. maar hier spelen we ook mee omdat we een doel konden steunen...en wij steunen de Clini Clowns.
Ik speel alleen af en toe mee met de staatsloterij. Ik wil er geen maandelijkse verplichting van maken. Het moet een spel blijven. Sowieso vind ik die postcodeloterij maar brak. Je aanspreken op het gevoel dat je een grote prijs mis zou lopen. Terwijl dat niet anders is dan met een staatsloterij waar je besluit geen lot te kopen, en de prijs valt op het lot dat je anders had kunnen hebben. Tuurlijk zijn het dan je buren, en dat je achteraf weet dat het jou lot was.. Maar alleen vanwege dat inpraten op je "angst" weiger ik mee te doen
Postcodeloterij sinds 7 jaar, toen we gingen samenwonen. En zo nu en dan een staatslot wel 1/5e loten. Bij m'n vriend zijn werk doen ze idd ook een straatje staatsloten met zijn allen. Verboden vind ik dan weer niet nodig, het is immers ieders vrije keuze om wel of niet mee te doen. Ik bedoel je wordt niet gedwongen ofzo.
postcode loterij 2 loten per maand, zo steunen we toch goede doelen en kun je zelf ook wat winnen net leuk.
Nee niet fysiek nee. Verder kun je het zelf wel bedenken toch? Maar maakt ook niet uit. Ik vind het niet correct en zie het graag anders.
Ik doe nu een jaar mee met de postcodeloterij en staatsloterij. Nog nooit iets hoger dan 15 euro gewonnen. Maar ja, als je nergens aan mee doet dan maak je ook geen kans denk ik dan maar....