Hallo, Welke Baby Born pop is leuk voor een meisje wat 3 jaar wordt? En zijn die Baby Born poppen harde poppen? Of hebben ze een zacht lijfje? Ik kan er nou niet echt goed wijs uit worden wat nou echt een leuke pop voor een 3 jarige (en daarna) is... Dus misschien heeft iemand do en don'ts.. Groetjes, Hanna
De My Little Baby Born is kleiner, lichter en met zacht lijfje. De 'gewone' Baby Born is met hard lijfje. En daarvoor is net even wat meer erbij te kopen. Dus voor een 3 jarige, met oog op 'groei', zou ik zeggen; kies de 'normale'. Onze dochter krijgt 'm met kerst, dan is ze 2,5 jaar.
Ja, maar hoe 'heet' die normale pop dan? Ik zie overal bijv. Baby Born interactieve. Of andere dingen die ze kunnen. Wat kan een 'normale' BabyBorn pop? En wat is de lengte van deze pop? Ja, ik wil ook een pop met een hard lijfje, die blijft tenminste zitten. En dochtertje heeft helemaal niks met zachte poppen.
Da's idd de Baby Born interactive. Zit in een doos met een flesje, potje, id-kaart, etc, erbij. Weinig interactiefs aan, hoor. Tenzij je er spullen bij gaat kopen, die daarop reageren. Als je dat niet hebt/doet, dan is het gewoon een normale pop, die wel kan plassen als je er wat in stopt. Huilen kan hij ook, maar alleen tranen, er zit geen geluid in. Zelf vind ik 'm ideaal. Niet teveel gedoe... Zo'n pop die kan huilen zou ik gek van worden, haha. Hij is 43cm, uit m'n hoofd. De My Little Baby Born iets van 35? Ik vond die iig veel te klein, wel ideaal voor een kind van 1 jaar, bijv. (en licht, want het is wel zo dat de normale Baby Born vrij zwaar is)
Hmm wij hadden zo'n harde met potje en flesje en luiers... Erg leuk maar ook wel zwaar vond dochterlief. Die speelt liever met iets kleiners. Volgens mij zijn ze 43cm?
Onze jongste (1,5 jaar)heeft de kleine babyborn maar speelt het liefst de hele dag met die van haar zus. ( de normale babyborn) deze kan je een flesje geven, makkelijk in de buggy zetten etc. Met Sint krijgt zij ook een 'gewone' .
Wij hebben gekozen voor een andere pop die niets doet... fantasie is ook veel waard. Bedenk vooral wat je er bij wilt kopen want een te grote pop past weer niet overal in.
Maar al die toebehoren/accessoires voor poppen in de winkel. Is dat niet juist allemaal voor zo'n BabyBorn-pop? En als ik dan een andere pop koop dat daar dan niks meer voor is...? Of kleertjes die niet passen? Dat is wel slim idd!!! Ik heb hier namelijk al een mooi poppenwiegje staan. Is nog van mij van vroeger. Daar moet de pop wel in passen. Morgen gelijk maar eens even de boel opmeten!
Mijn dochter (net 3) is nog altijd 'in love' met haar kleine baby born (little) met zacht lijf (kan evt wel in water geen katoenen lijfje, kan ook blijven zitten). Ze heeft ook een harde (little baby born potty training, wat een drama ding. Maakt geluid, vind ze hier niets) en grotere (geen merk), maar de kleine zachte noemt ze haar 'echte' pop. Zeker handig te meten waar de pop evt in kan. Verschilt wellicht ook per kind wat de voorkeur heeft? Mijn dochter is klein en fijn en kan de kleine zachte pop prima mannen.
Alle babyborn poppen zijn leuk, vind ik. Quincy heeft een 'normale' die kan plassen, verder niks, deze is ook niet interactive, je herkent ze er vooral aan dat ze goedkoper zijn. Ze heeft een jongenspop interactive en een die praat (mama zegt deze geloof ik, was een tijd geleden bij action) en dee heeft ook haren. Wat ik wel handig vind is dat de babyborn maat 44 past, de babykleertjes van Quiny heeft hij dus af en toe aan. Ook passen de luiers van kruidvat maat 0. Ik zou hier wel rekening mee houden wanneer je spulletjes gaat kopen, het kan een stuk goedkoper wanneer het niet écht babyborn is. Ze heeft de eerste babyborn al ruim een jaar, gaat prima!
Bij Bart Smit zag ik vanmiddag alleen maar die interactieve BabyBorn van 45 euro(?). En ik vind het ook nogal beetje 'risico'... straks gaat ze er helemaal niet mee spelen....
Speelt ze nu al met poppen? Anders koop je een goedkope pop en hou je die babyborn nog even achter. Als ze niet naar die goedkopere omkijkt kun je die andere nog altijd terug brengen.