Ik heb nog een vraagje... Ik zoek eigenlijk een nieuwe tas, maar niet heel duur. Ik heb normaal grote tassen. Nu zoek ik een kleine tas met een klein handvat, niet zo'n lang ding eraan dus. En een kleinere stevige tas die ik zo neer kan zetten, geen slap ding dus. Hahaha, wat een omschrijving . Iemand een tip?? Of foto's dus?
Hehe ik werk bij een online tassen'winkel' Ff laptop aanzetten, post ik zo een foto van mn tas nu. Heb er nog veel meer...
Neem aan van niet nee, dan zou ik toch n soort van reclame maken.. Maargoed, laptop doet t niet dus ff een linkje naar de leverancier (dus niet waar ik werk) Jaipur Paisley Mini Multi-pocket Flap Satchel
haha welke? Maar ik denk niet dat mijn tassen in aanmerking komen. Ik neem aan dat je met niet heel duur niet bedoelt ergens tussen de 100-299. Ik heb een leren tassentik. Ipv regelmatig een goedkope, spaar ik voor duurdere exemplaren. Mijn eerste leren is al 9 jaar oud en heb kik gekocht van mijn eerste zomers fooienpot. Een bruine buidel van Marc o Polo, zo stoer vond ik die. En eigenlijk is het ook nog steeds de mooiste. Ik heb wel een kipling handtas, maar die gebruik ik echt alleen op vakantie door de ritsjes. onhandig voor zakkenrollers.
Dit is um, hij zat alleen bekneld tussen het speelgoed, aangezien dochterlief ook wel met tasjes speelt. Dit handvat kan je dus ook nog net om je schouder hangen. en hij blijft staan
Mooi, zo'n model zoek ik net!! Alleen 150 euro goedkoper hahaha! Ik heb zelf ook dure tassen, nu een van Fab. Maar ook goedkopere, ik zoek nu een iets goedkopere. Heb eigenlijk niet zo'n tas als die van Heart! Dat kan natuurlijk niet
WOW!!!! Die is echt gaaf!!!!! Ben best jaloers, want zoveel geld uitgeven aan een tas bezorgt m'n echtgenoot een beroerte, en aangezien ik toch liever hem heb, gaat t m niet worden....
Dit is mijn laatste aankoop, van Marc by Marc Jacobs En nu wil ik graag deze: BUIDELTAS MET RITSEN - Handtassen - Dames - ZARA Nederland
ik heb oker gele tas van primark en een bruine schoolschoudertas idee ook van primark.. kan even geen foto vinden... zal later kijken voor foto
Ik heb zelf vandaag deze bij me....clutch Maar die ene roze met beige vind ik toch wel erg leuk eigenlijk!! Wat vinden jullie??
Deze heb ik: Is een Pink Lining tas, wel wat duurder maar ik wilde een mooie en vooral handige tas die ik ook meteen als luiertas kon gebruiken. Hij heeft veel vakjes en een spiegeltje erin etc. En ik moet zeggen: het is een GEWELDIGE tas!!! Ben er zoooo blij mee! Alleen de leren lussen (waar de ringen doorheen zitten) beginnen wat slecht te worden . Denk dat ik mijn tas te zwaar belaad... Oja, ook heel handig vind ik dat er 5 ijzeren nopjes onder de tas zitten! Zo blijft 'ie perfect staan en wordt niet gauw vies
Ik ben al jaren gek op de Brunotti tassen Ik heb een grote handtas ( ook als luiertas te gebruiken ) en een kleinere schouder/arm tas