Hallo, Wij zijn erachtergekomen dat er houtworm in ons huis zit We hebben al enkele offertes aangevraagd maar nou vroeg ik me af of er hier ook mensen handige tips hebben om dit goed aan te pakken. Want ik ben er al achter dat het geen goedkoop grapje is.... liefs
Vergassen, bevriezen...... ja duur grapje Wij hebben last van boktor.... ... in onze meubels... Impregneren met een of ander middel is ook nog een optie, maar ook dat is niet goedkoop. Als er nog meer tips zijn....dan hoor ik dat ook graag... Ik blijf mee lezen... Groetjes Yvonne.
wij hadden het in het vorige huis, zelf is niet te doen omdat ze met een boor door het hout gaan en dan het hout ook van binnenuit impregneren. Ik heb wel een adresje voor je: http://www.ongediertebestrijders.nl/ Dit is het mailtje wat ik ooit van ze kreeg: Zoals u kunt lezen, is het probleem van zwam een te hoog vochtgehalte in de kelder. Dit kunnen wij niet oplossen, wij kunnen wel een ondersteuning beiden aan het wegblijven, wij geven hier ook geen enkele garantie op. Meestal is de houtworm in de balk een gevolg van de zwam, In combinatie met een behandeling van houtworm en zwam komt een behandeling ongeveer tussen de 200 a 300 euro. Er zat een bijgevoegde folder bij over zwam en houtworm