Help, ik kan het niet geloven...!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Puck, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal, ik heb net een test gedaan van de Etos... En er stonden 2 streepjes. Duidelijk! Degene in het vierkante venstertje kwam meteen al op! Het urine in een potje opgevangen en 20 sec de test erin gehad. Kan het ook zijn dat je de test te lang in de urine laat en dan 2 streepjes krijgt? Of slaat dat nergens op? Ik kan namelijk gewoon niet geloven dat ik zwanger ben..... :). Ik ben net een maand gestopt met de pil en heb helemaal geen verschijnselen! Beetje gevoelige borsten, dat wel. Maar niet misselijk, niet echt duizelig, beetje moe af en toe, maar dat heb ik altijd deze tijd van het jaar. Ik kan het gewoon niet geloven...... Ga morgen nog eens testen, als het dan ook positief is, ga ik acuut de dokter bellen. Durf het mijn man nog niet te vertellen.... stel dat het morgen toch niet zo blijkt te zijn... :). Wat denken jullie??

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Streepjes zijn streepjes hoor!:D
    Van harte gefeliciteerd!!! :D

3. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik denk toch dat je zwanger bent...
    Gefeliciteerd!

4. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan echt niet geloven dat ik zoveel geluk heb! Meteen de eerste keer... Ga volgende week op vakantie, wil voor die tijd nog wel ff naar de dokter dan.. Om het zeker te weten...... ;) Nou ja... en dan nog rekening houden met dat het ook nog mis kan gaan. Gaan we niet van uit, maar houden we wel rekening mee.

Hoe is het met jullie?

5. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Toch hartstikke leuk dat je de eerste ronde meteen zwanger bent geworden!!! Heb je al die romslomp niet van testen enzo en spanning iedere maand!:D Echt super voor jullie!

Liefs,

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    klinkt zwanger hoor!! van harte!

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Super! Gefeliciteerd!!!:p

8. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Het is wel heel super dat je in de eerste ronde al zwanger bent ;)
    En net wat Vuurtorentje al zei: Die spanning elke maand hoef jij niet doorheen :p
    Geniet ervan!

9. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal! Ga toch morgen nog een test doen, hahahhahah :D!!!!!! En dan naar de dokter!!! Toch raar, als ik jullie reacties lees, heb ik de neiging te gaan gillen en rondrennen. Maar als ik dan nadenk, dan geloof ik het eigenlijk niet. Zo raar!!
    Heb ook ineens weer even twijfels.. Hebben/hadden jullie dat ook?

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook hoor! zal bij mij pas weggaan na de echo denk ik...;)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

En ik kan nu zelfs nog steeds niet geloven dat ik moeder geworden ben :D

12. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahhahah! Nou, dan kan ik nog ff.. Het is zo'n raar idee vind je niet? Dat je (jij in dit geval nu al) straks zo'n klein frummeltje van jezelf in je armen hebt? Kwartje moet nog steeds vallen hoor!

13. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Gefeliciteerd Puck !! dat is snel :)
    ik zou het wel alvast aan je man vertellen hoor ! het gaat tenslotte ook om zijn kind ! mocht je toch morgen een negatieve test hebben, wat ik me niet voor kan stellen, kun je er samen wel over praten...en snapt hij mss beter hoe je je voelt enz...

14. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Dank je wel! Ja, echt snel! Heb echt geluk daarmee.. als alles goed mag gaan tenminste..
    Je hebt eigenlijk wel gelijk.. Hij komt zo thuis... Ben echt bloednerveus!!!! Was ook zo nerveus toen ik de test deed...

15. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    Spannend ! laat je ons nog even weten hoe hij gereageerd heeft ? :) ben erg benieuwd ! geniet er in ieder geval van !
    hoop dat je voor je vakantie nog even naar de huisarts kan ;)

16. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Pauline, kan jij niet al testen trouwens? Zag wat je onderin je bericht had staan.

17. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    nou...ik ben ook pas gestopt met de pil (zie handtekening hieronder)...ben intussen 20 dagen "overtijd" ...wij zijn nog niet echt begonnen, dus zwanger zijn is eigenlijk uitgesloten....heb gewoon een vervelend lange 1e cyclus :x zit nu al op dag 48...
    ...heb trouwens wel op de 5e en 14e dag overtijd een test gedaan... gewoon voor de zekerheid...maar uiteraard negatief ! wij gaan voor t echie als ik ongesteld ben geweest....dus laat die rode duiveltjes aub snel komen !!!!!!!!...kan niet wachten hahaha 8)

18. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik leef met je mee Pauline, ook hier last van een lange cyclus.
    Zelf zit ik nu op dag 47 :(
    Succes verder!

19. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    TNX ! ik zie dat jouw cyclus steeds langer aan t worden is ?!
    ik had echt niet verwacht dat t zo lang kon duren voordat alles op gang zou komen, lekker naïef ! maja... ik had me dan ook nooit ergens in verdiept (qua zwanger worden) ! leer hier heel veel op dit forum, echt fijn ! ik begrijp nu n btje hoe mn lichaam werkt... ook prettig te weten dat je niet de enige bent met... (wat dan ook)...
    jij ook suc6 met je lange cyclus en zwanger worden :)

20. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Puck van harte gefeliciteerd! Streepje is streepje dus zwanger!! Super leuk voor jullie dat het zo snel is gegaan!

Pauline, balen van die lange cyclus! Ik ben zelf net ook gestopt en wil ook allemaal nog niet helemaaal. Ben eerst gewoon ongesteld geweest, toen paar dagen niet en nu vandaag weer... Hoop dat cyclus snel normaal is!

Deel Deze Pagina