Dag Dames, Zeer blij ben ik met de sap-pers die ik gekregen heb van mn lief want ik kan niet zonders sinaasappels(sap) sinds ik zwanger ben. Nu drink ik t zowat elke dag... Kan dat geen kwaad? Elke dag dat zure? .. Voor placenta..? Kindje.. Weet ik veel.... Vroeg t me ineens af... Zal allemaal wel meevallen maar hoorde ook dat veel melk ook niet ideaal is voor placenta... ivm kalk oid...... Thanx alvast!
Kan absoluut geen kwaad hoor Als je zelf last van maagzuur hebt, kan 't wat te zuur zijn, maar als je daar geen last van hebt; lekker blijven drinken!
Heerlijk, die verse jus! En nog gezond ook, geniet ervan! Heb nog nooit gehoord dat het zurige slecht zou zijn voor de placenta ofzo. Voor zover ik weet is het vooral heel gezond en vol met goede vitamientjes! Ik dronk het ook graag tot een maand geleden, maar hoef het nu niet meer te proberen. Krijg er meteen het maagzuur van. Jammer!
het kan nu geen kwaad, maar als je dadelijk borstvoeding wil geven kunnen de darmen van kindje er misschien niet zo goed tegen (dat werd mij vorige keer verteld in het ziekenhuis toen ik het na de bevalling vaak wilde drinken)
Oh lekker he, ben er zelf verzot op! Nu krijg ik best last van maagzuur en doe ik er een banaan door in de blender nog lekkerder en super gezond.
dat zure is ook heel goed voor je blaas, je hebt als je zwanger bent meer kans op een ontsteking en door zuur te drinken ga je dat tegen, dus lekker drinken zolang je er geen maagzuur van krijgt
Ik denk het niet, ik at in het einde (zo'n 10 week voor geboorte) elke dag bijna een netje Sinnasappels en nergens problemen mee gehad, ze is gezond, was niets met placenta of iets. Dus ik zou zeggen, vind je het lekker? Gewoon nemen!
Hier ook de eerste maanden een vers sinaasappelsapje 's ochtends. Gewoon een lekkere vitamineboost. Nu in een fase van een mandarijntjesverslaving
Hier niet zwanger, maar vrijwel elke dag een liter verse jus ( vooral nu de PLUS hun eigen sinaasappelpers hebben zodat je verse jus kan persen en kopen) Je vitamine C gehalte word niet gauw te hoog hoor. Zit alleen wel ontzettend veel suiker in waardoor je echt in gewicht kan aanzetten In 1 liter verse jus zit 100 gram suiker (staat op de flessen van de plus die je zelf in de winkel vers perst) dat is in 10 dagen tijd 1 kilo suiker die je naar binnen werkt, en dat is echt superveel
Nee dat weet ik van de vitamine C... Die plas je weer uit! en aankomen doe ik ook niet dus ik laat m mooi niet staan!
Teveel aan vitamine C plas je vaak uit maar kan je weldegelijk nierklachten van krijgen en nierstenen Ik ga het nu niet meer zoveel drinken 1 pak suiker in 10 dagen opdrinken aan jus d oranje vind ikzelf erg veel
Ach ja, mijn vraag was ook niet of ik er dik van word....... En als je verder goed oplet kan om de dag een glas verse jus echt geen kwaad! en met die nierstenen enzo zit het ook wel goed.......