Ik ben benieuwd, wie doet er mee met the voice of Holland 2014? Heb je al een uitnodiging gehad voor de voorronde? Ik heb me ook ingeschreven, contact gehad via mail, want ze wilden nog wat anders van me horen. Helaas nog niets gehoord.
Ik heb vorig jaar mee gedaan. Iemand had me opgegeven tegen mn zin, maar ben toch maar gaan kijken. Alle voorrondes doorgekomen. Uiteindelijk ook opnames en interview gehad. Maar ik vond t al vreselijk vanaf dag 1. Ik vond t een bij elkaar geraapt zooitje. Ik moest nrs instuderen, ik kwam daar, kon de toetsenist ze niet. Ik kwam uit limburg dus ik moest n pokke eind rijden om daar te komen en na 5 min kon ik weer gaan. Soms moest ik vrijdag middag daar zijn en dan zaterdag ochtend weer. En dat ook voor maar 5 min. Elke keer benzine geld kwijt en ik kreeg er geen goede zin van. Daarna werden er tijdens de selectie rondes vervelende opmerkingen gemaakt over trijntje ( ik zong een nr van haar en omdat de pianist t niet kon spelen terwijl ik t 2 of 3 weken eerder door had gegeven, moest ik maar met youtube mee zingen) ze zeiden dat ze absoluut niet moeders mooiste was, dat t leek alsof ze maar vaseline over de lens hadden gesmeerd en nog n aantal domme opmerkingen. Ik was ontzettend geergerd. Daarna heb ik contact opgenomen met de eindredactrice en verteld dat ik niet meer wilde mee doen. Dat t gewoon niets voor mij was. Ze zei daarop terug dat dat niet meer ging want dat ik al de contracten had ondertekend en dat als ze echt vervelend wilde doen ze ervoor kon zorgen dat ik me er ook aan moest houden. Ze heeft me gevraagd om er nog eens over na te denken want dat ze me niet kwijt wilden en blablabla. Uiteindelijk belde ze terug en heb ik gezegd dat ik t echt niet wilde. Toen ben ik eruit gestapt en kreeg ik nog mails of ik dan dit jaar weer wilde mee doen enz. Niets voor mij... Maar heel veel succes!!
Ik heb gisteren de voorronde gehad en ging naar mijn idee wel lekker. Uiterlijk eind mei weet ik of ik door ben!
Ach ja, er zijn er zoveel die mee doen. Ik ben wel erg benieuwd wat er straks allemaal op dat podium staat.