Grote kans dat ze in de schrik tegen een vriendin roept "omg de kleine is uit de wagen gevallen door een gat" vriendin vraagt of alles in orde is en dan hangen ze op. Typisch roddeljournalistiek om het te doen lijken dat alles belangrijker was dan haar kind. Ik vind het heel erg voor haat familie. Ze leek juist veel rustiger en gelukkiger sinds de komst van haar zoontjes.
, ik lees net dat haar zoontje van 11 maanden bij haar was, in zijn eentje, toen ze stierf. Wat ontzettend triest!
Ik lees net dat het toch een overdosis heroine zou zijn? Wat erg dat de geschiedenis zich zo herhaalt....
Vooral erg, dat iedereen zei: Nee, dat zou Peaches nooit doen, ze was gelukkig en hield van haar kindjes. Jammer dat haar geen hulp is geboden en ze zo aan haar eind heeft moeten komen.
Ja fijn he; een kind van bijna 1 die zijn moeder een naald in haar arm ziet jensen .....:x Peaches heeft het nooit kunnen verwerken dat haar moeder zelfmoord pleegde, maar zij doet het met haar kind ernaast...
Zoals ik al zei: De zelfmoord van haar moeder én het niet mógen verwerken van papa, heeft haar gewoon mentaal een enorme knauw gegeven. Laat dit een les zijn voor iedereen, dat iedereen moet kunnen rouwen, op zijn/haar eigen manier.
Vraag ik me ook af, misschien omdat ik het eigenlijk niet wil geloven hoor. Maar in de nieuwsberichten staat overal: waarschijnlijk. Het is dus nog niet zeker, vanmiddag zal er en korte persverklaring komen door de arts die het toxicologisch onderzoek heeft uitgevoerd.
Verschrikkelijk. :x Hoe ziek (en egoïstisch?) ben je dan...... Ik hoop nog steeds dat de geschiedenis zich over een jaar of twintig NIET zal herhalen en deze mannetjes gelukkig, gezond, stabiel en drugs-vrij zullen opgroeien.
Tragisch dat ze weer drugs is gaan gebruiken, helemaal met kinderen erbij. Helaas is een verslaving soms te sterk, zagen we recentelijk ook met Phillip Seymour Hofman gebeuren. Daarom had ze natuurlijk nog die foto van dr moeder op instagram geplaatst.