Pearl of Eye wish

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Mijn vriend moet een bril deze 2 opticiens liggen bij ons in de buurt welke hebben jullie goede ervaringen mee? Klopt het dat Pearl goedkoper is?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het ligt niet persé aan de keten, maar aan de mensen die in die winkel werken.

Bij de Pearl hier, zijn wij prima geholpen, zowel ikzelf als mijn zoontje.

Prijstechnisch, geen idee.

3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ik heb juist bij Pearl geen goede ervaringen. Toen ik voelde dat mn zicht weer iets achteruit was gegaan, zeiden zij dat er niks verandert was. Toen ging ik naar een andere opticien, en bleek ik gelijk te hebben. Die andere opticien testte heel grondig en zei ook dat Pearl dat niet goed genoeg doet. Ga liever bij een iets duurdere als bij zo'n prijsstunter. Je ogen zijn toch te belangrijk.

4. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik geloof meer in wat Polletjepiek zegt. Dat de kwaliteit afhangt van de personen die er werken in die vestiging. Ik heb bij Specsavers juist weer gehad dat zij een bril aangemeten hebben waar ik niks mee kon (kon niet fijn in verte mee kijken) en een maand later een bril bij Hans Anders waar ik perfect mee kan kijken. Maar iemand anders heeft weer precies andersom andere ervaringen. .

Eye Wish is bij mijn weten wel iets duurder. Maar het zou zomaar kunnen dat bij 'jullie' Pearl hele aardige kundige mensen werken. Ik zou bij allebei de winkels je ogen laten meten en monturen bekijken en passen. Dan kun je meteen zien hoe je door het personeel benaderd wordt. En dan een afweging maken tussen welke monturen je de leukste vind, welk prijskaartjes die hebben, en welk gevoel je krijgt bij de medewerkers. Ik zou niet van tevoren nu al een keuze maken tussen 1 van de winkels in jullie dorp/stad. Tenzij iemand specifiek die vestigingen kent!

Trouwens, de prijs is ook erg afhankelijk van aanbiedingen, dus hou dat in de gaten per keten.

5. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Hier gaat iedereen (dochter, ik, opa, oma, tantes en ooms) allemaal naar de pearl. Prima geholpen, service is heel goed. (En prijs ook)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ga altijd naar Pearl. Vorig jaar eens naar EyeWish gegaan maar vond ze erg duur! Dus toch weer bij Pearl beland :)

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Mijn jongste zoontje zit bij eye wish. Zij waren de enige die een bril hadden wat bij hem past (en wij hebben hier heel veel keus qua opticiens). Zelf heb ik mijn bril bij Hans Anders vandaan. Pearl hebben wij bij 2 locaties goede ervaringen daar zitten de meeste vrienden, familie en mijn eigen vriend. Qua service vind ik Eye wish en Pearl beide goed. Alleen eye wish heeft veel meer duurdere merken maar soms hebben zij goede acties. Maar net zoals sommige zeggen ga naar beide winkels en kijk goed naar personeel enz.. De vakkundigheid is per persoon verschillend.

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Gewoon bij beiden gaan kijken. Toen mijn jongste een bril nodig had ben ik er drie langs gegaan en heb de fijnste de bril aangeschaft.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou ook even bij beide langs gaan en je laten informeren.

Wij zijn helemaal blij met de Pearl. Mijn zoontje haalt altijd daar zijn bril en word iedere keer weer heel goed geholpen. Service is prima. Ook naderhand als er iets is dan staan ze meteen voor je klaar om een oplossing te vinden en zeker met kinderen zijn ze zeer flexibel en erg aardig.

Ze hebben nu bij de Pearl een aanbieding ( toevallig gisteren geweest om de nieuwe bril voor mijn zoontje te bestellen ;) ). 1 bril kopen is 1 bril krijgen en 1 bril weg geven ofzoiets. Mocht je 1 bril kopen dan kan je er dus voor kiezen om een waardebon voor een andere bril te krijgen of je krijgt 15% korting op je bril die je dus koopt.

Deel Deze Pagina