Ik wil een vaatwasser gaan aanschaffen. We zijn nu nog met zijn tweetjes en straks een beebie erbij. Niet heel veel afwas. Welke is echt een aanrader of juist een afrader.
We hadden eerst een Miele en nu een Siemens. Die Siemens wast een stuk beter af, maar bij de Miele kwam het er altijd helemaal droog uit, bij de Siemens is het vaak nog wat vochtig of met druppeltjes op sommige plekken. Nou ja, zal ook wel per model verschillen, weet niet hoe oud de Siemens is, die van Miele was onderhand ook al 9 jaar oud. Vergat dat we ook nog een Bauknecht hebben gehad, maar dat was een waardeloos ding, had vaak kuren en waste niet goed schoon.
Hier ook een Siemens. Wast echt super goed af maar droogt niet altijd even goed. Maar ik zet hem altijd op de eco stand dus misschien ligt het daaraan.
Je hebt er ook eentje van Siemens maar ook van Bosch die maar 7 liter (tenminste dat zeggen ze) water gebruikt. Misschien ook wel belangrijk.
ik heb er een van bauknecht en hij bevalt me prima hij doet alles perfect en droogt alles super goed...
kijk even op www.beslist.nl of op www.kieskeurig.nl kan je reviews lezen en kijken welke er het als beste uit de test komt Groetjes Elisa
Ik heb een bosch en ben er zeer tevreden over. Hiervoor een bauknecht gehad, maar het kreng gaf iedere keer storing en moest er uren de stroom vanaf eer hij weer kon draaien.
Hier precies hetzelfde! Voordeel van de Miele vind ik dat er zo'n extra laatje bij zit voor 't bestek, ipv zo'n mandje. Volgens mij hebben andere merken dat niet. Je kan dan meer kwijt in je vaatwasser, maar zo te lezen is dat voor jullie niet nodig.
Wij hebben een Bauknecht.....WAT een pokkeding. Wast regelmatig niet goed af. Glazen zijn nòòit schoon, dus die gaan er al niet meer in. Aan de bovenkant van de binnenkant van de deur blijft het afwasvuil zitten, dus na elke wasbeurt sta ik de vaatwasdeur van binnen te poetsen:x En hij droogt ook nog slecht. Op het laatste heb ik wel een handigheidje gevonden. Direct nadat het programma is afgelopen, zet ik de deur op een kier. Zo kan het goed uitwasemen en droogt de vaat evengoed snel.. Mijn ouders hebben een Siemens, superding!! Je kunt ook nog voor verschillende labels kiezen. Zo heb je Siemens met droogklasse B of een Siemens met droogklasse A. Je betaald voor het laatste natuurlijk wel wat meer, maar je vaat komt er wel droog uit..
Wij hebben een Bosch (van de silence serie). Perfect ding. Alles stralend schoon en hartstikke droog. EN hartstikke stil!
Ik lees wat over vaatwassers en denk ineens...oh ja in ons nieuwe huis zit ook een vaatwasser Kan me er nu al op verheugen! Heb alleen nog nooit een vaatwasser gehad, dus zal wel even wennen zijn.
Wij hebben nu een Beko...Het is dat ik zelf de afwas niet hoef te doen, maar verder. Wast niet altijd goed schoon,maakt herrie,lang niet altijd droog.
Nou geloof me, je bent er zo aan gewend hoor! Ik woonde eerst samen met mijn zusje en toen hadden we geen vaatwasser, toen ik met m'n vriend een huis had gekocht zat er daar wel eentje in. Binnen een week was ik er aan gewend. Toen ging 'ie na een paar maanden kapot en dan is 't echt k*t als je geen vaatwasser meer hebt, want dan ben je er dus aan gewend. We hebben toen maar snel een nieuwe gekocht, kan echt niet meer zonder dat ding!