hier kun je nergens meer snowboots krijgen ik werd helemaal gek... ik heb vandaag alle schoenenwinkels hier in de buurt afgebeld en overal zijn ze uitverkocht,maar ik heb gelukkig nog een paar te pakken gekregen pfff met veel moeite ...het is wat die sneeuw :x
Jeetje.. heb ze zelf van marktplaats af.. voor 3 euro en zien er nog mooi uit! Ben benieuwd wat ze eigenlijk nieuw in de winkel kosten?
ik had al op marktplaats gekeken ,maar daar zat niks bij en ik wou ze eerst ook niet hebben,maar er ligt hier nog steeds wat sneeuw en als je 3x daags 1 tot 1,5 uur gaat lopen met de honden dan is het wel fijn zulke snowboots
Ik loop nog die-hard op pumps! Ben vandaag wel languit uit mijn auto gegleden maar oke haha, daarna heb ik even uggs aangedaan...
ohh dat kan ik nu echt niet met dit weer ....ik weet wel zeker dat ik meer op de grond lig dan sta hahaha
Ik heb hier in de stad ook al gekeken; allemaal op (dat krijg je als je spuit 11 bent ) Morgenochtend om 8 uur het bedje uit en naar een stad een stukje verderop rijden. Voordat het gaat sneeuwen nog even daar kijken en anders heb ik pech. Dan maar geitenwollen sokkenkopen en die over m'n schoenen aandoen
Ik heb ook alles afgestruind voor mijn zoon maar nergens te krijgen. Ook op mp niet geslaagd Ben bang dat het voort volgend jaar wordt...
ik heb gelukkig al 5 jaar dezelfde snowboots. Maar ze zitten zo goed en ik kan echt de marathon op ze rennen zonder uit te glijden
de snowboots die ik had gekocht zijn veel te groot moet echt 19 hebben en die zijn moeilijk te vinden heb je ook via google geprobeert?
Kan voor Dean (maat 23) ook geen snowboots meer vinden en heb geen zin om met gevaar voor eigen leven stad in stad uit te gaan struinen naar een paar! Gewoon maar kaplaarzen aan met dikke sokken erin of z'n timberland stevige schoentjes! Volgend jaar beter! Mirre
Haha ,manlief hier ook ,maar die vond het gisteren echt steenkoud. Hij had ook nog eens zijn gewone sokken erbij aan Ze zijn niet echt winterproof