HoiHoi Als ik 36 weken zwanger ben hebben we nog voor 1 weekendje oppas voor ons zoontje! Nu willen we graag een nachtje in een hele luxe hotelkamer! En dan bedoel ik: bubbelbad, mooi aangekleede kamer, ontbijt op bed , heerlijk zacht en groot bed! etc. ala bruidssuitte dus! Nu wil ik niet te ver rijden, dus mijn zoekoptie beperkt zich tot zuid holland! Er hoeft eigenlijk ook niets in de buurt te zijn, hihi liefst willen we ons 24 uur opsluiten en genieten van de luxe en rust! iemand een leuk idee??? Zit al te kijken bij van der valk, maar de echte luxe kamers hebben ze niet in zuid holland! kom maar op met jullie ervaringen! hahaha kus miek
Van der valk in Zwijndrecht, hotel Ara. Daar ben ik getrouwd en we hadden de bruidssuite. Superluxe, mooi bubbelbad, ik meen ook nog een sauna in de kamer. Het is een vrij zakelijk hotel, dus niet echt gezellig zeg maar, maar wel heel mooi en luxe. Geen standaard vandevalk zeg maar, ook qua styling vooral. Hotel ARA
Alles wat jij zoekt heb ik gehad in het kurhaus in scheveningen. Ik heb het kado gekregen toen van mn mannetje toen ik detig werd dus weet de prijs niet. Denk dat het wel aardig duur was maar dan kan je eens naar kijken. Was geweldig !
Het Van der Valk Hotel in Breukelen. Is niet ZH, maar provincie Utrecht, is misschien ook wel te doen. Wij hebben daar onze huwelijksnacht doorgebracht in de bruidssuite en was echt helemaal te gek. De kamer heeft een hal waarin je binnenkomt, met aangrenzend een living met flatscreen tv, 2 fauteuills en een ronde eettafel. Als je dan verder loopt zit er een slaapkamer met een heel groot hemelbed met een aangrenzende badkamer met een 2 persoons bubbelbad. Verder krijg je een fles champagne op de kamer (niet dat je daar nu iets aan hebt, maar goed, voor het idee....) en 's ochtends zo'n uitgebreid ontbijt op de kamer dat je er wel met 4 personen van kunt eten. Het ontbijt bestond o.a. uit: muffins, roerei, gebakken bacon, harde broodjes, zachte broodjes, bruine en witte boterhammen, roggebrood, muesli, gedroogd fruit, yoghurt, zoet en hartig beleg, koffie, thee en jus d'orange en dan ben ik vast nog wat dingen vergeten. Wij vonden het echt super!
Misschien vind je het Carlton Oasis hotel in Spijkenisse wel wat? Wij hebben er ook een keer gelogeerd, twee keer zelfs en we vonden het heerlijk daar en het ziet er al heel luxe uit als je het hotel binnen komt met rode vloerbedekking en zo. Wij waren erg tevreden.
die wilde ik ook noemen... Wij zijn er ook getrouwd, maar hebben er verder niet gefeest ofzo. Hoewel het er van buiten niet zo uitziet, is het van binnen érg mooi !
thx voor jullie tips! De van der valk hotels ken ik. Hebben al een keer in Vianen de 1000 en 1 nachten suitte gehad! Ind superrr luxe! Als ik niks ander skan vinden, dan gaan we zeker kijken bij van der valk. Maar wil dus liefst iets nieuws! Maar eerlijk si eerlijk, van der valk heeft wel superrrr mooie en luxe kamers! ga nu even kijken bij de link van waardevol! Kurhaus is iets te duur..hihi kus miek
oja en nog een tip: je kunt misschien even kijken op weekendjeweg.nl Daar hebben we heel vaak mooie aanbiedingen gehad.
oke, niet zuidholland, maar NoordHolland.. Hotel Akersloot | Kamers Ik kwam gisteren op diverse sites ontzettend veel lovende berichten tegen van dit hotel en met name de thema kamers ! Ik was op zoek naar een bruidssuite voor m'n nichtje, die in september gaat trouwen.. .maar dit is wat te ver voor ons. Maar misschien wel te doen voor jullie? Ik bedenk me net, misschien dat ik dit ook eens met m'n man moet doen, hoewel het wel prijzig is, maar oooh zo mooi! --> oeps, ik lees nu je berichtje van 3 minuten eerder
mss is dit wat? Executive Kamer Paleis Hotel Den Haag Den Haag ligt midden in Den Haag centrum, perfect hotel heb er zelf 2 nachten mogen slapen, niet in deze kamer helaas..... maar met het ontbijt kijk je echt uit op de paleistuin en je loopt zo het centrum van den haag in....