Pearlwax down under

Discussion in 'De lounge' started by Cupcake01, Aug 23, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Waxen

1. Ja

13 vote(s)
    33.3%
  2. Nee

26 vote(s)
    66.7%
  1. LSL

LSL Bekend lid

Nov 6, 2020
    511
    470
    63
    Female
    Oh ja ik wax al jaren, bij delete wax. Ik ben echt fan. Ik baalde dat het in de corona periodes steeds dicht was want ik kan het zelf niet, dus moest ik weer terugvallen op scheren en ik heb dan altijd zo een last van ingegroeide haartjes.

Ik heb me wel voorgenomen om na deze bevalling te gaan laseren. al zo vaak over gedacht, maar vind het altijd te duur. Maar als ik ga optellen wat ik uitgeef aan het bijhouden anders dan weegt dat dus echt wel tegen elkaar op!

Maar ook in de zwangerschappen wax ik lekker door hoor, ideaal!

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,465
    11,976
    113
    Female
    Noord Brabant
    Nee joh, dat mag ook niet eens. ;)

maar het grootste deel haal je er wel mee weg.

Mop81 likes this.
  3. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    Hier ook full brazillian maar wel in de salon, niet zelf. Zelf zou ik echt niet kunnen, heb mn bikinilijn geprobeerd (met 3 wijn op), ik ging zowat dood:roflmao:

De eerste keer doet t meest zeer, en als je dan (ongeveer) 5 a 6 weken later weer gaat doet t al de helft minder pijn. Goed scrubben erna, dan heb je minder ingegroeide haartjes.
    Ik ga niet net voor mn menstruatie, dan is alles een stuk gevoeliger. En je zou ook nog een streepje kunnen laten staan, dat stuk doet vaak met meeste zeer.

Ik ben trouwens ook gewoon gegaan tijdens mn zwangerschap en voor mn bevalling, ideaal:thumup:

4. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    Ohja, ik ga trouwens altijd naar Delete wax. Nette salon, nederlands sprekende meiden en met de producten die zij gebruiken heb ik het minste irritiatie.

Share This Page