Pebble of Pebble Plus

Discussion in 'De babyuitzet' started by MiaMaria, Jan 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hoe zie ik het verschil tussen de Maxi Cosi Pebble of Pebble Plus?
    Ik had n plus besteld (en betaald Grr :( )maar volgens mij een gewone Pebble gekregen!! Ik zie nergens op staan dat dit een Plus is namelijk.. Lijkt me toch dat dat verschil duidelijk moet zijn?!
    Heeft iemand de Plus en kun je mij dan vertellen of er ook Plus op staat of waar ik t aan kan zien? Dank! :)

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Op de stof rechts voorin je Maxi Cosi zou ' Pebble plus' moeten staan. Bij de gewone Pebble staat er alleen 'Pebble'. Dus het verschil is gelijk zichtbaar daaraan.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Pebble plus heeft ook een andere verkleiner erin.. google maar even op plaatjes.

Even bellen naar de winkel dus ;) ze zullen wel de verkeerde opgestuurd.. balen!

4. MiaMaria

Bedankt dames! Ik had al zo'n vermoeden.. ;)
    Nu de 'strijd' aan met dewebshop babyentiener.. Helaas zie ik net pas de slechte reviews over hun 'service'

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ja hebt toch altijd t recht om wat terug te sturen?

Welke mc staat er op je factuur?

6. MiaMaria

Ja ik heb gelukkig alles zwart op wit maar de reviews die ik lees over hun klantenservice zijn niet al te best. Nou ja, aan de andere kant, misschien ook logisch dat ontevreden klanten hun reviews eerder op internet zetten dan tevreden klanten. ;)

7. MiaMaria

Nou, eerlijk is eerlijk, het is keurig en snel afgehandeld door dit bedrijf! Meteen reactie en ook na terugzending meteen bericht dat het geld teruggestort wordt, incl verzendkosten voor het terugsturen.. Mag ook worden gezegd ;)
    Aangezien ik veel negatieve reviews tegenkwam over dit bedrijf

Share This Page