Ik twijfel enorm en ben benieuwd wat jullie zouden doen. Ik heb momenteel een hoes van baby's only in de maxicosi en heb een puckababy gogo plus evt nog twee kleine dekentjes. Nu ben ik echter enorm verliefd op de voetenzak van Koeka, maar twijfel een beetje of ik hem veel ga gebruiken. We verwachten ons meisje over circa 8 weken dus begin maart ongeveer. De zomer komt er natuurlijk vrij snel aan in de maanden na haar geboorte en zoon en dochter gingen al vrij snel over naar de wandelwagen (met 7 maanden) omdat ze behoorlijk groot waren. (Ik wil de voetenzak zowel in de kinderwagen als maxicosi gebruiken). Ik moet sowieso een voetenzak voor de wandelwagen hebben en twijfel dus of ik er ook los 1 koop voor de maxicosi. De Puckababy gogo is heerlijk, maar ik heb wel het idee dat er ook nog een dekentje bij zal moeten en dat vind ik niet ideaal in de maxicosi. Ik las dat de voetenzak van Koeka voor de buggy ook in de maxicosi past als je hem omvouwt, maar is dat wel ideaal bij een pasgeborene? Dat het een dure voetenzak is maakt mij overigens niet uit, maar ik zou het wel zonde vinden als hij totaal overbodig is. Wat is jullie ervaring?
Koeka Wrapper Wafel Antwerp Baby Pink Deze hebben wij, maar dan een blauw grijze we gebruiken hem vooral in de wandelwagen ( hij slaapt beneden in de wandelwagen ipv boven in bed ) we vinden het fijn en handig dat als we weg moeten we hem zo over kunnen pakken. Of als we terug komen en zo over kunnen leggen in de wandelwagen. Fijn was vooral in het begin dat je hem was strakker kon knopen waardoor hij een beetje het inbaker idee heeft gekregen, omdat hij geopereerd is mocht en kon ik de eerste 5 weken niet dragen ( draagzak) maar hij was wel onrustig en hem hierin leggen vond hij echt heel fijn. Persoonlijk ben ik fan van koeka, heb er een aantal dekens van, spenen doekje mutsjes, het is echt lekker warm en zelfs de kleine korte momenten waard om te hebben. Ik vind het elke cent waard.
Ja wikkeldekens heb ik ook! Eentje van Koeka en een van Bamboom plus de swaddles van Aden en Anais. Ideaal inderdaad. Van de voetenzak vind ik het fijn dat er gaten in zitten zodat ik haar zo in de maxicosi kan leggen als ik haar bijvoorbeeld meeneem ergens naartoe. Bij de wrapper moeten de bovenste twee er gewoon overheen bij de schouders en dat vind ik niet zo fijn. En de koeka voetenzak lijkt mij behoorlijk warm zodat er niet nog een deken over heeft? In tegenstelling tot de puckababy gogo..
Wij hebben ook een grotere voetenzak (denk die voor in de wandelwagen, maar eerlijk gezegd niet helemaal zeker omdat ik hem van mp heb). Die stak inderdaad bij de maxicosi wel uit, maar voordeel was dat ik hem in zowel de kinderwagenbak als de wandelwagen ook heb gebruikt. Nu ligt hij klaar voor de tweede
Wij gebruiken de voetenzak nog steeds. Dochter is 1. Zoals op de fiets of in de fietskar kan die ook. Ik kan het wel aanraden. Wij hebben een maxi cosi voetenzak. Een dekentje schopt ze elke keer eraf. Dat was wel fijn toen ze erg klein was. Maar op een gegeven moment niet handig
ik heb alleen de gogo in de mc. dl zweet er regelmatig in dus warm genoeg is ie wel. in de wagen heeft ze een cocoon en een dekentje
Dit weekend een intake gehad van het kraambureau. En deze gaf echt aan een voetenzak te hebben voor de maxi cosi. Dus ga ook die van koeka inslaan!
Ik heb geen voetenzak gebruikt in de maxicosi (dochter is van nov) maar een omslagdoek met openingen voor de gordels. Ideaal! Deze wordt ook bij de tweede weer gebruikt
Thnx! Net besloten er eentje op te halen. Kan ik hem mooi afwisselen met de gogo. Ik ga wel voor flanel want, ondanks de hogere tog rating van flanel, lijkt de teddy mij te zweterig. Bedankt voor jullie reacties!
Als je dochter in maar wordt geboren dan zul je hem noet zoveel gebruiken denk ik... een wikkeldeken met gaten voor de riemen volstaan dan ook prima. Mijn zoontje is van begin januari en rond maart heb ik de voetenzak eruit gehaald omdat het te warm werd.
Oh mijn andere dochter is van juni en bij haar heb ik ook regelmatig gebruik gemaakt van een voetenzak. Dus ik verwacht hem nu sowieso in maart, april, mei veel te gebruiken. In juni, juli, augustus met koelere avonden en daarna even kijken of ze er nog in past of dat ze al (net als haar broer en zus) in de buggy gaat met een grotere voetenzak.
Met teddy geen last van zwetend kindje gehad hoor. Ik had wel gelijk de buggy variant gekocht. Dan kon ik hem zowel in de maxi cosi als in de buggy gebruiken
Ik heb voor deze baby de set voor de maxicosi gekocht van Baby's only. Voor in de kinderwagen heb ik de voetenzak voor de maxicosi van Koeka, en ik heb er ook een voor in de buggy van Koeka. Ik vind ze ideaal!