Hoeveel pech kan een mens hebben. Ik heb in juni examen moeten doen voor mijn opleiding administratief medewerkster 1e gedeelte. Voordat het examen begon begaf mijn leen laptop het, en heb ik het examen moeten afleggen op de laptop van mijn lerares. Wat in hield dat ik toch wel erg gespannen was. In prencipe ben ik geslaagd maar ik wilde een herexamen doen voor Outlook om mijn cijfer iets op te halen. Dus je raad het al dat was gisteren. Ben ik aan het werk en wat denk je laptop crast. Hij zag dus de floppy drive niet meer, terwijl we alles moesten opslaan op floppy (lang leven leen laptop). Oke verstand op nul en kreeg van examinator een andere laptop om het examen opnieuw te maken en wat denk je staat er geen Outlook op. Met gevolg dat het examen is afgebroken en ik opnieuw word aangemeld om een herexamen te doen. Ik balen balen en nog is balen. Ik hou maar voor ogen drie keer is scheepsrecht (of hoe noem je dat.)
Soms zit echt alles even tegen! Keep smiling, dat scheelt weer in andere dingen die tegen kunnen zitten!
Tja nu kan ik er wel om lachen maar gisteren baalde ik echt vreselijk wie kan nu bedenken dat je tot twee keer toe zoiets mee maakt.