De bovenste laag van mijn nagels scheuren helemaal eraf. Ik heb mijn nagels al helemaal kort gevijld nu maar ze scheuren gewoon verder... Zijn er bepaalde vitamines die ik kan in nemen dat hier tegen werkt? Ik sta haast op het punt om gel nagels te nemen..
Dan is er waarschijnlijk een hele sterke primer gebruikt. Even een tijdje nagelversteviging gebruiken, daar knappen ze van op
Leuk hè dat nagelgel gedoe, vriendin was helemaal enthousiast en wilde mijn nagels ook wel even doen.... Nou stukken van de bovenste laag is gewoon verdwenen... Dat dus nooit weer
Ik gebruik van de Tuinen "Huid, haar en nagels". (Artikel #007580) Sindsdien sterkere nagels en mijn haar breekt minder snel. Wel een paar weken gebruiken voor je resultaat ziet.
Ik heb van Trind een nagelbalsem en ik moet zeggen, het werkt echt super! Mijn nagels hebben gewoon ineens witte randjes, in plaats van dat ze doorschijnen Ik gebruik het twee keer per dag ongeveer, en eventueel na het douchen/afwassen nog een keertje extra.
Van biergistabletten en huid-haar-nagel kreeg ik nare bijwerkingen (oa vaginale schimmel) sinds kort herome nagelolie gebruikt en dat werkt super. Kan alleen een week of 2 geen nagellak op en je moet het dus echt elke dag insmeren/opdoen. Bij mij nog steeds niet zoals vroeger maar echt zooooveeel beter. Ik ben niet eens consequent geweest, oms 3 dagen niet, dan weer 4 dagen wel, dan weer 2 dagen toch nagellak op. En zelfs daarmee enorm resultaat te zien. Gaat ook lang mee zo'n potje dus het is de prijs echt waard.