Das een goeie!! Airco laten maken kost over het algemeen niet zoveel!!! Sterkte ts. Ik hoop dat jullie er toch nog even tussenuit kunnen.
wij gaan altijd naar een 1mansbedrijfje (garage) en niet naar een dealer. toen onze bezine tank lekte waren we bij de dealer 250 kwijt voor de tank en dan nog de man uren zou wel op 350 euro komen minimaal. duurde zeker een week! dus toen naar kleiner bedrijfje we waren 210 euro kwijt! enne meteen gemaakt. duss tip voor de volgende keer misschien! voor nu succes hoop dat je vakantie als nog door kan gaan. liefs Hellen
airco laten maken kost niet veel? Ligt eraan wat er naar de klote is. Als je slangen of je complete aircopomp en verdamper naar de kak is ben je zo 800-900 euro kwijt voor een compleet gefixt aircosysteem. Hij moet gemaakt worden, afgeperst worden, drukmeting van de vloeistoffen, airco moet vervolgens gevuld worden etc. Als ie alleen bijgevuld moet worden ben je ongeveer 130-150 euro kwijt. Kosten liggen compleet aan wat er stuk is aan je airco. Maarre topictarter, dekt de ANWB geen vervangend vervoer dan?
pff, ford focus.. Mijn centrale deurvergrendeling doet het niet meer sterker nog, mijn linkerachterdeur gaat niet meer open en ook geen geld om dit nu te laten maken.
Lieve dames, bedankt voor jullie reacties! Zoals jullie kunnen zien ben ik al een poosje niet online geweest, we zijn dus gelukkig wel op vakantie gegaan... We hebben inderdaad de airco van de auto van mijn ouders laten maken. Van onze eigen auto hebben we na 2 weken vakantie nog niks gehoord, vanmiddag brengen we een bezoekje aan de garage! We zagen hem zaterdag nog in de werkplaats staan, dus dat belooft niet veel goeds, het is toch te gek voor woorden dat een dealer garage het euvel niet kan vinden!!!
Hebben wij ook gehad met onze golf, die is naar onze eigen garage geweest en konden daar niets vinden. Later is hij naar een VW garage geweest en na lang zoeken bleek er iets niet goed in de software / computersysteem van de auto.... duur grapje maar was wel snel opgelost
zo blij dat mijn vriend bijna alles kan fixen aan auto's. Je zal maar ineens 1200 eu af moeten tikken. Hopelijk krijg je vandaag of morgen eindelijk te horen wat er met de auto aan de hand is. Heel raar dat ze daar zo lang over doen. Voortaan gewoon naar een klein garage bedrijf gaan. Die helpen je over het algemeen wat beter.
Ik vind het niet raar dat ze er lang over (kunnen) doen. Je weet toch niet wat t probleem is?? Er zijn nu eenmaal problemen die moeilijk op te sporen zijn. Hebben wij ook eens gehad met een auto, dat probleem werd alleen zichtbaar als de motor warm was.... Ik vind het wel raar dat ze 2 weken lang helemaal niks laten horen. In ieder geval fijn dat je toch op vakantie bent geweest.
gelukkig ben je wel op vakantie geweest. Maar goed nakijken wat ze jullie berekeken en als ze verstuivers vervangen hebben en dat blijkt het niet te zijn, dan zetten ze de oude er maar weer in lijkt me.. ik zou in ieder geval geen 1600 euro voor jan l*l betalen. Hun fout dat ze het niet goed hebben nagekeken.
We zijn vanmiddag weer heen geweest en ze geven het op, ze kunnen het echt niet vinden...Ze hebben heel veel onderdelen vervangen, getest en teruggezet, maar niks gevonden. Zelfs Ford Nederland en Europa zijn erbij geweest... Het goede nieuws is dat we er helemaal niks voor hoeven te betalen! Dat noem ik nog eens coulance!