JAHOEEEE wij hebben misschien een tijdelijk huisje voor ons 3e we wonen nu bij mijn schoonmoeder en willen echt een huis voor ons alleen! geen geheig in je nek van wanneer je nou een huissie heb nee nu kunnen we lekker op ons gemak gaan zoeken! sorry moest het ff kwijt ben zo blij! we gaan morgen kijken...
O wat lekker voor je! Wij hebben gisteren in ons huisje gekeken ben helemaal verlieft eindelijk bij me ouders weg! Ik hoop dat je snel iets leuks vind. Want ik herken het helemaal!
Top angelique ben blij voor je.. tis veel beter om een eigen plaatsje te hebben natuurlijk veel succes.
jah echt super hahahhaha ben nu al vast dingen aan het inpakken hahahahaha nee is dat erg dan hoe bedoel je ik wil graag weg!
hahahaha nee maar logisch toch.. je wilt lekker met je geiznnetje op jezelf wonen... want je moet toch rekening houden met andere mensen.. helemaal omdat het niet jouw huis is..! ben echt blij voor je.
jah idd rekening houden met andere ben ik opzich wel goed in maar ze moeten het ook wel met jou doend as hetmoeilijke vaak! nou ben ik ook niet een heilig boontje hoor dus het is ook wel een beetj mijn schuld maar toch! we hebben misschien een huissie hahahahaha