Het is heus niet elke keer zo, maar het komt toch af en toe voor dat mijn man tijdens de penetratie kortstondig zijn erectie verliest. Het is dan even "handwerk" langs mijn kant om de zaak weer te herstellen. Ik zit er niet zo mee, maar ik vroeg me af of het normaal is...?
Ja hoor...mijn man heeft dit ook weleens. Vaak is handwerk nieteens nodig en komt het vanzelf wel weer. Maak me daar niet zo druk om.
haha fantastische uitdrukking inderdaad! en komt de anwb langs voor wat hand en spandiensten mijn man heeft dat soms ook wel eens, niets om je zorgen over te maken, dat gebeurd denk ik de meeste annen wel eens.
Wel herkenbaar, meer ook door onzekerhied van partner. Maar de anwb weet het idd altijd weer omhoog te krikken Vooral als hij wat meer lichamelijke inspanning moet doen bv bij standje missionaris dan gebeurd het wel eens... Ach de meest dure en mooie auto's kunnen het wel eens aflaten weten toch ?
alleen als er een schrik moment is ofzo.. als hij zich zelf om een of andere reden zeer doet (kat met nagels in zijn been of kramp in kuit ofzo ahahahah) maar nooit zomaar.
heb het hier eens even na gevraagd en mijn man heeft het wel eens gehad als hij erg moe is en omvalt van de slaap zeg maar, dan werkt zijn lijf niet meer zo mee
Geen herkenning maar de uitdrukking PECH ONDER WEG krijgt bij mij nu wel een andere betekenis Ik weet t niet hoor maar als mij nu iemand belt met de mededeling ik heb pech onder weg lig ik in een deuk van t lachen
Neee... bij de eerste keer niet, hoor. Bij de tweede keer ook niet maar duurt iets langer voordat de neuzen weer dezelfde kant op staan.