Ik erger me er in het nieuws ook aan. Mensen worden in hokjes geplaatst, terwijl het niets toevoegt. Ik denk dat een discussie op dit forum inderdaad weinig op zal lossen, omdat het een breder en actueler thema betreft dan wat hier het geval is. (mensen kunnen aanspreken op iets/ mensen in hokjes plaatsen/ media/ maatschappelijke kwesties/ denkbeelden in stand houden/ angst/ blablabla /de hele mikmak/ etc.) Maar hier gaat het om iemand die zich wat onhandig heeft uitgelaten toen ze gewoon haar ei even kwijt moest. Ik geloof dat dat niet haar bedoeling is geweest, maar ben wel van mening dat je elkaar daar op aan mag spreken. (op een respectvolle manier uiteraard.)
P.s, ik denk overigens niet dat er mensen waren die moontje aanvielen gezien de eerste drie berichten. Die komen niet vijandig over, vind ik.
toen mijn bloed werd geprikt... bij 12 wkn... spoot het bloed uit me aders... en had ik inderdaad gelijk een vette bloedbuld onder me huid... wat ook een zware blauwe plek werd en kep ookmet zwangerschap in ziekenhuis gelegen.... prikte ze 3 keer me infuus mis en dat is al zon rot plek